- ♥♥♥`'.. 戀愛妄想症 錯覺還是吸引 -A-!*  "'
.."`*想寫滿曬甜酸苦辣既每1day>/\<"

開心就大笑*/\* 因為有你地班好友陪]]*
Strawberryki
暱稱: StarwberryKiki
性別: 女
國家: 香港
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
轉了版 =口=
燒死豬la,,
中島美嘉 - 畢業典禮的...
coSNANA
真人版小池**
文章分類
全部 (64)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
ka
日誌統計
文章總數: 64
留言總數: 139
今日人氣: 1
累積人氣: 2701
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
                            
                                                            
2006 年 4 月 10 日  星期一 晴天
summeR =3=" 疑惑

唉!! 個個fd 都轉曬xange 啦="=  衰人黎架!!~~~

不過 \_/                        我係唔會放棄哩個日記餅餅架   \../""

星期6同左蘆薈去面試!! >00<"  唉,,,蘆薈間野好正牙 "

有埋工作服 -0-"   希望我個間都有la,,, 原來我番工間舖

得我同個老闆ja -00-" 咁咪好悶囉,,,,唷唷唷""希望一切順利la!!

哩個禮拜5開始番la!!   我番10:30a.m-6:30p.m   放工答車去

新墟 接蘆薈放工 ^00^  岩岩好,,,kaka""!!    個老闆幾nice ga!!*

個icQ 壞左咁耐,,,  好掛住d fd牙 ><""!!   嗚嗚  邊個可以救下我牙~~

yeah!! 今日終於轉左夏季啦啦啦啦啦....!!  

i lovE   sUMMer so Much!!!!!!>3<"'

 哩排好多野想買牙!!    姦爸嗲  -33-!!!       ka*     要節食了*

 

幾個禮拜冇見香香 ="= 竟然.......      學人去賣番騎......   嗚

有相證據 >"<

刊登時間︰2006-04-10 08:47 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


                            
                                                            
2006 年 4 月 4 日  星期二 晴天
-00- 無意思既日記 不安

岩岩睇完楊咩個日記,,  不過覺得有份留言既

無論係幫楊咩又好  鬧楊咩既又好 *

我只可以用一句野形容   [唸野幼稚]

係咪個個係到用文字串黎串去好型 -0-?

定係邊邊多人又勁d咁牙?? 我睇完就算

因為 為D咁既野嘈  "好無謂"

 

p.s 我唸真正串既人起碼唔會搵幫拖牙?

            講既係咁多   "

 

 

[kaka..  今日.... 竟然係樓梯見到佢^^

笑得...好......     得意   XDDDDD]

 

Yeah,, 聽日唔洗番!!*   今晚聽蕉蕉

刊登時間︰2006-04-04 10:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


                            
                                                            
2006 年 4 月 3 日  星期一 晴天
camp"* 疑惑

kaka,,, 前日去左試工計畫個兩日一夜 camp^^

我同蘆薈下就兩點去個個"虎女會"集合=0=仲有件團e

去西貢戶外訓練營 >w<"去到個camp第一時間就

去左我地訓既地方放低d野!! 個間屋好令架^^ 無敵大海景!!kaka

跟住去玩第1個game[爬高牆]個牆勁高架=w=

教練深仔要我地唸辦法上到去   大家商量左好耐 同埋

深仔比左好多意見我地!!個陣個個都驚架,,,因為好高同埋冇

其他野扶住"" 不過都要試下架la""!! 有兩個做樁   頭兩個上去

既係比較大力既男仔 跟住就1個接1個咁踩上個兩個男仔到

跟住上面個幾個就拉我地上去>w< 深仔同我地講最重要係信任

自己既隊員牙"" 所以我都好放心咁   上左去之後就落番去幫個d

未上去既人^^  我地女仔係下面扶住d人上去  而上面個d就拉人上去

最後上既個個先最難   不過最後都上曬^^ 大家都玩得好開心   初頭

個個都覺得冇可能上到去 變成最後上曬去    差唔多玩左兩個幾鍾^^~

個個都想玩多次tim XDDDD* kaka

到左夜晚有另外一個game   分左兩隊    係戶外玩   要1個答1個咁

行,,,,而且要蒙住對眼@w@  個個都唔準出聲     靜係得1個leader可以出聲

我地要係樹林到都圈    不過個leader都好好人    好照顧住我地>33<

行左成個鍾過先行完   到除眼罩個陣 先知周圍黑曬@@係個樹林入面

玩完d社工支助1人$5 買野食  我同蘆薈買左雪高杯食 =3="

跟住就番我地個宿舍  個個爭住沖良XD 成班女仔行黎行去

夜晚班男仔過左黎玩bear牌  到兩點幾走左    我就同蘆薈係個廳個sofa睇

電視   其他女仔訓左     不過我地睇睇下都係個sofa訓左^^"   到第2蕉早

起身先死  個頭訓到好鬼痛^^"     刷完牙洗完面就去食早餐∼∼

跟住有個水上活動 *oo*  原來係坐船仔   有個miss 教左我地1次

跟住要我地自己整  綁好d繩   -00- 跟住又教我地著救生衣  分左兩隊

跟住就出發lu  *oo* 隔離學校d人好搞笑...一邊"牚"個船一邊o益{合吾}

我地一落河  凍到痴肺 >W<  kaka   去到條河中間    深仔就話"宜家比大家發泄下XD

跟住我地係咁撥水過去 佢地又撥番過黎 搞到濕曬XD  比深仔o益停不過停唔到落黎

kaka~~好好玩牙 XDDD* 玩完個個濕曬  所以番去沖涼換3︿︿"

我同蘆薈對鞋條褲都濕左=_= 所以著住短褲同拖鞋走...kaka

需然2日1夜短左d... 不過大家都玩得好開心 ^^   同真係學到野

去完個camp我同蘆薈答761去新北江   落遲左個站   結果見到張挺文=.=

哈哈,,,,同蘆薈買左好多野食同買左枝jolly 坐係到傾左好耐先走

蘆薈肯定上世殺得蚊多....所以哩世注定比蚊吸番d血XDD  坐係到

食野既期間   蘆薈一共比蚊咬左9次 = ="" 真係慘XD

 

 

今日冇番學∼因為唔想番+{支力}

 

p.s 有個秘密得我同蘆薈g ^^"

刊登時間︰2006-04-03 10:33 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


                            
                                                            
2006 年 3 月 31 日  星期五 晴天
crazy night!!* 愉快

琴晚,,,係我係中3除左去廣州最開心既一晚*

就係3B BBQ night!!!!!!

聽完廣座 蘆薈去我屋企整野^^ 我地係泥圍落

左車,蘆薈番左屋企 我就係輕鐵站等 等左陣蘆薈黎到

就即刻答車去我屋企-00-" 因為我地要好趕 所以去我屋企

拿拿聲換33,,跟住搞埋其他野就去輕鐵站 同恩恩牙琪蘆薈

一齊答車去青山灣 不過冇人識去=0= 所以恩恩叫左烏龜帶

路,,仲見到甲仔眼tim XDD* 去到青山灣=00= 見到好多人到左

原來張挺man都黎左 差d認唔出=00=" 仲有好多miss 牙蛇黎左

有miss盧 何sir  牛牙言  miss吳 李蛇 miss黃同佢老公!!

除先生^^"kaka  miss黃著得最令!! 可能我地遲左少少去

其他人都起左爐 不過我地個爐透極都唔着,,好彩後黎有牙蛇

幫手先得^-^ d獅子狗同麵包好正牙..>W<食左少少跟住就拉埋蘆薈

羅水槍係到狂射人XDD 後黎牙淇kitty leung都買左  玩左好耐水槍

大戰>W<!!個個爭住玩  我羅左枝水槍就追住賴威威黎射^w^"因為

未去之前講左第1個會搵佢黎射 kaka...不過佢都有把=0=係到鬥射

勁過癮!! 好有快感^^"    後黎同蘆薈去海邊到o益   跟住聽到有人話

我地痴線=0=""  後黎又玩水 本身都係踢下水~點知越玩越激  出左海個到

玩XDD*!! 勁正牙!!!!!!!  越玩越high 呢!! 本身得隻腳濕 後黎

我同蘆薈係濕得最勁 由頭濕到落腳 好似洗完頭咁^00^ 超爽

唔知點解 玩起上黎 咩野發燒感冒都唔撚理wo *oo* 後黎又有人加入

1齊玩..kaka..無一幸免 全部變曬落湯雞∼kakakaka

有時比兩個人夾攻=oo=~ 飲左好多海水~~超咸XDDD* than又成日系到o益

可能因為個d野又黎(等陣會解釋係咩) 所以自己D情"水"唔係好控制得

搞到佢地1見我行過去就走XDDD 仲聽到有講:我地班d女痴線架XD

花哈哈..好過癮∼ 我唸琴晚烏龜實好開心,,因為某某事^^~ hee....

跟住我地係到玩沙  唱歌  唔着拖周圍跑  賴威威比我射左好多次^^"ka

大藥玩到11點就走lu"" 因為蘆薈比海水"葉"親>33<陰公lu..紅曬

跟住就拿拿林洗下頭 "襪"下條褲同件3 就踢拖走人lu ^^" 奶蠢蠢

又飲酒食煙牙\_/""!!!! 又話介煙,,,不過我都明佢琴晚玩得開心想輕鬆下....

不過...一次半次就好啦^^"  跟住我地答車番屋企  答輕鐵個陣凍到痴肺=.=

加上成身濕曬 又著條短褲仔,,,唯有攬住牙由訓教=0=  12點番到屋企

好彩牙哥未訓,,,so我去左沖涼&洗頭  跟住等我牙哥做埋功課先訓 個陣已經有

d發燒~~不過預左la...    所以金蕉9點幾起身  嚴重過琴晚

個頭勁暈&全身凍曬 不過下就要頭蘆薈去試工計畫 1點幾個陣

睇睇下碟訓着左 蘆薈1點9打黎 我叫蘆薈比我訓多陣

so遲左少少去>w< 不過訓醒個人精神左d then食左藥

就答車同蘆薈去   蘆薈1聽到我把聲就係到笑=.=因為沙曬

我地 遲左半個中  原來我同蘆薈分左去新墟1間salon做

本身開開心心..點知岩岩食飯牙爸竟然5比,,講左好多野 so

我勁唔開心 o咸左陣   後黎牙媽tum我  我都知如果我嬲落去 屋企

肯定會有吳開心既野發生... 所以....唯有,,,,,睇下比唔比轉美容la.......

唉...連累埋蘆薈tim,, 聽日去試工既camp 啦..都唔知點算

不過我都知牙媽好擔心我 個頭病又去玩水 仲要去camp

聽miss今日講  話去camp會有個game係水到玩  不過我冇講比牙媽

知*費事佢擔心啦... 佢已經係咁叫我唔好去camp la><"

kaka....

我解釋番[個d野黎]係咩意思,,, 其實由小6開始有種好怪既野

每當我玩得太開心 或者夜晚出街 或者發生1d好凸然既野

都會即時有種[[發緊夢]]既感覺  自己講緊D咩自己知道 不過做

既野會比平時唔同   同埋個種感覺好唔真實    >.<"" 唔好以為

好好玩牙,,,1d都唔好...如果個晚講錯左d咩 唔好意思><

個種感覺有d似  飲醉酒 咁架><不過琴晚好彩有蘆薈帶住我

唔知係唔係1種病黎... >00< 好驚牙.....*

唸番琴晚d野..真係好開心^^"!!i love 3B""

我會永遠永遠記得個晚!!!!! 亦都會記得全部同學仔!!

        i will remember tonight

   >3< 愛死你們啦∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼* 

刊登時間︰2006-03-31 10:38 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


                            
                                                            
2006 年 3 月 29 日  星期三 晴天
感冒="= 感動

前日因為冇做Tv news 比黃mm 落左兩個鐘牛糖=0="

不過我同manman都走左老-0-* 琴日補課冇去補***

上糖個陣牙淇係咁[吱]我= ="" 明知我最驚比人[吱]

><死仔∼∼∼∼∼∼∼     放左學

同蘆薈manman淇淇去左電腦室整圖傳既野*整完之後係到

睇鬼相... 最搞笑係manman同淇淇嚇到彈左去後面=oo="

仲要係到o益曬∼∼kaka*得我同蘆薈睇~~...

睇左陣就同佢地仲有牙怡心心 一齊走!!*唔知係咪因為

前日唔著冷3既原因 琴日係學校都feel到有少少感冒

結果番到黎屋企就中左 -00-* yeah~

今日番學果然好唔惦-0- 把聲都變左 比蘆薈話..

自己又唔記得帶紙巾,,所以係咁同人借 ^^"爭人周身債..kaka*

is糖牙蛇帶我地落地下玩[3零鏡]* 但係個個係到玩

結果比牙蛇省左一獲=0="  最橙甩鞋事件再次發生= ="

好彩目擊到既人吳多-_- yeah!     放學又要去補課 補完

又要同manman去牛番1個鐘糖-0-頂頂唷  6點先叫埋牙怡1齊走

去紅橋見到1對 甜蜜蜜既人仔 行過XDDDDDDD

than答車走人lu=oo=    manman今日都好似又病!!maybe聽日唔番

唉,,-00-好病唔病今日先黎病!! 我要快d好番...因為哩個禮拜好忙XD

聽日放學去bbQ 星期5同盧會去試工個d野 星期6日又要

同蘆薈去camp!...*kaka 好事黎既 ^^"...嘰嘰嘰嘰嘰

唉.........有人星期6去班[令]仔去BBQ 啦XD 唔要人la..唉唉唉!

好想快d到聽日,, 睇下我地班男仔著成典XDDDD 期待呢!!!

漏左野未打!!  最後個糖mR.Sex 出黎講咸野XD  牙蛇好似好有興趣

聽完仲要陰陰嘴偷笑 ^^~ kaka..

其實都好耐冇病過..=0= 人地話病左會高D wo~如果係咁

病多幾次都唔區 -0-*

刊登時間︰2006-03-29 07:41 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]