琴晚,,,係我係中3除左去廣州最開心既一晚*
就係3B BBQ night!!!!!!
聽完廣座 蘆薈去我屋企整野^^ 我地係泥圍落
左車,蘆薈番左屋企 我就係輕鐵站等 等左陣蘆薈黎到
就即刻答車去我屋企-00-" 因為我地要好趕 所以去我屋企
拿拿聲換33,,跟住搞埋其他野就去輕鐵站 同恩恩牙琪蘆薈
一齊答車去青山灣 不過冇人識去=0= 所以恩恩叫左烏龜帶
路,,仲見到甲仔眼tim XDD* 去到青山灣=00= 見到好多人到左
原來張挺man都黎左 差d認唔出=00=" 仲有好多miss 牙蛇黎左
有miss盧 何sir 牛牙言 miss吳 李蛇 miss黃同佢老公!!
除先生^^"kaka miss黃著得最令!! 可能我地遲左少少去
其他人都起左爐 不過我地個爐透極都唔着,,好彩後黎有牙蛇
幫手先得^-^ d獅子狗同麵包好正牙..>W<食左少少跟住就拉埋蘆薈
羅水槍係到狂射人XDD 後黎牙淇kitty leung都買左 玩左好耐水槍
大戰>W<!!個個爭住玩 我羅左枝水槍就追住賴威威黎射^w^"因為
未去之前講左第1個會搵佢黎射 kaka...不過佢都有把=0=係到鬥射
勁過癮!! 好有快感^^" 後黎同蘆薈去海邊到o益 跟住聽到有人話
我地痴線=0="" 後黎又玩水 本身都係踢下水~點知越玩越激 出左海個到
玩XDD*!! 勁正牙!!!!!!! 越玩越high 呢!! 本身得隻腳濕 後黎
我同蘆薈係濕得最勁 由頭濕到落腳 好似洗完頭咁^00^ 超爽
唔知點解 玩起上黎 咩野發燒感冒都唔撚理wo *oo* 後黎又有人加入
1齊玩..kaka..無一幸免 全部變曬落湯雞∼kakakaka
有時比兩個人夾攻=oo=~ 飲左好多海水~~超咸XDDD* than又成日系到o益
可能因為個d野又黎(等陣會解釋係咩) 所以自己D情"水"唔係好控制得
搞到佢地1見我行過去就走XDDD 仲聽到有講:我地班d女痴線架XD
花哈哈..好過癮∼ 我唸琴晚烏龜實好開心,,因為某某事^^~ hee....
跟住我地係到玩沙 唱歌 唔着拖周圍跑 賴威威比我射左好多次^^"ka
大藥玩到11點就走lu"" 因為蘆薈比海水"葉"親>33<陰公lu..紅曬
跟住就拿拿林洗下頭 "襪"下條褲同件3 就踢拖走人lu ^^" 奶蠢蠢
又飲酒食煙牙\_/""!!!! 又話介煙,,,不過我都明佢琴晚玩得開心想輕鬆下....
不過...一次半次就好啦^^" 跟住我地答車番屋企 答輕鐵個陣凍到痴肺=.=
加上成身濕曬 又著條短褲仔,,,唯有攬住牙由訓教=0= 12點番到屋企
好彩牙哥未訓,,,so我去左沖涼&洗頭 跟住等我牙哥做埋功課先訓 個陣已經有
d發燒~~不過預左la... 所以金蕉9點幾起身 嚴重過琴晚
個頭勁暈&全身凍曬 不過下就要頭蘆薈去試工計畫 1點幾個陣
睇睇下碟訓着左 蘆薈1點9打黎 我叫蘆薈比我訓多陣
so遲左少少去>w< 不過訓醒個人精神左d then食左藥
就答車同蘆薈去 蘆薈1聽到我把聲就係到笑=.=因為沙曬
我地 遲左半個中 原來我同蘆薈分左去新墟1間salon做
本身開開心心..點知岩岩食飯牙爸竟然5比,,講左好多野 so
我勁唔開心 o咸左陣 後黎牙媽tum我 我都知如果我嬲落去 屋企
肯定會有吳開心既野發生... 所以....唯有,,,,,睇下比唔比轉美容la.......
唉...連累埋蘆薈tim,, 聽日去試工既camp 啦..都唔知點算
不過我都知牙媽好擔心我 個頭病又去玩水 仲要去camp
聽miss今日講 話去camp會有個game係水到玩 不過我冇講比牙媽
知*費事佢擔心啦... 佢已經係咁叫我唔好去camp la><"
kaka....
我解釋番[個d野黎]係咩意思,,, 其實由小6開始有種好怪既野
每當我玩得太開心 或者夜晚出街 或者發生1d好凸然既野
都會即時有種[[發緊夢]]既感覺 自己講緊D咩自己知道 不過做
既野會比平時唔同 同埋個種感覺好唔真實 >.<"" 唔好以為
好好玩牙,,,1d都唔好...如果個晚講錯左d咩 唔好意思><
個種感覺有d似 飲醉酒 咁架><不過琴晚好彩有蘆薈帶住我
唔知係唔係1種病黎... >00< 好驚牙.....*
唸番琴晚d野..真係好開心^^"!!i love 3B""
我會永遠永遠記得個晚!!!!! 亦都會記得全部同學仔!!
i will remember tonight
>3< 愛死你們啦∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼* |