| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
 |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間︰2006-02-26 02:24 PM |
| 好眼訓-口-" |
今日唔知點解好眼訓..-00-"*差唔多堂堂都訓,,
奶啟迪 好似好毛耐XDD kaka... 英文糖默書冇
帶默書簿比miss黃牛糖="=衰人牙...!!!
科技糖係到畫畫,,所以冇訓,,哈哈,,反而奶啟迪訓左-,-
放學之後去左禮堂聽 試工計畫 >W<!!要15歲以上
嗚,,楊咩牙怡都唔夠秤>_<" 我2月生日,,岩岩好!!!*
點鬼知有兩樣我都好想做!!就係美容同髮型,,>3<"
下個禮拜1去面試牙,,希望得啦!!仲可以去camp^3^好正
娃卡卡卡,,,原來有聽講坐代左牛糖!! 不過去左科技室
幫人整野=口=結果等左半個鍾都未得,,我地畫左陣黑板就走lu,,
同牙怡買左薯跳食...=口= E幾日中午食少少或者冇食,,,
所以搞到成日放學先黎食,,番到黎屋企又唔食T^T"唉唉
今日番到黎7點幾,,,個電腦比牙哥玩緊,,所以唸住入房訓1陣
點知1訓就訓到12點幾=_=足足訓左5個鍾..仲聽到d麻
雀聲,,岩岩收擋 XD,,,跟住
去左沖良所以精神番曬哩!!!>3<唔想訓,,,但得奶蠢蠢on
所以傾左陣計=w= 一邊食飯,, 聽日應該會好精神,,kaka
聽日番去補課,,,yuki生日呀!!聽日先講生日快樂^33^"
現在報時:1點23分 !!! 玩多陣去聽香蕉=3=先訓!yeah∼ |
| 刊登時間︰2006-02-25 01:21 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
 |
我個銀包仔牙!!!!,,/_\  |
嗚嗚,,岩岩唸住係書包羅個銀包黎睇靜番幾多錢,,
點知!!!!><唔見左牙,,,,!!嗚嗚,,好中2個銀包仔ka/_\"
嗚......第4次跌銀包啦,,可down牙/_\唉唉唉唉唉..."
今日有人話如果個耳仔軟既話,,將來既會好聽老公話/oo\"
硬既話個老公就會好聽你話 /00\" 我係硬架,,kakaka,,,,,
唉,,唔打咁多住lu,,仲有個科技報告未做><"拿拿聲做lu** |
| 刊登時間︰2006-02-23 11:06 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
 |
Naima!!!!!!  |
唔知點解E家覆牛言成日hand雞,,所以暫時唔覆住lu-00-*
海龜=00= 段野唔係我打架,,我係網見到覺得幾岩你睇所以copy黎..
今日唔洗上數學糖,,好正/_\" 跟住普糖睇以前中國打仗既片,,kaka**
放學我地又去禮堂,,係到玩,,個遊戲係睇自己係咩職業,,跟住又要開舖
又要搵工作 XDD* kaka..玩得幾開心,,* o益到口龍痛XD 我同man個幾個
開魚蛋蕩 XD 周圍賣魚蛋...花哈哈.. 跟住又圍埋成班玩truth or dera(唔g有冇串錯)
放學去食野-00- 食到好飽,,番到黎 7點幾..ka* 食唔落飯 =W=**
頭先上網見到好多naima d相牙,,,好開心/W\!!!!!*'`
仲搵到幾個model 既日記牙,, 不過有d係真,,有d係假 >/\<""
http://www.clipshack.com/Clip.aspx?key=B31B1CA1C5C48ED5
係cycle5 最後個集naima有份 行呀!! 快d睇啦>3<"娃娃娃娃娃...
仲有呀!!!!有個mV 好值得睇架..不妨cc..!!
http://www.key3.net/aone/posting/viewvideo1.asp?filename=3539002005810214825 |
| 刊登時間︰2006-02-21 10:36 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
 |
*!!top model5 the End*  |
琴晚唔得閒打日記>︿< 做功課做到1點幾,,T^T"
琴晚睇左 Top model5結局啦!!好正牙><"
第1個出黎行既係naima牙...嗚....好型>3<"***
勁中意佢牙,,, nicole同nik 兩個行得都麻麻啦,,nicole好少少*
不過我覺得Nicole冇咩model氣質,,因為model重要是氣質多於個樣~
不過上兩個cycle好睇d >W<今次冇咩業別事發生,,!!>_<好期待cycle6
美國好似播緊定係播完啦∼∼真係快>3<希望香港快d有得睇la!!*
今日放學陪楊咩去心bear江行左陣,,番到黎牙媽話比我聽佢切到個手指>"<!!
仲好鬼深tim>00<*聽完呆左幾秒,,好心痛T^T..." 所以e幾日都會幫牙媽洗碗∼
牙..我要貼1段野比某人睇牙**
---------------------------------
緣份
從前有個書生,和未婚妻約好在某年某月某日結婚.
到那一天,未婚妻卻嫁給了別人,
書生受此打擊,一病不起.
家人用盡各種辦法都無能為力,眼看書生奄奄一息.
這時,路過一游方僧人,得知情況,決定點化一下他.
僧人到他床前,從懷裡摸出一面鏡子叫書生看.
書生看到茫茫大海,一名遇害的女子一絲不掛地躺在海灘上..
路過一人,看一眼,搖搖頭,走了....
又路過一人,將衣服脫下,給女屍蓋上,走了....
再路過一人,過去,挖個坑,小心翼翼把屍體掩埋了............
疑惑間,畫面切換.書生看到自己的未婚妻.
洞房花燭,被她丈夫掀起蓋頭的瞬間...
書生不明所以.
僧人解釋道,那具海灘上的女屍就是你未婚妻的前世.
你是第2個路過的人,曾給過他一件衣服.
她今生和你相戀,只為還你一個情.
但是她最終要報答一生一世的人,
是最後那個把她掩埋的人,那人就是他現在的丈夫
書生大悟,唰地從床上坐起,病癒 !
幾年前,初戀的愛人去世時,我痛不欲生.
有朋友就找來這故事開導我,讓我釋懷不少.
"也許,他來到這個世界上,就是為了還我一片情吧..
他做完了他想做的事,就走了."
以後,我都用這個故事開導身邊的朋友.
緣這個東西,是最不可思議的.
電影"不見不散"的主題歌這樣唱道"這世界說大就大,
說小就小.就算是我們今生的約定,也要用一生去尋找...."
我們都在參加一場宏大的化裝舞會,
熙熙攘攘的人群裡,我們尋覓著,
渴望著....那指間,相觸時被電擊的感覺.
那一刻,面具摘下了,顯現出真實的面目.
這之前,我們都惶惑著,
惶惑的甚至不知道自己需要的究竟是什麼.
直到你遇到一個人,
才恍然間了解了自己真正想要的,並非當初以為的.
你驚訝于自己在對方面前表現出來的,
竟然是和過去截然不同的你!
皆因你過去戴著面具.
緣分這東西不可強求.
該你的,早晚是你的:
不該你的,怎麼努力也得不到.
但無論任何時候,我們都不要絕望.
不要放棄自己對真,善,美的愛情追求.
人生的價值,在某種意義上講,就是愛和被愛的成熟.
當真愛來臨,果實也就成熟了
隨緣............隨意..............
隨遇.........隨喜..........
送給記得我的好友
相處時需要包容.相戀時需要真心.爭吵時需要溝通
孤獨時需要人陪.難過時需要安慰.生氣時需要冷靜
快樂時需要分享..................................
--
Love is not to find the one to live with,
it's find the one you can't live without....
希望你會明啦!!*..
貼貼*cycly6 既圖
 |
| 刊登時間︰2006-02-20 10:24 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | »
|