- ♥♥♥`'.. 戀愛妄想症 錯覺還是吸引 -A-!*  "'
.."`*想寫滿曬甜酸苦辣既每1day>/\<"

開心就大笑*/\* 因為有你地班好友陪]]*
Strawberryki
暱稱: StarwberryKiki
性別: 女
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
轉了版 =口=
燒死豬la,,
中島美嘉 - 畢業典禮的...
coSNANA
真人版小池**
文章分類
全部 (64)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
ka
日誌統計
文章總數: 64
留言總數: 139
今日人氣: 1
累積人氣: 2705
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
                            
                                                            
2006 年 2 月 18 日  星期六 晴天
-3- 番學校*凍死我 愉快

今日要番學校個個義工活動=v="*

蕉早同牙怡boey佢地去吉野加食早餐=w=

跟住就行番學校><我同牙怡著左短就冷3,,凍屎

去左學校禮堂,開頭有個遊戲.,,要將身上有既野全部羅曬出黎

整一條好長好長既線>w<個個都玩盡佢*

d貼紙相∼電話∼紙巾∼銀包∼冷3∼裙帶∼

校呔∼鞋∼乜都放曬出黎XD最搞笑係麥麥 

連襪都除埋XDDD* 最尾係整左5條線出黎︿︿"

win左∼∼跟住又聽d人講野講左好耐∼∼

跟住又抽籤抽午飯食既野=A= 我地個組要食1塊麵包

加3人1支水><"嗚嗚..抽到好個d有飯盒=3="

跟住又放我地半個鍾出去..冇幾耐又番番去=00="*

放學去左食小丸子 -00- 牙怡見到某某人好開心XD!!*

臨走又買左某某d野係車玩^^"需然好無聊 不過好搞笑

總括黎講,,今日都幾開心牙^^"!!  係衰在凍左d =3="

 

岩岩搵到top model d相=w= 貼埋先*

 

刊登時間︰2006-02-18 09:18 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


                            
                                                            
2006 年 2 月 14 日  星期二 晴天
情人節-3-*豬豬力娃!! 疑惑

今蕉5點幾起身睇我d愛心豬豬力... 原來失敗左牙..!!

嗚..><仲唸住整得令令地送比人架,,乜都冇啦T^T..好5開心

好彩後尾牙媽羅左d金沙叫我送比d fd>33<!!**yeah

今日都收左幾粒XDDDD*  好yummy!!>,<娃卡卡卡卡,,,,

今日下就河粉去比賽,,搞到得番我自己1個坐/.\好悶..不過最尾

個糖manman過左黎同我坐^^!!可happy**傾左成糖!

放學去左個d咩咩義工既野*3*成班fd都反得好開心.."

臨走仲1人偷鬼左1粒豬豬力食^-^"好味好味..跟住又去ok齊

齊買魚蛋食..個個成個餓鬼咁XD包括我XDDDDDD

係車車同楊咩牙怡心心佢地傾心事,,都幾開心^^!哈哈

個個fd都開始拍托或者有中2既人><"唉唷唷..冇人要T^T"

番到黎,,食左兩啖飯隻眼就好"支力">"<!!所以冇食lu,,

即刻入放訓到成個死魚咁-w-"卡卡..好書服****

E家報時:11點2    去沖良先>w<!!!!!!!!

刊登時間︰2006-02-14 11:07 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


                            
                                                            
2006 年 2 月 13 日  星期一 晴天
2月14=3=!!* 驚訝

聽日情人節la,,>W<!!又係收朱古力既日子**

放學同蘆薈去左買朱朱力>_<好貴牙,,*窮死我

跟住就拿拿聲答車去我屋企=V=係樓下個商場

買左整朱朱力個d"帽"^3^"花哈哈,,,跟住蘆薈

就同我1齊番我屋企*oo* 今日係我地第1次整ja!!*

首先我同蘆薈切左d朱朱力=w=跟住一邊煮一邊落水~~

好鬼香XDD*未整前1人偷左d黎食^^"!!!***

整得好似幾好牙>3<""跟住整埋d糖纸..

蘆薈就要趕番去lu>x<"

打埋哩篇日記就去睇下整成典^-^*希望好味lum*

聽日派比d寂寞既人XD冇朱朱力收個d!!*

希望咁多位食完冇幾耐就有拖拍啦^^哈哈

情人節快樂!!!!********’

刊登時間︰2006-02-13 10:11 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


                            
                                                            
2006 年 2 月 12 日  星期日 晴天
大家都反得可開心牙!!^3^* 開心

今日神咁早起左身^3^"!!同成班fd出街呀!!*

同楊咩.怡1齊答車去屯門green boX唱kkk..心心遲左少少先黎^^"

一去到門口見到1堆人,,認唔到淇淇.蘆薈.manman佢地牙XD*

仲有淇淇個fd牙(boy) XDD* 不過好少出聲^^"可能怕醜~~

開頭個陣個個都有d怕醜^^"唔多敢唱,,,越唱就越興奮!!

跟住又點野食!!* 我地點左兩次"你講你愛我"...

個個係到o益住唱XDD*好好玩,,好似發曬癲咁,,,,^oo^

1d係到唱歌,,1d係到跳舞XDDD!!!* 笑屎我 !!

我同牙怡揀左我地至中2既((不是校花))

佢地比我地唱多左1個鍾^-^ 唱到把聲沙鬼左!!*

淇淇個fd去左次所之後~~我地又揀左首歌係到狂叫XD

勁大聲>w<""不過可正!!~ 不過我唱唱下d麵比人羅走左

靜係食左少少ja!!T^T" 嗚,,,,

唱完之後去左屯市行^^" 淇淇佢地影貼紙相 我同牙怡楊咩毛影~~

影完又行左陣=w= 跟住去M記食野,,期間有D搞笑野發生!!係關

魚1個著lolita既女仔=x="唔知邊個讀錯音..變左d好核凸既野(●´∀´)

食完 淇淇個fd就走左lu,,-00-" 之後我地去disneyland睇野

個個係到wawa聲>X<"勁多可愛既公仔~~!!!!*仲比我見到!!!

一個勁靚既disney CD機!!超可愛架~~牙怡淇淇都話令牙^^**

遲d去買牙>"<1定要牙,,, 嗚∼∼勁令T︿T"

今日個個都玩得好開心牙...^-^!!  係到順便講聲

今日有去玩既朋友仔!!

生日快樂!!年年月月日日都要咁開心呀!!!!!>w<*

仲有呀!! 元燒節快樂牙=w=食湯丸先..kaka**

刊登時間︰2006-02-12 09:46 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


6運會!!>W<** 感動

前兩日陸運會,,年年6運會都覺得好好玩^^"

不過今年係初中最後1年>︿<""!!!年年都冇參加過比蔡

所以今年想參加,,=00=!!"本身唸左好耐又想放棄

不過最後都參加左>0<""開頭好驚架-0-"因為自己又矮

又5夠人跑^^"  最後我地係8組到跑到第4名-00-""

都要多得蘆薈,,manman同埋河粉^^"!!!

都好滿足架啦>W<""* 跑完個陣隻腳唔痛*oo*

點鬼知番到黎屋企先死 (Pq'v`))゛ 可能平時懶...

冇咩點運動-00-所以1次過出力跑..所以就咁~~

不過賴威威仲慘*oo* 有排痛~~∼∼ -00-"

本來今日同牙怡,恩恩..去旺角羅野架...

不過後黎牙媽唔比去 (´艸`))!! 不過後黎

又話肯陪我地去,,所以冇叫恩恩去lu,,廢事類

佢曬錢答車羅完野就走>00<" 不過今日都幾開心!*

羅完個袋去左旺中行左1陣^^" 買左件33同條褲

聽日同成班fd 去唱kkk..>W<因為好多fd哩個生日牙!!

所以全部1次過慶粥 ^00^ hahaa,,,,可期待!!**

岩岩搵到個網牙!!!(´艸`)好感人 

http://care-you.com.tw/bbs/bbs5/j2h.php?id=48917

雖然見到既fd係虛擬人物>3<" 不過d感情係真架!!\(*>W<*)/

刊登時間︰2006-02-12 01:15 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]