今日神咁早起左身^3^"!!同成班fd出街呀!!*
同楊咩.怡1齊答車去屯門green boX唱kkk..心心遲左少少先黎^^"
一去到門口見到1堆人,,認唔到淇淇.蘆薈.manman佢地牙XD*
仲有淇淇個fd牙(boy) XDD* 不過好少出聲^^"可能怕醜~~
開頭個陣個個都有d怕醜^^"唔多敢唱,,,越唱就越興奮!!
跟住又點野食!!* 我地點左兩次"你講你愛我"...
個個係到o益住唱XDD*好好玩,,好似發曬癲咁,,,,^oo^
1d係到唱歌,,1d係到跳舞XDDD!!!* 笑屎我
!!
我同牙怡揀左我地至中2既((不是校花))

佢地比我地唱多左1個鍾^-^ 唱到把聲沙鬼左!!*
淇淇個fd去左次所之後~~我地又揀左首歌係到狂叫XD
勁大聲>w<""不過可正!!~ 不過我唱唱下d麵比人羅走左
靜係食左少少ja!!T^T" 嗚,,,,
唱完之後去左屯市行^^" 淇淇佢地影貼紙相 我同牙怡楊咩毛影~~
影完又行左陣=w= 跟住去M記食野,,期間有D搞笑野發生!!係關
魚1個著lolita既女仔=x="唔知邊個讀錯音..變左d好核凸既野(●´∀´)
食完 淇淇個fd就走左lu,,-00-" 之後我地去disneyland睇野
個個係到wawa聲>X<"勁多可愛既公仔~~!!!!*仲比我見到!!!
一個勁靚既disney CD機!!超可愛架~~牙怡淇淇都話令牙^^**
遲d去買牙>"<1定要牙,,, 嗚∼∼勁令T︿T"
今日個個都玩得好開心牙...^-^!! 係到順便講聲
今日有去玩既朋友仔!!
生日快樂!!年年月月日日都要咁開心呀!!!!!>w<*
仲有呀!! 元燒節快樂牙=w=食湯丸先..kaka** |