篇野好長^^" 唔好意思
哩幾日唸番起自己發生過既好多野,,,FROM1至F3既野
同小學個陣比,, 自己升左中學之後個日冇以前過得咁開心
以前小學個陣,,好少野都會笑餐飽 但係E家都唔會點笑
小學每1個Fd都對我好好,,可以話每1日笑都
係由個心到笑出黎,, 但係升左中學,,人同人之間既事非
好複雜,, F1可以話係最唔開心既一個階段 升左f2之後
都好d,,不過如果唸番中2一d開心既野,,都真係唔多....
可能係學校既生活占左我平時生活既1大部分 係學校
發生既野都會影響到屋企 至從升左中學 屋企人都
覺得我變左好多** 平時成日笑既,,變到番左黎就入去間房
聽歌 唔係就玩電腦,,根本陪屋企人既時間唔多**我都知牙爸
牙媽番工辛苦,, 有時d fd叫我出街 我都零願留係屋企陪下
佢地,, 但當我唸番小學開心既野已經過左去,,只可以變成回憶
突然唸番自己e家已經係中3 唔經唔覺混混愕愕又過左3年
可能自己係中學既生捱都係得番兩年,,我唸都讀唔到中5..*
唔想再係咁樣,, 我要同自己講 >.< 以後要開開心心過每1日
唔開心既野盡量令佢消失*要忘記佢** 應玩時玩 亦都希望朋友
之間所謂既事非唔會再發生 做人唔可以咁小器 哩樣野我係
小學個陣比個fd鬧醒*我都知佢為我好*所以我都改左**我都希望
我所有個fd都可以改左佢 學下容忍人 體諒人 唔好成日為d無聊野
嬲餐飽同煩,,, 1人讓1步係咪真係咁難做? 朋友係用黎珍惜
如果係真係當佢係fd 就唔會為左d小事o益交或者絕交**
邊個係我既朋友 1世都唔會變 永遠係事實 *****
我真係想中3中4可以開開心心咁過..留番個好既回憶!!
a班同b班既事都應該結束la"" ...
[*]
奶蠢蠢讀埋今年又要走啦... 我會永遠記得你架,,,你係我係b班最好
既1個男仔fd"" 希望你都永遠記得2B3B 發生過既事,,,同埋我地成班
同學仔.. >.<" 你都要戒煙啦...個個Fd都想你好架!! 仲有希望你
去到個邊唔會寂寞 永遠開開心心* 讀好d書 得閒番黎搵下我地牙,,,
我地都好唔捨得你架,,,
打到哩到唔知點解會冇啦啦眼濕濕T^T 係咪關我聽緊某首歌既原因呢,,
定係,,,KAKA=W= 唔知呢~ 唔知打左咁多既字有冇打錯字呢,,KAKA
好啦..由今日開始要開心
開心
開心
開心
琴日體育糖玩得好開心**同成班傻佬fd影左張相牙,,kaka*
|