都差唔多兩個禮拜冇打日記啦,,因為E排要考試*oo*"
考埋聽日就考完啦,,,娃哈哈 =m=""!!!好happy
就黎生日啦,,wakaka,,牙哥話送兩個太鼓公仔比我^-^
其實計農曆新曆...1月19個日已經15歲lu,,,,ka =oo=*
願望都係得1個啦,,,全部人身體健康就最好=00=!!*
前排考完試要番去培正..食午飯個陣同恩恩.楊咩.牙怡.
蘆薈等等幾個女去[冒險樂園]* 反=w= 中左個海豹仔..ha*
有個牙姨好好人,幫我地買金幣~~因為佢係會員,so$1=1金幣
^-^我地狂玩dum隨仔個部雞 d人行過望住我地..因為係到o益= =
玩到過曬龍先跑番學校 -00-*悶屎lu..!! 連續幾日去m記食
唔可以再食架la>..<"!!會變肥豬架!!不過楊咩恩恩係到引有我/ \"
結果都係抵受唔住"有"惑 ~oo~v E排好多古龍d Fd叫我玩番
因為唔洗錢牙AA" 嘰嘰嘰嘰嘰.... 新年願望希望買到想要既野lum~*
>X< 個版版裝修完黎,,用左t.A.T.u all about us首MV!!!
搵左勁耐啦!!!!!!!!*>3<"" 最衰毛mp3,,唔係就可以入落mp3聽T^T
>3<應該有排都唔會轉嫁啦,,因為太愛luT^T" 嗚...........
我e家都會打番日記架啦..得閒黎睇下啦^^ hee" |