- ♥♥♥`'.. 戀愛妄想症 錯覺還是吸引 -A-!*  "'
.."`*想寫滿曬甜酸苦辣既每1day>/\<"

開心就大笑*/\* 因為有你地班好友陪]]*
Strawberryki
暱稱: StarwberryKiki
性別: 女
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
轉了版 =口=
燒死豬la,,
中島美嘉 - 畢業典禮的...
coSNANA
真人版小池**
文章分類
全部 (64)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
ka
日誌統計
文章總數: 64
留言總數: 139
今日人氣: 0
累積人氣: 2702
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
                            
                                                            
2006 年 2 月 4 日  星期六 晴天
我既誕生日!!*\(*^▽^*)/ 愉快
 

">今日係我既生日呀!!!yeaH >W<!!"""*

好開心牙(qp'v`)好多fdfd同我講生日>3<''

需然1月19個陣屋企已經幫我慶粥左,,^^***

不過計農曆既話年年生日都唔同*oo*所以都係

跟番2月4好d(・∀・) 娃卡卡卡*,,,,!!!!

未來幾日好多禮物收牙,,,可開心^3^""""

多謝你地牙 >w<!! 今年生日算係最開心架la,,,

之前小6同d fdfd開個party之外><"

年年生日都係好悶架T^T!!今年開心好多*oo*

 希望以後既生日都有你地陪la !! ^^*hee..

多謝牙怡>3<!楊咩!心心!牙哥!奶蠢蠢!ying!

爛蔡蔡!海龜!賴威威!豬熊!wai!肥肥!玉梧!

仲有andrew!!kwankwan都有係icq同我講>3<

>w<!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!thx*

有兩個fd話今日係人日=v=初七  全國生日*oo*kaka  大

死火><後日番學..d功課未電過ヽ('ε`*)ノ

唯有聽日=w= 渣油!!*

 

刊登時間︰2006-02-04 11:59 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


                            
                                                            
2006 年 2 月 3 日  星期五 晴天
變大肥婆婆婆婆婆婆...(;´Д`) 熱情

今蕉ying黎我樓下飲查!!! =v= 食左海鮮卷la!*kaka(還左心願)

食完就同ying行去新bear江 -V-"去左影貼紙相(人´∀`)゜+

揀左好耐先揀到1部(*´∀`*)不過影得好屎,,,so又影第2部

部雞係Disney架~ !* 好鬼死令d公仔>3<"

仲有成4百幾秒慢慢畫kaka... =v= 影完就番龜lu∼~~

跟住玩左陣show hand,,就送 ying去答車lu (*´・д・)!!!

夜晚玩show hand 贏左七十幾蚊牙 \(*^▽^*)/

娃卡卡,,期間玩"錯"大dee個陣有d野好搞笑..笑屎我

玩到1點幾..牙媽整左麵同埋年糕...呀!!!!!!!!!!

唔變肥妹就琪啦∼∼∼∼∼∼∼∼∼嗚(*゜З`)b..死得la

E排每日準時聽完蕉蕉3點訓 !(・∀・)yeah,,可精神~~~~

 

E架先豆得5封奶屎(利是) ('A`)  死唔死....

 

刊登時間︰2006-02-03 01:12 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


                            
                                                            
2006 年 2 月 1 日  星期三 晴天
輸清光...(っ´∀`)っ 感動

今蕉又訓到兩點=.="" 本身話去飲查...>0<""

我d海鮮卷牙...我d鳳爪牙....('ε`*)!!!!!!!

夜晚同牙爸牙媽..姑姑同埋牙哥玩

賭神個種bear牌*oo*開頭唔色玩∼

玩玩下就開始上癮lu∼~~-00-"不過係賭錢既

開頭羅左30$$出黎玩住先...=m="

玩玩下輸曬又羅=..= 輸左幾多都吾豬lu.."

次次贏番黎個d又會輸曬 +.(*'v`*)゜+...嗚

最後阿爸阿媽.姑姑同阿哥 1人借d比我玩 XD

玩左3粒鐘..kaka....=m= 唉..贏到既都唔夠輸

最尾個舖比我贏左 (゜Д゜)!!  牙爸牙媽d錢吳洗還-0-

姑姑個d還左lu..kaka( ´∀` ) 個個都上曬癮

聽日再玩∼~~~~~~~我要贏番d $$牙 >00<"

今年薪年冇番大陸過年,,,所以好少錢錢 -00- 嗚"

刊登時間︰2006-02-01 11:37 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


                            
                                                            
2006 年 1 月 30 日  星期一 晴天
睇煙flower!!** 開心

前兩日姑姑黎左我屋企=oo= 熱鬧左...嘰嘰**

兩晚都同姑姑睇電視睇到3點** 仲玩bear牌同麻雀tim~~

琴日發生左d野  搞到我笑足成晚 =oo= 娃卡卡卡...

今日起身食完飯就同屋企&姑姑答車去伯伯屋企 =oo=""

答左兩個幾鐘車*oo*!! 去到已經3點幾~~~ -00-"卡卡

跟住吹水吹到6點幾  伯伯變c奶親手落廚=v= 好味!!!>"<

食完齊齊甲lucky number 買6合彩XDD 娃卡卡...!!!

不過今日買唔到~oo~遲D去買..希望中啦XDDD"!!!!!

跟住我地又行路 & 答地鐵去睇煙花花花花花 *oo*!!!

-oo- 霸定靚位等睇煙花\v/  等左2個字到 冇啦啦係條路中間放-00-

搞到全部係邊邊既人去曬中間睇 =oo= 娃卡卡!!!我就係咁錄啦~~

真係好令牙="=!! D人係咁娃娃娃娃娃∼∼∼ -00-*

1開始個陣d煙花 係笑哈哈形狀黎架 =v= wakakakakaka....

到最未先令~~~係咁放 -00- 仲要臨尾閃多下tim.. >"< 勁令

睇完就齊齊散水 lu >oo<" ..kaka....影左好多令相!!

跟住又答車番黎 *o* "支力" 死∼~..  番到黎又同老豆姑姑反 bear牌

*oo* yeah~~~ All   HappY  NeW YeaR!!!

 粥 奶蠢蠢 生日快樂!!!1日比1日令仔!!

身體健康∼∼笑^oo^常開∼∼∼  hee...^oo^"

仲有牙~~~ 牙怡番左大6 >333<"" 臨走同我講左d好開心既野..hee...係秘密黎架~~^^

刊登時間︰2006-01-30 11:53 PM    [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


                            
                                                            
2006 年 1 月 24 日  星期二 晴天
考試** 疑惑

都差唔多兩個禮拜冇打日記啦,,因為E排要考試*oo*"

考埋聽日就考完啦,,,娃哈哈 =m=""!!!好happy

就黎生日啦,,wakaka,,牙哥話送兩個太鼓公仔比我^-^

其實計農曆新曆...1月19個日已經15歲lu,,,,ka =oo=*

 願望都係得1個啦,,,全部人身體健康就最好=00=!!*

前排考完試要番去培正..食午飯個陣同恩恩.楊咩.牙怡.

蘆薈等等幾個女去[冒險樂園]* 反=w= 中左個海豹仔..ha*

有個牙姨好好人,幫我地買金幣~~因為佢係會員,so$1=1金幣

^-^我地狂玩dum隨仔個部雞  d人行過望住我地..因為係到o益= =

玩到過曬龍先跑番學校 -00-*悶屎lu..!! 連續幾日去m記食

唔可以再食架la>..<"!!會變肥豬架!!不過楊咩恩恩係到引有我/ \"

結果都係抵受唔住"有"惑 ~oo~v     E排好多古龍d Fd叫我玩番

因為唔洗錢牙AA" 嘰嘰嘰嘰嘰....   新年願望希望買到想要既野lum~*

>X< 個版版裝修完黎,,用左t.A.T.u all about us首MV!!!

搵左勁耐啦!!!!!!!!*>3<"" 最衰毛mp3,,唔係就可以入落mp3聽T^T

>3<應該有排都唔會轉嫁啦,,因為太愛luT^T"  嗚...........  

我e家都會打番日記架啦..得閒黎睇下啦^^ hee"

刊登時間︰2006-01-24 10:13 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]