我一諗到就黎畢業GE時侯,,,
眼淚係我不知不覺中掉下,,,
因為要跟最好GE朋友分開!!!
5年級果陣,,,
我地只係相處左10個幾月,,,
6年級,,,
我地暫時相處左9個幾月,,,
係呢大約1年半,,,
我地由同學成為朋友,,,
相處日子愈黎愈耐,,,
又由朋友變為好好好朋友!!!
長江都唔及我地GE友情深!!!
但係,,,
係畢左業之後,,,
我地可能唔係成日見到,,,
可能只係會係街頭撞到,,,
又可能友情會疏離…
呢D野,,,都係我最唔想發生GE!!!
好想畢業果日唔會黎,,,
但我知道,,,
呢樣野係唔會發生GE…
咁就願我地D友誼會永固!!!
願全世界GE人同D朋友...友誼永固!!! |