|
|
┍┄─┈─┄┈┄─┄┄┈┄─┄┄[lamzi日誌]┄─┄─┄┈┄─┄┄─┄┄┑
7月5日水運會 |
分類: 自分に |
哇...崩潰la
今日好哂LoR唔該
我係從個溫度牌由35°C升到40°C
熱到趴街
雖然望住d貌似好涼既泳池水
但係成千人迫係觀眾席
又哂又熱
呢...Form1呀嘛
就坐最哂果行
係烈日下爲人打氣
個阿Sir仲攞住個紙皮箱係我前面大力敲
耳都聾...
把聲又沙哂- -v
接近11點戈陣
個太陽真係毫不留情咁劈落嚟
哂到個頭好滾
萬忍之下終於挨到放學
我地社又係最後一個走
同羊出到去
再同汶翹,小寶,女班長匯合
之後一齊行番上水
then係台北站買左支野飲
飲完之後想嘔番出嚟...
另外隻右眼有一半俾d閃閃下既野遮住左
d人話係細胞死左wo...
之後無啦啦行左去商場另一邊
之後就各自番屋企la
then係上水火車站(通往羅湖)
撞到1E女仔
就1齊搭車,過關,再轉83巴士走
番到屋,去左沖凉
飯都無食就去左訓覺
(唉...尋晚訓唔著,所以頭好痛)
訓左7個鐘
要準備8號回校lu...
|
|
┕┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┙

┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈
◇□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□◇
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 61 | »
|