|
|
┍┄─┈─┄┈┄─┄┄┈┄─┄┄[lamzi日誌]┄─┄─┄┈┄─┄┄─┄┄┑
③+〇 ※ ⑥ ※ ⑳⑩ |
分類: 自分に |
講番前幾日d野先
因為之前唔知咩料大陸上唔到lor- -
6.28呢
番學原來係度聽美國木匠音樂隊表演
之後早左放,就係度傾大食會d野
我篤中要買杯
仲要諗挽咩game wo- -v
仲有被捉慶祝生日0.0
then派左班相
之後同Choilam+Bingzi一齊行番
上水火車站
入站之後就見到阿媽阿爸入左集
我就行左過去
果陣係11點40分
阿爸死攞左我部電話叫我佢換衫
之後就換左
白色T-shirt+黑色短褲+黑布鞋
當時好驚隻鞋入水lor(最後無)
之後搭火車再轉轉轉線(- -?)
就去左灣仔入境總部大樓
一入到去就見到個security
講英文的- -v
指點之後就去左第二度搭elevator(lift)
上左去25樓
阿媽攞左張"丑",坐係度等
我同阿爸攞左傘去大快活食飯
超多人(着西裝男係度爆粗lor)
食完就話就快排到佢
我同阿爸就飛速番番去
之後隨便買左個三文治+milk俾阿媽食
完左之後就搭地鐵走
阿爸係旺角走左
我同阿媽就去沙田行街
之後係一田影作兩張相
(1係icon,2係唔俾你睇)
6.29
同阿媽個fd梅姨去行深圳東門
係動漫城買左初音ミク既蔥×2手機繩
興奮死,無錢買初音斜咩袋+模型
之後係東門行行行
就去左東門町小食街
食cheese薯容(why係酸既XD)
then繼續行行行
就番左屋lu~
訓XP~
|
|
┕┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┙

┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈
◇□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□◇
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 61 | »
|