11:45get up
掠衫 煮面食 11:30 mun call , ask me why not go out yet?
我記錯以為係12出去
之後11:47out door
收衣 12上車 12:10到
又買左6個袋..
mun2個 ki1個 我3個
好貴呢
要快d搵野做
muu同姨好傾 由12點幾傾到1點半速走
2點276到上水 轉mtr到大埔 bus k12到市中心
見到日榮啦 好耐冇見
高左好多 大個左好多呢
一邊食野都冇乜理到佢呢
我黎既目的就係食野?
哈 玩uno同棋
姨媽送左個迷你小堤琴
好靚呢^^
之後去大埔海濱剃園玩
先玩轉野 好暈
影左好多相 有個高野 盾爬左上去 好驚
唔識落返黎 哈哈
仲有個鐵半球
住到petpet好熱 之後去噴霧果度玩
等佢噴d霧出黎 影相
買野飲 即時回收
回到鐵半球影相
走去行百隹 買左我同日榮都中意食既龍鬚糖
佢請左我食一人一粒 不錯呢
^^之後舅父請食元綠 食左舍鰻魚拉面
好飽 謝謝^^ 點知上車家姐話好餓 同日榮一半唔夠飽
我話我都食到太飽 早知同佢一半啦..
bus mtr bus buy ice-cream , bus , home ,eat ice-cream
tv is 保持通話 原創電影 Cellular 前幾日tvb播 之後有線就播原創
真幸運 ^^
你叫我去愛別人
代表你己不愛我了
我也再無謂苦苦去等你啦
我不要做這傻事.. |