TBMaunier
暱稱: Busy瑩
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
又行雷
近來都不太開心
終於知道咩叫神不守舍
好傷心呀...
發覺..
文章分類
全部 (174)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 174
留言總數: 89
今日人氣: 0
累積人氣: 3549
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 8 月 13 日  星期五   時晴時雨


好累好累 疲倦 分類: 未分類

 又係早上比人罵醒啦

都唔係第1次

雖然9點幾  唔係好早

不過昨晚1點先訓又係

訓到都有8個鐘  不過暑假都係差唔多日日訓十幾個鐘..唔慣

之後早餐,爸出去

買早餐

唉  又搞俊間房

都話等佢返黎先搞嫁啦

搬哂d野出黎

之後掄掄拖拖十幾次

又鑽牆又掃又拖

腰斷了

之後放衫啦

3母女一講親衫就好和諧好開心了

之後5:02-05:30姨媽打黎  同媽傾

之後媽執俊衫

我又拖地掃地啦

姐訓覺

我好餓

姐問2之洗唔洗幫手我話唔洗 

佢就再訓啦

今日屋企地板好乾淨呀

搬枱入廳

抹枱開飯

終於有得食個飽  坐一下

就比勺湯dinner

姐洗碗

我抹枱

明天外出

又係做咕哩..

累死人

做死人

幾時可以脫離呢種生活?

希望爸快d搵到野做

唔洗搞屋企d野

唔洗做死我地

唔洗冇野搞搵野黎搞

如果爸仲係家

有咩方法可以停止?

今日諗起或者如果我掉了一隻眼珠在地上

可能有效呀  哈哈

之後爸又罵我啦

因為爸  所以我極討厭屬豬同人馬座既男人

之後肚痾  好辛苦

如果生仔係咁痛都唔錯  雖然辛苦

不過都頂得住既

生10個都仲得^^

打日記  差唔多訓了

昨晚一直在想起他

原來日思夜想真的會令人夢中也會見到那個人

我睡前還先問

唔知今晚會唔會見到佢呢

我成功了

夢中的他很好啦

很懷念他

msn多日冇@佢

真係忍得呢

其實我要慢慢從自己心中del他

因為心中早已冇我

我都冇謂再諗冇可能既野啦

算吧啦   不是我的就不是我的

但我心中還是強求

唯有對自己說聲免強冇幸福!

另一個他

叫榮

今日留言比我

嚇得我呀

他同是令我傷心的伙子



點解呢 鬱悶 分類: 未分類

 點解點解呀

睇左一個人從前的日記  

應該冇提起過我吧

上年9月

發生咩事呢?

咩事令佢心碎

令佢咁唔開心呢?

我諗都係唔關我事啦

希望唔關我事啦

因為我唔想佢因為我而唔開心

點解今日突然會想睇返佢之前既日記呢?

可能我係想睇返之前我地都好中意大家既時候

佢過得點樣

同睇左醫院既相

當時那段日子

佢都好唔開心喎

我去左邊呢?

在同學中請教跟他sms裡的對話內容

其他抉擇..

個個都唔幫佢

但我都仲係中意佢啦

中意一個人點解可以咁辛苦

如果可以在一起就冇問題啦

但如果對方唔蘇你

而且又分隔兩地

就更加痛上加苦了

而且再加上我真係第1次付出左咁多

種皇因素都令我好痛呀

同樣

我都希望好似佢所講既咁

可以一睡不起

可以令自己個心  唔再認識咩叫開心  咩叫痛

咁就可以以平常心活下去了

沒有開心  自然就再沒傷心

太好了  結婚也是沒什麼值得開心了

我對他又會點樣呀

今日睇真情

又係講愛情

竟然又眼濕濕

點解呀?!...我..愛..你.. 



2010 年 8 月 11 日  星期三   時晴時雨


好累呀 不安 分類: 未分類

 我中意留在家

但爸一回家

家就變成我的地獄

點解我可以咁多野要做?

我唔想留係家比人當工人洗呢

點解我可以咁憎我爸?

除左因為佢污糟之外

仲有成日搞好多麻煩野  

要我執手尾

超煩

仲煩過小朋友

睇小陣都唔得

點解....點解我要係佢個女呀

佢生我出黎就係為左唔洗請工人嗎?

哈哈

聽日一於去學車

學完唔返屋企啦..



2010 年 8 月 9 日  星期一   晴天


無言以對... 分類: 未分類

 昨天晚上 

2時上床 

但我睡不著

聽著衛蘭的歌

不自覺地哭了起來

很多心中的說話也跟歌詞很像呢

覺得自己受了很多苦

為何我遇到的偏偏都是壞男人

都要讓我一次又一次地被他們玩弄

很想殺死他們

但這都不能平息我的憤怒

如此  是否經過這一場痛哭

我會就此醒覺?

很久沒有哭得那麼痛  那麼厲害

我想  我半年的眼淚在這晚上一次過流光了

昨天我跟你說我拍拖了

都是騙你的

我也不曉得我為什麼要這樣說

可能我在想  假如跟你說了

你沒反應  我是時侯真的要放手了

仔許我怕我太愛你

我想我真的愛上你了

愛得好痛苦

因為沒有回報

單戀真的很痛苦

乾脆就騙你  騙自己

自己己有男朋友

問題就解決了

今天是你的生日

我前天竟然記錯了

是8月7  原來是8月9

但記得又如何呢

如果我有錢

可以來澳門找你

但你也是要喝我上床的了

沒什麼好跟我做

我的利用價值僅至於此  對所有男人而言都是

沒有人認為跟我一起是件好事

因為我不是個好女生

不常做善事

不常關心人  不聰明  不勤力

唉..

但我在想

這不是一份最好的禮物嗎?

你從此不用再愛我的滋擾

從此都是自由的天地

不是很好嗎?

前天我問你

一係你叫我唔好等你啦

你話你講唔出

咁姐係咩意思呀

咁我自己話放棄囉

事實上  當然沒有在放棄啦

我依然很愛你

(過去你極愛惜我~~)

之後是我不愛惜你

令你對我已死心了

還跟肥妹拍拖呱

男人都中意大波的

 



2010 年 8 月 7 日  星期六   晴天


充實一天 開心 分類: 未分類

 11:45get up

掠衫 煮面食 11:30 mun call , ask me why not go out yet?

我記錯以為係12出去

之後11:47out door

收衣  12上車 12:10到

又買左6個袋..

mun2個 ki1個  我3個

好貴呢

要快d搵野做

muu同姨好傾  由12點幾傾到1點半速走

2點276到上水  轉mtr到大埔 bus k12到市中心

見到日榮啦  好耐冇見

高左好多  大個左好多呢

一邊食野都冇乜理到佢呢

我黎既目的就係食野?

哈  玩uno同棋

姨媽送左個迷你小堤琴

好靚呢^^

之後去大埔海濱剃園玩

先玩轉野  好暈

影左好多相   有個高野  盾爬左上去  好驚

唔識落返黎  哈哈

仲有個鐵半球

住到petpet好熱   之後去噴霧果度玩  

等佢噴d霧出黎  影相

買野飲  即時回收

回到鐵半球影相  

走去行百隹  買左我同日榮都中意食既龍鬚糖

佢請左我食一人一粒  不錯呢

^^之後舅父請食元綠  食左舍鰻魚拉面

好飽  謝謝^^  點知上車家姐話好餓  同日榮一半唔夠飽

我話我都食到太飽  早知同佢一半啦..

bus mtr bus buy ice-cream , bus , home ,eat ice-cream

tv is 保持通話  原創電影 Cellular 前幾日tvb播  之後有線就播原創  

真幸運  ^^

你叫我去愛別人

代表你己不愛我了

我也再無謂苦苦去等你啦

我不要做這傻事..