TBMaunier
暱稱: Busy瑩
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
又行雷
近來都不太開心
終於知道咩叫神不守舍
好傷心呀...
發覺..
文章分類
全部 (174)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 174
留言總數: 89
今日人氣: 1
累積人氣: 3550
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 26 日  星期一   晴天


得返7日就考試啦 好緊張 不安 分類: 未分類

 我要快d背哂f道路標誌佢啦

打到黎啦

死啦啦

我又夢見你

點可能

你仲同我講

點呀 仲有冇咁寂寞呀 洗唔洗我陪你傾陣呀?

咁熟既?

你好似真係msn同我講過呢句喎

點都好

我係宅女

宅女為自己起革命了 為自己的幸福努力了 為自己的孤單哭了

當天真係為你而咸

我諗以後都唔會

當日係你覺得自己配我唔起

我重來冇諗過會令任何男仔對我有咁既諗法

今日 係我覺得自己配你唔起了

我是個壞女人

徹徹底底既 --------壞 ----- 女 ------ 人

你係個乖仔

我唔會比你再親近自己

再教壞你

如果唔係

令尊實恨我一世

我擔當唔起

從來都唔覺得自己靚

亦從來唔覺得自己醜

或者咁樣先可以得到真正既愛情

因為絕對唔會因為人地中意自己外表而一齊

從前你講過你怕我被大隻佬搶去

今天我亦怕你被波大的肥妹搶去

但 害怕又如何?

終告會發生的事

怕來幹嗎

可以做啥

我還是等我真正的白馬王子吧

或許是他

青島的那個他

或許真的會在今年或明年娶我過門

唉,,別造夢了

發生的機會率只有4-6成

我怕的都是我沒有的

也許

我的胸部也在一天一天的成長中?

那時可能會更自戀更沈迷於男女親密遊戲中

以前的中學同學

現在竟然會想約我見面

去幹些..只有壞女人跟壞男人做的事?!

真是新奇的事

亦很可怕

我告訴他  這些事

想想好了

我想  我亦不會幹

但我怕我想幹和會幹..

好難控制  但要

好好控制

直覺話我知

今年都係單人倒數

孤身隻影走在黑夜街了

黑夜的晚上獨自走上遙遠的上學放學的路上

真的格外的孤獨

尤其在冬天 雨天

真是覺得自己好可憐的

因為夜校的同學都不熟

較熟的一位都只能陪我行一小段100米的路

其餘的斜路 等地鐵 坐地鐵的路就只有電台及音樂了

所以我要好好讀書呀

原本上年我可以全年工作

今年自開始讀返ive 就唔洗再讀夜校啦

不過我怕放下一年書包的我

再沒有英勇氣背上..

加油呀

我知道自己一定會成功的

即使將來沒有賺大錢 沒有嫁個有錢人

沒有很高的社會地位

沒有很響的名氣

最起碼

我為自己活出一個天地

為社會貢獻了

為自己理想而做出成績了

這已經很足夠

最起碼

我還是我

最少我有健康的身體

珍貴的青春

懂得畫畫

哈哈 

年輕人要找點傻事來做

不然要等到老先做咩?

今日電視聽到呢句話

我諗我都係時候要傻下啦

等我搵下點度有傻野做先

我計劃將來開一所專給成人玩的遊樂場

讓大家都能放鬆心情

尋找童年回憶..

說了出來會否令他人搶去這專利?

還有環保日用品店

有機零食店

時裝店

畫廊...



2010 年 7 月 25 日  星期日   晴天


暑假好耐冇咁早起身 愉快 分類: 未分類

10:15am get up

10:30am out door

11:15am屯門mtr

12:15pm到黃金海岸酒店

自助餐11:30am 開始

至02:30pm

食飽飽

去冒險樂園尋找快樂童年

行左陣超市go home

好飽

由02:30飽到10:30

8個鐘lo

食左好多三文魚^^

我自己返屋企先

溫考車書

05:30-06:00

眼訓 訓到07:30

睇tv至10:30宵夜

第2天開始忘記你

你不再在我的生活中出現

我做得到嗎?

好想好想好想好想拍拖呀



2010 年 7 月 24 日  星期六   驟雨


昨天晚上.. 愉快 分類: 未分類

 又係度諗我既人生大事啦

其實因為暑假夜左訓

夜左起身

惡性循環

搞到就算早左上床

都係指定鐘數01:00am先開始眼訓

昨晚係11:30pm上床

所以(典)左個半鐘係度諗野

想起彼此的關係

也許命中注定他不屬我

屬我的未出現

所以現在要放手了

很傷感

十分不捨

因為只要想起他拖著別的女生時

我就禁不住留下眼淚了

就像現在

眼淚奪眶而出

很久沒哭過了的我

感謝你令我痛痛快快的哭一場

大個女了

要做有意義的事

別再婆媽

別再糊塗

別再迷路

別再遊魂

要好好疼惜自己

自己對自己的愛

比任何人的愛都來得重要

珍貴

好嗎?答應我

好...



2010 年 7 月 23 日  星期五   酷熱


今天大暑 so hot 愉快 分類: 未分類

今日係大暑la

我竟然著左任黑呢

好在  頂得住

facebook @左 David了^^

如果佢再約我出海

我可以叫埋阿一去

咁就唔怕悶啦^^

又可以同佢見多d啦

幫佢完成佢要我做既野

就唔洗次次都問我了

今日學車

途中都在睇返上年3月開始收到的sms

睇得好感動呢

由3月開始至4月5月都有

7月我去左廣州

都仲收到你既sms

簡短又動人

妻的看到很感動

當時的我太幸福了

是我錯在先

傷你的心

現在吃緊惡果了

不過3年後

當我22歲了

我可以決定我的新路嗎?

你說你對我一直沒變

代表sms裡的說話也沒變嗎?

我想

不太可能吧

但如果真是

實在太好了

我能否有一天見你on

卻能控制自己不再叫你嗎?

明天開始吧

能與你一起更艱難也是甜美

能與你一起最驚誰有日先死

能與你一起我的殘缺亦完善

能一起 捱得起 旁觀者妒嫉

只要和你在一起-孫耀威

上年7月收到最後一個sms

一年了

也再沒你的消息

大家有大家忙

我亦忙於在大堆無謂的男人身上

不知為了什麼

出賣自己?

沒有回報的出賣

真的別再幹了好嗎小姐

麻煩你 拜託拜託!

7月28日出發到上海世博!!

8月2日回港

待媽回港要約覆診了

耳朵好了1成吧

比起這10年

它受的苦實在無法想像

對不起啦耳朵

你遇到一為不幸的主人..



2010 年 7 月 22 日  星期四   暴雨


特別的日子 愉快 分類: 未分類

2010年7月17日是我再次喜歡你的日子

今天是喜歡你的第6天

不知不覺日子過得真快

我猜

當我喜歡你第500至1000天時

我們或許會在一起了

這是我的理想

如果不是

我就會選擇理性的放棄了

但我真的不想有這一天

哈哈

8月9日是你的生日了

要怎麼過?

我能做什麼?

以後未來 是個迷 只知愛你愛你愛難逝 難道再沒有將來 Baby Hold me one more night

無論有沒有將來 let me hold you one more night

劉美君-最後一夜

可否抱緊我 明日那怕是寂寞 讓這刻溫柔 盡把心中愁 驅走 抱緊我

王菲-抱緊我

從來沒有自己的愛情故事

今次的也是單戀吧

莫非真我要在27歲那1年才能遇到?

豈不要多等8年?

求纖說我今年桃花到

7月了為何還未見?

還是到了我卻視而不見?

眼睛小的人

不喜歡表露自己的情感

喜歡藏在心底裡

有點像我

但我的眼可否變小?

近來留意著小眼的人

都很吸引 很特別

是否這個原因

令我覺得你不喜歡我

但見面的你

很和善 很純

如果在一起也要自由的話

是否代表我們可以各自找異性約會?

配在是普通朋友

我亦同樣可以放縱?

為何現在的後悔不能在我15歲的時候趕到?

我今天的模擬駕駛pass了

有驚無險

練習少出錯 考試常犯錯呀

感謝天父讓我過關

我會努力的了

筆試令我有點迷茫

David的卡片還未找 

未add他facebook

他叫了很多次了 

我要盡快啦

不然很無禮

常定期找我的一哥

為何不找我?

是否我對他的說話令他生氣?

但他不記仇呀

我想他這暑假定必忙懷了

希望仔小心身體啦

另一位半個壞人的他也找過我

我可不想他再找我

想起他已想嘔

他何時結婚?何時不再煩擾我?

另外 很多個他他他他他

可否不再問我那這問題

別再引誘我吧

我在為自己學做好女人

即使喜歡誰 也不應讓他知道

但這是事實呀

他知道了

又怎麼

結果一樣

但我這次真的失而復得

失去過  真的學懂了珍惜呀

不要令我再次失去好嗎?

不想再次痛哭了

每次都為了不知道我的生存的人而哭

是多麼白痴呀!