金日係你既生日.. 生日快樂~
昨天你說的話..我不知你是點諗的..
但我係唔開心..
這是你第一次hurt 我._.
不過我沒事啦...你喜不喜歡我也沒所謂..我喜歡你就可以了.
起馬你也會睬我..已滿足 xdd