-v-金日一早起身 有點暈暈地..好似有點病病地的感覺xd
不過因為小弟抵抗力奇好..所以食完個早餐 好番哂@@
因為食完早餐都8點鐘..唔想遲到..(因為未遲過)
所以冇返學><
在家..一個人冇野做..
只好煮下野xd 雪貴d食物 俾我浪費哂@@ d雞翼幾好食-v-
hea到2點幾..就收到大小姐 你狂震 強烈度足以比美4穿大地震@@
我棵野 ..睇怕都要掉左佢-.-
愛 一天 多一點點