金日一大早起左身//上左陣網//叫人去bbq,有人甩低囉-0-
10點約埋jack,周周+7銘去大學..
去到大學..好令-v- 班友岩岩透緊露,我地唔洗透xd..打左陣波..就上左去離球場幾十米..眼可以見到既bbq場燒野食
一開始個火都唔著既--係因為d炭囉..學乜人玩環保ge-燒幾粒完都好內-0-又有人唔記得帶密糖
跟住就叫左胡sir自己一個人跑左去買..仲聽班死仔講話買啤酒
買左2包可以生大火的炭--同埋一相啤酒...啊sir真係同我地好似同學甘..老友鬼鬼@@
跟住就燒雞翼..同d扒...都幾好食
跟住就換衫..同啊sir黎場全場4打4-0-因為唔夠人
xdd不過全步人都識打./.好激烈..最後我果組win 21比20 @@
跟住啊sir就帶成班女仔去遊大學...我地d男仔就打波..踢波xdd個草地場好大..除左鞋..跑來跑去..好輸服
大約4點半鐘..啊sir返黎同我地去學校canteen食野..d野好平囉--唔洗20蚊就食到2件多士..一個套餐-0-好飽
跟住食完野..一大班友就係度吹水..講爛gag xd 美國既細佬係邊個@@? 估下xd
跟住就答火車去沙田轉47x返家了.3.
我覺得妹日既生活,都有你既存在了... |