TheLastWaltz : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
La vida es sueño
TheLastWaltz
暱稱: K.M. Lilian
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2011-01-20
2010-09-16
2010-09-10
2010-09-09
2010-09-03

:: 日誌分類 ::
全部 (114)
雜談 (2)
生活點滴 (13)
未分類 (99)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 114
留言總數: 378
今日人氣: 0
累積人氣: 8284

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2009 年 6 月 10 日  星期三   陰天


今天... 分類: 未分類

對不起,剛記起我明天不用考試(休息一天),所以又回來打blog了...(無言)

今天考的英文,都挺容易的吧...特別是寫作,只是寫e-mail而已,做完整份卷還剩下35分鐘啊~不過還是做q.c一樣死命的找出錯處來,總算沒有浪費了時間,希望可以拿得高分吧~至於昨天就考了中文(拿手耶~),感覺還不錯,寫作的題目就是二選一,我選的還是比較擅長的描寫文吧~題目好像是「令人心醉的(香港地方)」,有點老套啦~不過比說明文好,甚麼介紹一件「有趣的玩具」嘛...我都不玩玩具,要我怎麼寫啊~~~所以自然就選了描寫文。星期五就考地理了,這次考的東西很多啊!!!所以明天就是大好機會去溫習啦~

最近經常覺得自己成了一部讀書機器,考試期間的那狀態,我也不知道自己如何辦到的,好像只是為讀書而存在的。不過,難道現在的我不是嗎?雖然,我的目標也有釵h,但我很清楚自己現在的焦點應該放在學習上。中國的那些高考生,我也聽說過他們的情況,好像就是可以溫書溫得不吃飯,不休息,22小時都在溫習的,我自然不能達到他們的死讀書狀態,那對我是沒有用的。我比較喜歡有理性、有系統地讀書,不過他們的那種情神真的很令人佩服,不像現今的大部分中學生,整天在荒廢光陰,套用社評的一句話﹕女的都想做梁洛施,男的都想做陳振聰~哈哈~可真貼切。如果香港的學生不珍惜自己的優勢,不思進取,不出幾年,中國的大學生就會取代了香港學生的位置,畢竟他們的競爭力是很強的。

說了一大輪教,就說回我自己吧~我真的好開心可以在一年內認識那麼多朋友,上至中六,下至中一,我都認識了不少。學業方面,上學期我取得了achievement,就是全級25名內,至於25名內的第幾學校是不會公佈的。我也感到很高興,因為這間學校真的競爭很強,而大家都是從一流小學集中起來的,而我的小學差不多沒人聽過~不過非常非常開心的是,當我說自己的小學不是名校,成績很差時(對不起吶,校長),同學就會說﹕「如果真的那麼差,就不會有你那麼勁的學生啦~」我post這句話出來不是用來自吹自擂,只是我覺得自己做得好是我們可以為母校做的一件事來的~大家都要加油喔~

嗯...還有甚麼可以說呢...

啊~就說說我去交流的經驗吧~我在二月參加了一個中文辯論的工作坊,是和皇仁書院合辦的~中一就只有我,Tiffany和另一個同學參加,這個workshop真的很有用,學到很多有價值的知識,使我愛上了辯論,也打了我人生的第一場正式的中辯賽,開始只抱着姑且一試的心態,怎知竟然給我拿到了最佳辯論員...(= . =),所以,我下年的目標之一就是參加中辯隊!!!! 所以現在已經在摩拳擦掌,準備中一班際辯論賽了,放馬過來吧~1D~我不會讓親愛的class spirit分白白流失的!!!!!呵呵呵~~~(轉回正題...)也很高興認識了皇仁的同學﹕中四的Eric,中二的Wilson同埋中一的(死~忘記了名字!)同學~特別是Wilson,教了我很多東西~和大家合作都很愉快啊~

手開始累了~今天就打到這兒吧~~

你們的cm是我繼續的動力!!!



考試 分類: 未分類

唉~成半年冇打blog啦~~

我真係好累好累...

如果上帝俾多人生中的多個24小時我...

我一定會攞曬黎訓覺....

不過都同大家講聲對唔住...

經常唔打blog...

真係好唔好意思~

而家考緊試...

可能得閑講返呢個學年發生嘅所有事...

ok?

Thanks for everyone's support~

考試...

加油啊!~




2008 年 10 月 24 日  星期五   晴天


2008-10-24 分類: 未分類

不知不覺,已經有足足兩個月冇打過blog啦~ 呢度可以用「被荒廢」的詞語黎形容...

而家先知,原來係band1頭名校讀書係咁辛苦嘅,尤其係入左精英班,每日都有大量知識灌輸,返黎就成日係度整理返,做下pratice,溫返啲筆記,晚晚都搞到好夜訓...雖然開頭嗰個月真係幾辛苦吓,不過而家已經完全適應左啦~而且孜讀得好開心。唔知大家又習慣左中學嘅「生活模式」未呢?

開頭我都驚會識唔到朋友,因為得我一個人去讀,但係而家已經識左大半班啦~其他班嘅都識,大家交流吓,小息一齊玩,lunch就一齊食飯,真係好開心啊~~佢哋都好勁架,好多鋼琴八級,又有大提琴八級,長笛八級...我真係好渺小啊...有小小自卑...有啲屋企係講英文,出去狂補習,有啲係書香世家出身,有啲屋企就屬小康類別...有好多人都係阿爸阿媽揸靚車送返學放學,我咪係度欣賞囉~對於家世呢樣野,我雖然唔及人,但係我絕對唔會自卑﹐因為我知只要我讀好我嘅書,我將來仲會出色過佢哋好多倍,我係抱住呢個信念黎返呢間學校嘅,我都預左會有好多無論成績、音樂、體育或者家庭條件比我優越好多嘅人,但係咁唔代表我一定會差過佢哋,雖然我可能係某啲方面超越唔到人哋,但係我知我點都會出盡全力,向同一個目標前進架!

講左咁多野,講返我間學校啦~我哋一上中英數就要走去其他課室上堂,模式同大學有小小相似。咁點分精英班呢?基本上,班別係冇分排列嘅次序嘅,不過我哋會分組黎上中英數,組別排列如下﹕

Division:  A (精英班) > B > C > D (輔導班)

咁如果有一個數學天才,佢數學非常非常勁,但係英文非常非常差,而中文就屬中上,咁佢嘅分組情形就會係:

中文﹕Division B

英文:   Division D

數學:   Division A

明白啦?~

所以堂堂我都要執拾細軟,走去1A嘅課室上堂,如果不幸漏左野係自己嗰班,咁就算你有做,都... 所以,每次撤離都要執好行李先...

唉,打得好累啊~遲啲再打啦~( 遲啲~可能要遲一段時間喇...)




2008 年 8 月 22 日  星期五   颱風


2008-08-22 分類: 未分類

 好耐冇打blog lu~因為之前嗰四日都返左大陸同公公慶祝八十大壽,係我嘅故鄉搵返唔少童年回憶啊~不過呢啲野都係遲啲先講啦.....

聽日就係8月23日,有冇人記得係咩日子呢~算啦~我諗都冇人記得架喇...

聽日就係我13歲生日喇~

不過竟然係一個橫風橫雨嘅日子,本來諗住去海洋公園玩架~只好擇日再去啦~

算啦~係屋企靜靜哋感受吓大自然嘅威力啦~一個打颱風嘅生日...

p.s. 係度都祝羅x聰生日快樂啦~因為佢同我同一日生日,不過遲左一年啫~

 

唔~轉入正題...

係fd嘅就留個cm俾我啦~大家始終都相識一場~~無論係大定細嘅cm,我都會好感動架!!!

 

 

 

 




2008 年 8 月 13 日  星期三   晴天


2008-08-13 分類: 未分類

 呢個係今日打嘅第二篇日誌~

心情好差,放幾張畢業典禮嘅相俾大家睇下啦~

上面嗰張係MARTIN哥哥整高個腳架,再ZOOM埋去,好辛苦先影到架(因為坐得後),大家留意下最左手面嘅徐耀宗個表情,好搞笑啊~(講笑啫~可能佢太興奮喇~前一晚訓唔好~所以~ ^^ )

呢張都係ZOOM到最近先影到架~級學業成績優異獎~

 
風紀服務感謝狀~我終於可以唔使朝朝早起身喇~~(不過咁樣反而令我有種失落感...)
 
 
呢張影得好開心,不過我記得冇擺過呢個甫士,莫非係MARTIN哥哥偷拍???
 

我,爹地,媽咪同二娘( 黃X堅嘅媽咪 ),合照。

我同梅老師嘅合照~請留意~玉姐係後面望住我哋笑~ ^^

同許SIR影嘅相~~~弊~我套校服竟然俾個袋拉斜左!!!啊~~破壞左成幅相啊~ T T

擺住咁多先啦~想睇多啲就去我相簿啦~