不知不覺,已經有足足兩個月冇打過blog啦~ 呢度可以用「被荒廢」的詞語黎形容...
而家先知,原來係band1頭名校讀書係咁辛苦嘅,尤其係入左精英班,每日都有大量知識灌輸,返黎就成日係度整理返,做下pratice,溫返啲筆記,晚晚都搞到好夜訓...雖然開頭嗰個月真係幾辛苦吓,不過而家已經完全適應左啦~而且孜讀得好開心。唔知大家又習慣左中學嘅「生活模式」未呢?
開頭我都驚會識唔到朋友,因為得我一個人去讀,但係而家已經識左大半班啦~其他班嘅都識,大家交流吓,小息一齊玩,lunch就一齊食飯,真係好開心啊~~佢哋都好勁架,好多鋼琴八級,又有大提琴八級,長笛八級...我真係好渺小啊...有小小自卑...有啲屋企係講英文,出去狂補習,有啲係書香世家出身,有啲屋企就屬小康類別...有好多人都係阿爸阿媽揸靚車送返學放學,我咪係度欣賞囉~對於家世呢樣野,我雖然唔及人,但係我絕對唔會自卑﹐因為我知只要我讀好我嘅書,我將來仲會出色過佢哋好多倍,我係抱住呢個信念黎返呢間學校嘅,我都預左會有好多無論成績、音樂、體育或者家庭條件比我優越好多嘅人,但係咁唔代表我一定會差過佢哋,雖然我可能係某啲方面超越唔到人哋,但係我知我點都會出盡全力,向同一個目標前進架!
講左咁多野,講返我間學校啦~我哋一上中英數就要走去其他課室上堂,模式同大學有小小相似。咁點分精英班呢?基本上,班別係冇分排列嘅次序嘅,不過我哋會分組黎上中英數,組別排列如下﹕
Division: A (精英班) > B > C > D (輔導班)
咁如果有一個數學天才,佢數學非常非常勁,但係英文非常非常差,而中文就屬中上,咁佢嘅分組情形就會係:
中文﹕Division B
英文: Division D
數學: Division A
明白啦?~
所以堂堂我都要執拾細軟,走去1A嘅課室上堂,如果不幸漏左野係自己嗰班,咁就算你有做,都... 所以,每次撤離都要執好行李先...
唉,打得好累啊~遲啲再打啦~( 遲啲~可能要遲一段時間喇...) |