TheLastWaltz : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
La vida es sueño
TheLastWaltz
暱稱: K.M. Lilian
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2011-01-20
2010-09-16
2010-09-10
2010-09-09
2010-09-03

:: 日誌分類 ::
全部 (114)
雜談 (2)
生活點滴 (13)
未分類 (99)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 114
留言總數: 378
今日人氣: 2
累積人氣: 8280

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2008 年 8 月 13 日  星期三   晴天


2008-08-13 分類: 未分類

好耐無打過日誌喇~因為近排qooza成日都上唔到,或者好慢( 而家先知原來俾人惡意攻擊個伺服器 ),加上近日心情都好鬱悶,所以冇心情打~今日都好啲啦~咁同大家講返去棕櫚島嘅經歷啦~

---上車之後,我就即刻攞個手機出黎,跟住塞住對耳仔,一路聽歌喇~聽啊聽~話咁快就三個鐘,我哋就到左棕櫚島resort啦~(過關嗰陣我好唔滿意個工作人員,不過呢啲小過節就費事提喇~)

---去到之後我一落車,就覺得嗰度幾有東南亞風,唔單止啲建築物,個天氣都好似(勁熱啊~~)跟住就入左個有冷氣嘅餐廳...仲未食得野住!!!我哋要自己整pizza食啊~唉,雖然話本來我都幾有興趣嘅~但係我真係好肚餓啊~算~我聽完佢講野之後,就開始整pizza喇...呢個時候我唔咩都理,全部配料都掟曬落個pizza度~有幾多擺幾多,我仲問佢攞左勁多芝士,放曬落去~然後我仲要等二十分鐘,待佢焗好個pizza,係我不停灌左十幾杯汽水之後,有個肥仔係我隔離勁串咁話﹕「小朋友唔好飲咁多汽水好喎!」(p.s.佢大概係九歲左右,對住一個大姐姐講小朋友!!!)我睥左佢一陣,然後攞我嘅x光由頭掃到佢落腳~我都費事理呢啲小朋友,就對住佢飲曬成大杯汽水~~~後來我都覺得自己有啲無聊...就唔理佢,等個pizza黎~

---過左一陣,香噴噴嘅pizza終於出到黎喇~我認返自己個四號pizza,然後打開......嘩!!!真係令人垂涎三尺,色、香、味俱全啊~

---食完之後,我哋就上房擺低啲行李,然後再去一個叫野火營嘅地方玩...嗰度淨係可以玩wii,電腦,乒乓波同做gym,我好無奈咁睇左一陣波,然後就搵部電腦,坐低睇吓有咩玩~本來我都冇諗住玩嘅~但係發現左個賽車遊戲,個畫面勁靚喎,於是就開始玩喇~(呢個係自我三、四歲玩過泡泡龍之後,第一次玩game啊~係人生一大突破!!!) 玩吓玩吓就開始上手喇~我都估唔到自己原來係有打機嘅天份架~唉~真係埋沒左~我係度玩左兩粒鐘,真係唔捨得走啊~個game真係好好玩,仲好過去玩wii~^^

唉~今日講住咁多先啦~下回待續!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

放左暑假之後,我真係好悶啊~啲書同埋鋼琴就係我最大嘅樂趣~間中落下圖書館,大家得閑都去吓啦~話唔定可以撞到,大家傾吓吖~

我聽日開始就要去會展個中藥展度消磨喇~點解?因為我要向表姐同martin哥哥打暑期工!!! (童工?!)講笑啫~我係唔收錢去幫手,係義工黎架~而我偉大嘅工作就係..............

係個攤位附近派傳單........

雖然我未做過,但係都好嘅,冇咁悶,仲可以體會吓派傳單嘅辛苦(不過會展有冷氣),以後真係打暑期工都捱得吓吖嘛!我都預左人哋有一大堆檸檬請我食架喇~不過我都會加油架!!!




2008 年 7 月 28 日  星期一   晴天


2008-07-28 分類: 未分類

 好耐冇打過日誌喇,因為呢幾日都係度煲書,又好累,所以唔上黎打,但係近日聽到某某人嘅投訴之後,終於激勵到我上黎喇,咁今日就同大家講吓上個禮拜去朗豪坊嘅事啦~

---我哋去到左之後就即刻上去無印良品度掃野,我買左好多本筆記簿,有大、中、細,總之好多啦~跟住又買埋全新筆袋同埋好多原子筆,我都係鍾意用反無印啲筆,因為之前用開Uni Ball,覺得佢寫就幾好寫,不過就好易斷墨,跌兩跌就完全唔用得,所以就諗住用Muji啲筆,啲墨又靚,又冇咁易爛,個款都幾好睇,唔錯~我仲買左好多file...使左好多錢啊~~~

---我哋跟住就上CD Warehouse,好似係最頂嗰層...諗住睇吓啲CD咁啦~行吓行吓,突然發覺之前錯過左嗰部<L~最後的23天>個VCD版淨係賣四十幾蚊啊~正當我諗住沖去俾錢嗰陣,突然發現展覽架上面擺左JAY嘅2007 World Tour DVD + CD啊!!!我又好想買喎,點知一睇個價錢... $ 117~~~( 可能你哋會覺得唔係幾貴,不過對我黎講就係喇~ ) 後來,媽咪行過黎話,你鍾意邊套,我送俾你啦~我好矛盾咁揀左阿JAY嗰套啦~雖然幾貴,但係有埋CD喎~而且我真係有小小偏心JAY嘅~~~所以唔好意思喇,L,等我儲夠零用錢再帶你返屋企啦~~~

---行完之後,我去麥記食左成個雞扒沙律,阿媽就食左一個Cheese Cake,食飽飽之後就出Bossini買左頂帽,好累啊~之後就齊齊搭車返屋企lu~

今日講住咁多先~下次同大家講返上個禮拜嘅棕櫚島Resort 2日1夜之旅啦~




2008 年 7 月 17 日  星期四   晴天


2008-07-17 分類: 未分類

 唉~考完AT真係好累啊~~雖然話我都覺得個試都幾淺,不過呢幾日黎嘅準備功夫搞到我好大壓力架~~~

輕鬆埋呢個上午就要成個暑假「瞇」書喇~唉~ 煲書綿綿無絕期啊~~~

唔知大家有冇睇開動畫嘅呢~我就得閑都會上網睇下啲新番Anime嘅,等我推薦一個幾好睇嘅俾你哋啦∼

2008新番∼

S.A特優生

類型呢就幾啱我,係純愛校園類,畫風都係走唯美路線,而劇情都OK搞笑,不過又唔係無厘頭嗰隻,男女主角都好靚仔靚女,呢劇情都幾耐人尋味,好易投入,差唔多所有角色造型都好靚,冇咩特別令人反胃嘅角色出現,屬鑑賞型嘅動漫,基本上我覺得動畫拍得好過漫畫,大家不妨得閑去睇吓啦∼

邊度有得睇﹕土豆網ORYoutube都有得睇,不過我就覺得土豆連接得快啲,而且有中文字幕∼

5∼得閑有好睇嘅再同大家分享啦∼

∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼

我7月21-22號要去棕櫚島Resort(係惠州嗰邊)去一個普通話學習營度,係上次普通話讀報比賽冠軍嘅獎黎架,兩日一夜,雖然我都覺得時間好似短左啲,但係都好好玩架,就當係放鬆吓啦∼

∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼

講住咁多先啦∼88




2008 年 7 月 12 日  星期六   晴天


2008-07-12 分類: 未分類

 今日,免費做左人哋戀愛顧問,唉,應該收返錢錢架~~~

嗰條友真係蠢到隻豬咁,一啲女仔心理都唔識,淨係識痴心有咩用啊?同其他女仔玩得超開心,佢有冇諗過佢鍾意嗰女仔嘅感受啊?唉,唔怪得追唔到啦~~一日係度心灰意冷,真係失敗,成日講到自己智商鬼咁高,戀愛智商真係低到......

不過我真係幾欣賞佢表白嘅勇氣嘅~~~

如果嗰個女仔睇到呢篇野嘅,我只可以同你講一句﹕佢真係好鍾意你架,唔好錯過呢段緣份呀!

加油啦,希望嗰個女仔會回心轉意啦~~~

唉,為情所困的人,可憐啊~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

新學年開始,以前嘅野 ( 嗰啲野呢~ )我會全部唔記得架喇,唉,拎得起,放得低,Bye Bye啦,我可愛嘅回憶!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

離開心的顧忌,念的偏執,意的幻想...//*沈重的蒲草,埋葬我載浮載沈的不捨......




2008 年 7 月 9 日  星期三   時晴時雨


2008-07-09 分類: 未分類

 過左咁耐...終於畢業啦~~~

---畢業禮嗰日,一齊都好順利...我讀詩嗰陣都冇唔記得,好開心啊!

不過連我自己都諗唔到嘅係我竟然係唱驪歌嗰陣喊左出黎,唔係為左王sir支汽水,我真係好唔捨得係學校嘅一切,我唔可以忘記我係學校所有嘅回憶......即使寫畢業致辭嗰陣,我寫得係幾咁堅強,但係嗰一刻,我自己都忍唔住,係度喊......全班得我一個喊,好「瘀」......喊完之後,我就去活動中心幫手,食左啲野之後就冇事啦......唉...唔知我哋以後仲有冇見面嘅機會呢?...

---派位嗰日,我勁緊張呀...我哋嘅班主任仲係度慢條斯理咁讀啲派位家長須知,我真係好想沖出去搶左佢疊派位黎睇啊~~~過左n個世紀咁漫長嘅時間,佢先派個派位啊!我好驚好驚,簽名嗰陣連攞支筆都攞唔穩...接到張野之後,我震吓震吓咁反轉張紙,一睇,係SSGC啊!!!!!!!!!

.................................................................................................................................................................................

我嗰陣真係好激動,我唔顧儀態咁跳左幾吓...然後衝反埋位,伏係張枱度狂喊...唔知點解,我嗰陣第一個反應就係喊...我嘅努力冇白費到...我憑我自己嘅實力考左去SSGC...我冇靠推薦學位....經過幾個昼夜嘅不安同膽心,呢一下都得到釋放,我竟然開心到喊,一直到到放學嗰陣,我仲係度喊,我真係好開心架......

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

無論以後發生咩事,我都會同大家一齊努力架!!!

加油!!!