TheLastWaltz : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
La vida es sueño
TheLastWaltz
暱稱: K.M. Lilian
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2011-01-20
2010-09-16
2010-09-10
2010-09-09
2010-09-03

:: 日誌分類 ::
全部 (114)
雜談 (2)
生活點滴 (13)
未分類 (99)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 114
留言總數: 378
今日人氣: 3
累積人氣: 8281

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2008 年 4 月 15 日  星期二   晴天


灰... 分類: 未分類

今日心情好灰...

放學之前聽到其他人無意透露嘅一啲說話...

心情即刻灰左...

有人留意到,我就隨便作個理有...

放學時風也似的逃離現在...

返到屋企呆坐...喊...

我唔係小氣,不過你應該知道我一向都好重視呢啲野...

我唔鍾意嘅野你可唔可以唔好做﹖




2008 年 4 月 7 日  星期一   晴天


分類: 未分類

今日真係好熱啊!特別係上體育堂嗰陣,好彩聽尹Sir講除左件褸啫,如果唔係真係中暑啦~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

可能你唔知我日日都係電梯大堂等你,可能你覺得只係咁啱,但係其實唔係。

今日咁焗我都唔例外,但係見到......我決定即刻走。

唉......

可能真係我太傻啦......

 




2008 年 4 月 3 日  星期四   雨天


係學校 分類: 未分類

我而家係地下電腦室打blog啊!由於等緊直播嘅關係,kk就俾我同曹振鋒用電腦,第一次用學校電腦打blog,超爽啊!




2008 年 4 月 2 日  星期三   雨天


番薯 分類: 雜談

今日媽咪放左工之後買左煨番薯俾我食啊,好開心!

我係幾時開始鍾意左食煨番薯呢﹖應該係我農曆新年返大陸嗰陣掛。嗰日,我同公公婆婆大姨媽大姨爹表姐Martin哥哥......拉大隊去七星岩度玩,突然,我聞到人陣令人陶醉的味道,我就不停咁根據氣味黎搵出源頭(我突然覺得自己好似隻狗...),終於俾我係入口附近搵到一攤煨番薯嘅流動小販,佢啱啱攞緊啲熟左嘅煨番薯出黎,嗰陣香氣真係太誘人啦!不過唔知點解冇人識欣賞,佢哋唔係聞唔到陣香味,只係行過望幾眼就繼續行,而個小販就係度自己煨,我見到咁香竟然冇人買,不禁感到義憤填膺!於是拖住同我一樣咁為食嘅表姐去喇,跟住我哋成隊人就去買番薯啦!個小販見到竟然咁多人黎,就開心到不得了,即刻挑左幾個又肥又大隻嘅番薯俾我哋,我哋都幫襯佢唔少架!跟住,我哋就一齊一路行,一路食番薯。

係冬季食煨番薯真係一種享受,一股暖流從手心傳遍身體,輕咬一口,一陣煙霧從金黃色的番薯中飄出來。不小心咬得太大口,燙熱的感覺加起甜甜的番薯,令人回味無窮......

好像扯得遠了點......

香港仔有一個專門賣煨番薯嘅公公婆婆,大概係係嘉諾撒培德隔離嗰條巷仔啦,得閑可以去試吓呢個特色的街頭小食啦!

按一下檢視原圖




2008 年 3 月 26 日  星期三   晴天


心碎 分類: 雜談

這些無聊東西唬唬人還挺好玩的喔~~~

不過只是偶然玩玩而已,大家不要把那篇文當真啊。