| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
..°●日誌最新☆°.
|
|
| |
2009 年 7 月 8 日 星期三
dance*
|
今天 要補中化和bio
不過我沒有回去補中化=.=v
因為我不想聽B班麥sir的慶話...
前2天都一直聽他說 不想浪費時間就沒有回去
之後回去上bio
只是9點左右 被阿珊和媽媽輪流叫醒=.=
珊(拍了我一下):家姐 你唔係話要返學咩∼?
我:你咪理啦 唔返呀...
過了不久
媽(不停大力拍我=.=):婉彤 好起身喎 9點幾啦 仲唔醒呀!? 遲到呀!!
我:我返11點呀!!
唉...
期間 sd了sms給cck、tommy和小強問這時間在補甚麼科 因為我有點怕是先補bio
給我知道小強沒有返=.=
10點40分左右 打電話給小強 約他一起回去
羅季 我算給你面子了...
放學 lunch
1點半先到駱駱家 駱姐好=v=
幫忙拿西瓜 回校吃西瓜XD
玩遊戲 吃西瓜
差不多4點 便跟駱駱和judy先走了
去聖公會跳舞
拉筋 很久沒有做 不太習慣
很累/.\
動作方面 有點難度=.=""
經常忘記...
6點下課 原本打算跟駱駱一起把自己操死 打算回家把東西放下再去跑步
不過因為駱妹妹關係而取消=.=
不要緊 下次再約XD
明天 不用回校 正!!
∼完∼ 
| |
刊登時間︰2009-07-08 11:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]
|
|