今天 又要早回去
很久沒有檢查校服的日子 因為之前陸運會和旅行
幸好今天所有人都到齊了
原本還想著昨天要打給組員們提醒他們的
不過我哥和妹都用了很久電腦 害我11點多才可用 都已經對某組員來說是非常的晚了/.\
只好希望今天會齊人 幸好上天眷顧我=v=
早會時很忙啊!!
我負責的中5有2個prefect沒有來 害我要1人看2班=.=
捉了很多男生的襪和皮帶=.=
謝謝5E班沒有搞事 讓我順利檢查成功!!
第1∼3堂是數統 竟然沒有帶筆記/.\
唉∼!!
幸好影響不大...
log數教完後 開始極限!!
可以休息休息 因為學過了=.=v
bio x1
叫了cck過來我們這邊坐 因為i小姐從上堂開始自己坐在他隔壁
所以原因都知是怎麼回事了
之後我PE堂
久遠了的討厭i事件!!
我真的沒有看過這種人!!
我校慣例是先跑2個圈 再做熱身
有時候如果咱得皺的話 阿sir會要我們再多跑2個圈
今天 原本只是A班男生及B班女生的再多跑
誰知發現i小姐從非常遙遠的轉角位慢慢的、施施然、悠閒地、悠然自得的慢步步行過來=/\=
結果我們女生因為她1個而要再從跑2個圈
好!我跑
反正我又不是跑不動 而且又不是我一個人跑
這些事過去的中1∼中5都試過 我還曾試過因為這樣而跑了6個圈=.=
在我們跑的途中 i小姐她居然坐在一旁的椅子=/\=
坐著不動 沒有跑過!!!
這一點我是我生氣的!!
大佬呀!你冇野呀!?我地成班因為你一個而要去跑多2圈
你呢個最應該跑既人竟然同我坐係度,咁姐係咩意思!?
係咪有d過份呀!?根本就唔係有d,而係好、十分、非常、極之過份呀!!!
如果你話你跑唔郁既咪行囉 好多人都係咁嫁啦
但你坐係度算點呀!?咩意思呀!?你點對得住我地成班呀!?
跑完後 駱駱、judy她們都走過來我身邊 叫我不要生氣
其實我想說我只是有點不忿 覺得對我班有點不公平而已
完全沒有要生氣的意思
可廳是我太累了吧... 我的累樣子常常被人誤會=.=""
之後做熱身 i小姐站在我隔壁=/\=
做的其間 阿sir走來問i小姐:你有冇覺得自己同人有d唔同呢?
i:下∼?邊度呀!?
我:你件冷3呀!!
michelle:唔可以著冷3上堂呀!!
阿sir:咁你而加知咩事未∼?
i:我冇帶個件jacket,所以我著冷3
我:根本就唔可以著冷3,除左佢啦
i:但我冇jacket喎,所以咪著冷3囉!而且唔係轉左季咩,可以著jacket咩∼?
我:jacket都唔著得啦,阿sir頭先講左啦!你有冇睇到我地個個都冇著到呀!?
i小姐完全不覺自己有問題 我們說了要除出來 她都好像聽不到=/\=
michelle最後說了:上堂唔可以著冷3嫁!jacket都要好凍個陣先著得嫁...
i小姐聽了之後 還是沒有把冷3除下=.=
算了吧,根本就不想理佢...
之後自由活動 跟珠珠和雲雲打羽毛球 可惜打了一會兒就有風了 所以沒有打了
之後i小姐又自己擅自過來(我完全唔想同你打囉!!) 本身說玩閃避球 可惜人數不足作罷
所以改射籃球
最後 改玩數字球 完全不把i小姐放在眼內
沒有想過要跟i小姐玩數字球
然後她一句:喂∼我又要玩!!
就這樣我們被逼要跟她玩=/\=
唉....
lunch後的chem 做lab
實驗最終失敗!!
因為時間不夠 做一次都要很久
而且還要做4次=.=""
不準確地做了3次 數據完全不準確XD
聽珠珠說i小姐打破了3個儀器=口=
太誇張了 居然可以這樣=.=
從沒看過這種人...
放學 安全小組開會
很無聊...
然後到書展去了
珠珠給了我$30書劵
昨天我才給了雲雲$35 今天又有$30=.=""
之後看到阿純 她又給我$10 一共$40
所以最後還是買了一本書...
走的時候 看到6A的某部份同學在1樓玩游繩
好想玩啊!! 後悔當初沒有加入AYP學會/.\
5點多回家了...