UUUILOVEU
 
Image Hosted by ImageShack.us

 



 
 
 
 
 
 
 
 
UUUILOVEU2
暱稱: IENG
性別: 女
國家: 澳門
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最新文章
2009-09-03
2009-08-18
2009-08-06
2009-07-15
2009-07-08
日誌統計
文章總數: 125
留言總數: 105
今日人氣: 1
累積人氣: 4574
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客



 

 

 LEE2日上左3堂微積分 可以去死都得LU

戈個教授一係勁大聲一係勁細聲

台灣生話佢中文都發音唔準咁我聽咩= =

加上佢仲UP英文揀直比佢玩死........

台灣人UP D英文我冇一句聰得明= =|||

今日仲要有2堂英文堂TIM .......

  

LEE度成日出超猛太陽但又落雨 都唔知佢想點 = =

黎到LEE度咩都係錢 系會成日都要交錢  參加好多社團GE話都要一筆 = =

我加入雄友會都已經700台幣 系會費我都冇交 又成日要茶會又要俾錢去食

尋日要抽直屬學長姐 又要去食 又要俾錢 又冇得唔去BO

不過最後學長幫我俾左 多謝晒XD

運管係又有直屬學長姐帶大一生 港澳會又有一個 咁未有2個直屬 = =""?

  

仲有D書好貴好貴 不過學長話DOWN佢D講議就得 但係我訂左啦WO =3=

  

仲有2日又放假LU 哇哈哈哈哈

 
 

   發表時間:2008-09-11 12:18 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                      



 

 

 今日第一日返學

成間房最得閒係我 淨係指星期一遮 = =

2點幾先有堂 不過係體育堂 ...

第一堂咩都冇野做

老師淨係講體育堂要做D咩咁

本學期分4樣

9月要游水 10月羽毛球 11月好似係排球 12月應該係桌球啦= =

講完再參觀一下個靚靚泳池就落堂LU

3點落堂 4點又有堂WO 返得去宿舍又要出番黎

所以都係去左7仔買思樂冰食

今日又識多左個香港人

太好啦 有人同我講下廣東話=3=!!!

不過佢係B班嫁 點解冇一個女仔係香港澳門係同我同班嫁 T^T

4點有堂 我3點45就去到了= =

一直坐到6點...個教授講到勁興奮...但係人人都訓晒覺....

打鐘佢仲未捨得停...等到有人話仲有堂要上佢先捨得點名...

我就成堂係度畫公仔= =""

  

我宿舍戈個印尼黎戈個人 我只見過佢2次= =

成日都唔番黎訓........."

尋日打掃戈時 我地3個又去買野又執好間宿舍........

拖地拖度就死 勁污槽囉 ...我地仲要幫佢搬野= =

佢D衫晾左勁多日都要發臭了 仲掛住係度..又擺住晒D位 救命..

  

上2日我有個室友買左2隻倉鼠番黎養...偷偷地養...

好細隻好得意 搞到成日好多人都黎參觀..

我係宿舍好無聊戈時成日同佢地玩..XD

但我好驚佢地走佬XDD

咁細我搵唔到佢呀=3=!!

  

好笑文 成日比人話 = =

但係又關我咩事= =..

點解D人成日都認為我同佢同班.............................佢B班的好不好= =

  

御飯糰D味多到食都食唔晒 哇哈哈哈

 
 

   發表時間:2008-09-08 08:10 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                      



 

 

 昨天同網友又去左士林夜市 有 飄 阿嬤 南 ~

2點幾出發到劍潭捷運站 好好彩我冇迷路 XD

我係最早一個到嘛=3=!?

南 好靚女 笑得好甜XD

其實我一早有沖動想去抱下媽媽 不過我驚嚇親佢XD

沿途上我咩都冇咩講 如果唔熟GE人我真係可以一句話都唔講~

加上要我用普通話講  再加上有D野我都唔知佢地UP乜.....

士林真係好多野買 唔係我地上次去旅行戈度囉 上次畢業旅行去戈度太爛了!!

我尋日去戈度勁多衫褲鞋襪 又好多得意野買 野食當然唔洗講..

10點半左右我先返到宿舍..

  

我戈個學系呢

有一個同我同系不過係隔離班嫁 仲係隔離班GE班代

你知道世事係幾咁巧合

好奈之前呢佢係拍電影GE 係童星 唔知大家有冇睇過啦 我以前就日日睇啦

唔知大家可以睇下LEE個網 -->http://www.cnachinese.com/stories/entertainmentnews/view/63459/1/b5/.html

佢以前真係好可愛嫁 佢之前戈位拍檔仲好靚仔TIM ..

上次新生茶會玩遊戲戈時我仲一直話佢蠢TIM..

直至尋日我先知佢原來係我之前成日睇戈部電腦GE演員囉= =

佢叫好笑文 佢講野真係好好笑= =

 
 

   發表時間:2008-09-07 01:58 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                      



 

 

我終於有少少時間打下!BLOG啦

一陣2點仲要去體檢

上次去醫院已經抽過一次血嫁啦

加上戈個男護士技術不良

個個比佢抽血過GE人個針位都瘀左一大達.......天呀= =

今日我決定給他抽右手= =

但這樣我就會2隻手都殘廢=3=

  

昨天被我個網友 即係我呀妹

被佢拉左去佢個高雄會 即係全部都係高雄人GE會 搞左個踩單車活動

搭船去八里

開頭我以為你自己慢慢踩啦 仲諗住又會炒車之類

點知佢地個聯誼會個會長話 我地要刺激D 抽籤睬 1男載1女

在搞什麼鬼= =

我在那邊已經怪怪的了...還要跟他們一起玩....

我知道那個男的騎蠻辛苦的...他還問我有沒有在睬= =

好笑了我真的有踩呀= =""

沿途一直聊天呀 聊一聊才知道我們同系又同班 世事點解會咁岩GE ~~~

跟住踩到咁上下 就去一大片空地戈度圍圈圈..

跟住會長先要我自己介紹 因為佢已經發現左我唔係高雄會GE人..

個個都對賭場勁有興趣~~

然後仲要玩遊戲 攰死我= =

回程戈時會長話:我地都係再抽一次換下partner!!!

跟住我抽到戈個人...同我今ge日衫一樣......上深藍下白...

係咁比人話我地情侶裝 omg

跟住辰返去戈時

會長要講d野提醒下d學弟妹咁

但係我地戈個港澳會咩都冇講到囉

太爛了-3-

然後明天他們要去食日本菜

問我要唔要去 我都唔好意思再去 但係戈個會長係都要叫我去

算 反正有人陪我去 都冇咩所謂

  

p.s. 我而+普通話同廣東話都唔多識講 有時成日換唔到頻道= =

 

 

 
 

   發表時間:2008-09-04 01:15 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                      



 

 

26號的晚上

1日後我就要去台灣了

而+都唔知自己咩心情

行李其實都未完全拾好

去到台灣唔知幾時先有電腦

所以大家不用太想我囉

慢慢等 哈

 
 

   發表時間:2008-08-26 11:12 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                      



 

 

最近很愁><

 

 

愁緊喉嚨痛T^T

 

冇得食雪糕orz

 
 

   發表時間:2008-08-25 05:29 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                      



 

 

熱烈祝賀2008北京奧運圓滿閉幕

唔駛我多講 今日報紙都寫住啦XD

 

最近喉嚨好痛

就黎咳死~"~

 

 
 

   發表時間:2008-08-24 07:42 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                      



 

 

今日一起身真係超唔開心

晨早比一堆電話嘈醒之如

原來戈D電話係係海南打過黎嫁

婆婆又跌親啦 今次跌親都唔知整親邊度

佢淨係話好痛好痛

而嫁只可以訓係張床到 郁都郁唔到

都唔知點算

媽咪叫呀公帶佢去睇醫生啦

呀公一個咁老點抱得起婆婆去咁遠睇醫生呀

跟住我舅父同舅母又完全唔理

都唔知咩人黎嫁

好歹都你佢呀媽呀 可以完全當冇事囉

跟住我戈個表哥 又係冇鬼用

都唔識勸下D老人家 佢地冇讀書又唔知D常識WO

佢都讀大學啦 屋企得佢一個後生GE人 又淨係就手旁觀

我真係*&(*%^&$^%*%*&$

我D又係咁遠又做唔到D咩

今朝淨係見到媽咪係電話度係咁罵舅父佢地

佢地仍然唔俾婆婆去睇醫生 又話冇事

冇事就唔會訓係張床度唔郁得啦

收線之後媽咪係咁喊

我都唔知點好

而嫁媽咪先趕去返工 都唔知趕唔趕得徹

 

 

 
 

   發表時間:2008-08-20 11:36 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                      



 

 

今日8點幾我爸爸叫我起身陪佢飲茶

我死都唔去 賴係張床到

爸爸都冇我符 佢地就自己出左去

訓左一陣訓唔著 起身打緊機先

12點到老豆又打電話叫我出去飲茶 唉 都冇得唔去啦

仲要我行路去 -3-

跟住爸爸叫埋係美國返黎GE朋友"兆昌"一齊飲茶

好奈冇見 瘦左又黑左好多 =0="

飲完就返屋企LU~

我返左屋企一陣 七蚊就CALL我叫我出去水坑尾戈邊

我又死都唔去XD

最後佢返黎我屋企樓下戈間小泉食飯飯

你真係乖XDDD

跟住約D人黎又冇一個黎

得我同7蚊2個人坐一張大台 坐左成差唔多2個鍾

埋單再去新馬路戈邊行街 然後去影貼

THEN 詩 & 妙妙都黎左

一影又影左3輯 XD

影影下卡窿GAP基佢地又黎左

同我講聲生日快樂又走左 =0=

跟住我地去食雪糕~~~~~~~~

車里子乳酪雪糕好好味 多謝卡窿>3<

行行下又撞番人佢地 又見到呀粉佢地係度行緊街

其間我地叫一個自遊行幫我地呢幾個本地人影相 真係笑死

跟住7蚊佢屋企人去英皇食自助餐

我+詩+穎琪去M記食野

傾左好多野 哈哈

10點左右就返屋企嚕

18歲就咁過左

返到屋企細路叫我同佢睇軍曹 XDD

軍曹成日都陪我過生日 >3<"

 

(表姐送^^)      (百香加子乳酪梳打)

 

 

我地係度做緊咩XD?

  

已經18歲了 但18歲有什麼可以做@"@?

 

 

 
 

   發表時間:2008-08-18 02:03 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                      



 

 

尋日我麻麻+姑姐+姑姐GE男朋友一起黎澳門玩

12點幾去接佢地 THEN去娶龍飲茶

去完就去威尼斯行下  ((我已經去左成十幾次啦 T^T

戈日係我第一次去賭場 佢條友查我證話我爭一日 = =+

但我已經塔電梯落左去囉呵 哇哈哈哈哈

老豆話佢成日帶人黎威尼斯都見唔到媽咪

我尋日一去到行左冇奈已經見到佢係到派牌 仲輸到碌地XDD

跟住就同姑姐&佢男朋友去水坑尾戈邊行街  (電燈膽=.='"?

6點番到屋企 就出去食晚飯

一台12個人 我爸爸D朋友+我表姐佢地

提早幫我同爸爸慶祝生日

不過係去一間超逼GE大牌檔 =.=

 

去相=]

  

 

(我偷影)

   

我勁驚佢郁 不過我等走左佢先換動作=3=

 

( 姑姐送我的銀包 =] )

 

( 我弟送我呀羊=] )

冇名 =3=

 
 

   發表時間:2008-08-17 02:39 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]