我終於有少少時間打下!BLOG啦
一陣2點仲要去體檢
上次去醫院已經抽過一次血嫁啦
加上戈個男護士技術不良
個個比佢抽血過GE人個針位都瘀左一大達.......天呀= =
今日我決定給他抽右手= =
但這樣我就會2隻手都殘廢=3=
昨天被我個網友 即係我呀妹
被佢拉左去佢個高雄會 即係全部都係高雄人GE會 搞左個踩單車活動
搭船去八里
開頭我以為你自己慢慢踩啦 仲諗住又會炒車之類
點知佢地個聯誼會個會長話 我地要刺激D 抽籤睬 1男載1女
在搞什麼鬼= =
我在那邊已經怪怪的了...還要跟他們一起玩....
我知道那個男的騎蠻辛苦的...他還問我有沒有在睬= =
好笑了我真的有踩呀= =""
沿途一直聊天呀 聊一聊才知道我們同系又同班 世事點解會咁岩GE ~~~
跟住踩到咁上下 就去一大片空地戈度圍圈圈..
跟住會長先要我自己介紹 因為佢已經發現左我唔係高雄會GE人..
個個都對賭場勁有興趣~~
然後仲要玩遊戲 攰死我= =
回程戈時會長話:我地都係再抽一次換下partner!!!
跟住我抽到戈個人...同我今ge日衫一樣......上深藍下白...
係咁比人話我地情侶裝 omg
跟住辰返去戈時
會長要講d野提醒下d學弟妹咁
但係我地戈個港澳會咩都冇講到囉
太爛了-3-
然後明天他們要去食日本菜
問我要唔要去 我都唔好意思再去 但係戈個會長係都要叫我去
算 反正有人陪我去 都冇咩所謂
p.s. 我而+普通話同廣東話都唔多識講 有時成日換唔到頻道= =