UUUILOVEU
 
Image Hosted by ImageShack.us

 



 
 
 
 
 
 
 
 
UUUILOVEU2
暱稱: IENG
性別: 女
國家: 澳門
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最新文章
2009-09-03
2009-08-18
2009-08-06
2009-07-15
2009-07-08
日誌統計
文章總數: 125
留言總數: 105
今日人氣: 0
累積人氣: 4571
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客



 

 

今日因為一個人既說話

眼眶紅了

 

前日因為一個人既說話

開心到流眼淚了

 

力兩個人永遠都係我最愛既人=]

****************************

 

 
 

   發表時間:2009-01-06 05:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                      



 

 

一年又過去

2008我做過D咩?

 

2008

*高三最後戈半年 同高三C班潮童一齊上堂真係好開心 雖然有好多唔捨得 但係我地都好努力咁留下美好的回憶

*高三畢業旅行 去台灣

*5月份 日日返學打NDS玩UNO捉棋玩大富翁訓教睇電影吹(90%) 偶然做下試題(10%) 成個月都係咁過

 *考大學 人生第一次考大學 人地個個好忙 係咁溫書 我日日閒到發荒 最後都係投入左淡江既懷抱

*第一次著禮服 

*謝帥宴比人揀左去迎賓 問題係戈個人唔知up咩文 完全溝通唔到 

*同7蚊去香港一日遊 (咁都算大事?

*為左去唱K 4條友仔奔上廣州 一日遊!

*食左N咁多次自助餐

*暑假晚晚好夜仲同細佬係房玩PS2 第2朝7點起身又玩飛天@0@

*選擇左離開澳門 離開屋企人

*一個生活 唔愁錢 其他咩都愁

*熟台灣醫院都唔熟澳門醫院

*識到好多來自唔同地方既人

*一個月內去晒台北最好玩既地方 之後一個月悶到冇地方去

*對住自己既澳門室友我都講普通話 對住台灣人又爆D廣東話出黎 係咪痴左線= =?

*一年內FEEL到有太多人太掛住我XD

*加入左高雄會@口@

*飲都飲唔晒既野飲同食都食唔晒既野食日日等住我

*聖誕同室友2個人係宿舍過 好溫馨XD

*年尾竟然黎個親人離開我

*跨年我死都唔出去  一個人過

 

2009

新年第一份禮物 期末考 真係多謝晒 <( _  _ )>

 

 

 

 

 

 

 

我好快就番澳門 到時再同你地祥談XD

 

最後都係祝大家新年快樂 係2009留下更美好既回憶=]

 

 
 

   發表時間:2009-01-01 04:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                      



 

 

Merry Chrisymas

 

 
 

   發表時間:2008-12-25 01:00 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                      



 

 

親朋勿友 (Solo ' 05)
作曲:吳國恩 作詞:高皓正 編曲:吳國恩 監製:Gray Chan

你說他容易發怒 不過會令我驕傲
不要數 他根本比不上一成你的好
世上誰比你糊塗 要為良朋讓半步
決定誰都不揀可能是最好

*和誰都不相戀 不會再挑選 為你哭完就算
 讓我從今一個人 不想變禍心 去傷這好友心
 叫別人去愛我 是為我好 不想他妒忌
 但是你又要唉聲歎氣
 剩下我獨個 專登避開你*

放手總會有苦衷 所以我沒有激動
不要緊 想得到的多數不能夠相擁
愛未能使你動容 努力原來沒有用
你為人犧牲的精神沒法懂
Repeat*

如照顧他感受 相戀應該放手
朋友轉身步遠 擁抱亦會心酸
Repeat*

要你失去這知己 擁抱也沒有滋味
心會死 喜歡不等於有福和你一起
既是如此好心地 我又為何被隔離
你若然真心怎可能沒轉機
不敢問你

 

 
 

   發表時間:2008-12-24 01:00 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                      



 

 

落雨真係好乞人憎

搞到我尋日返學戈時行行下樓梯仆親

左手手爭好鬼死痛 屁股上D都好痛好痛

尋晚訓教戈時平訓麵訓唔到 壓住好鬼痛

今日朝早翹3堂課 好好訓 12點先起身

 

微積分應該要重修了=.=

完全唔知講緊咩‥

 

唔知由幾時開始

我日日都一杯朱古力

COCO香草朱古力係我最愛XD

 

考試考試考試了=3=

  

 
 

   發表時間:2008-12-23 07:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                      



 

 

哈哈哈 時間過得愈黎愈快

好快就可以返澳門嚕>3<

已經BOOK左 1月12號 2:35 既飛機

南京既詩媚同我同一日返XD

好快就可以見到你地啦 哈哈

 

1月26號 張家界5天豪華團

繼上2年新年都冇去旅行

今年又組團去返

一行13人

(期待)

 

今日我非去萊爾富不可 .\"/.+++