一年又過去
2008我做過D咩?
2008
*高三最後戈半年 同高三C班潮童一齊上堂真係好開心 雖然有好多唔捨得 但係我地都好努力咁留下美好的回憶
*高三畢業旅行 去台灣
*5月份 日日返學打NDS玩UNO捉棋玩大富翁訓教睇電影吹(90%) 偶然做下試題(10%) 成個月都係咁過
*考大學 人生第一次考大學 人地個個好忙 係咁溫書 我日日閒到發荒 最後都係投入左淡江既懷抱
*第一次著禮服
*謝帥宴比人揀左去迎賓 問題係戈個人唔知up咩文 完全溝通唔到
*同7蚊去香港一日遊 (咁都算大事?
*為左去唱K 4條友仔奔上廣州 一日遊!
*食左N咁多次自助餐
*暑假晚晚好夜仲同細佬係房玩PS2 第2朝7點起身又玩飛天@0@
*選擇左離開澳門 離開屋企人
*一個生活 唔愁錢 其他咩都愁
*熟台灣醫院都唔熟澳門醫院
*識到好多來自唔同地方既人
*一個月內去晒台北最好玩既地方 之後一個月悶到冇地方去
*對住自己既澳門室友我都講普通話 對住台灣人又爆D廣東話出黎 係咪痴左線= =?
*一年內FEEL到有太多人太掛住我XD
*加入左高雄會@口@
*飲都飲唔晒既野飲同食都食唔晒既野食日日等住我
*聖誕同室友2個人係宿舍過 好溫馨XD
*年尾竟然黎個親人離開我
*跨年我死都唔出去 一個人過
2009
新年第一份禮物 期末考 真係多謝晒 <( _ _ )>
我好快就番澳門 到時再同你地祥談XD
最後都係祝大家新年快樂 係2009留下更美好既回憶=]