6.29 畢業典禮 ^^
今朝出太陽..真係一個好好GE日子喔XD
今日可以話係最開心GE一次畢業典禮∼
亦都可以話係最後一次返學..最後一次見每一位同學T^T
祝各位前程錦繡^^"
某人唔記得帶野..返轉頭羅...羅左勁奈...完來佢去左食埋早餐先返= =
某人又話今日應該會喊到好勁...又冇XDDD
某人今日叫我地記得行小學部..話佢要迎賓....點知我地都入場佢先要迎囉XD
某人今日唔見左野囉...不過你一向都日日唔見野嫁啦....只係睇下你戈日唔見咩囉= =+
今日真係好開心XDD
收獲 : 一大紮花 & 畢業版KITTY一隻^^
唔講咁多..去相XD




(仲有更多係相簿~^^)