UUUILOVEU
 
Image Hosted by ImageShack.us

 



 
 
 
 
 
 
 
 
UUUILOVEU2
暱稱: IENG
性別: 女
國家: 澳門
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最新文章
2009-09-03
2009-08-18
2009-08-06
2009-07-15
2009-07-08
日誌統計
文章總數: 125
留言總數: 105
今日人氣: 1
累積人氣: 4573
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客



 

 

聽日返海南LU

我要回復下我GE心情..開開心心咁返^^

當去戈度避下世都好XDDD

戈度可以養身~我鼻敏感都係上兩年返海南戈時醫番好XDDDD

 

無聊一畫~

--------------------------------------------------------------------------------------------------

我媽咪送比我紮花~

到今日都仲好靚=]

 
 

   發表時間:2008-07-01 02:05 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                      



 

 

今日下就陪媽咪出大陸四機票~

已經決定左7月2號返海南!!7月6號先返~!!

大家唔好大掛住我=]

聽日再出去買d手順~日用品等等~

就GOGOGO ^^

又有得坐飛機..我最鍾意就係坐飛機XDDDD

 
 

   發表時間:2008-06-30 08:10 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                      



 

 

6.29 畢業典禮 ^^

今朝出太陽..真係一個好好GE日子喔XD

今日可以話係最開心GE一次畢業典禮∼

亦都可以話係最後一次返學..最後一次見每一位同學T^T

祝各位前程錦繡^^"

 

某人唔記得帶野..返轉頭羅...羅左勁奈...完來佢去左食埋早餐先返= =

某人又話今日應該會喊到好勁...又冇XDDD

某人今日叫我地記得行小學部..話佢要迎賓....點知我地都入場佢先要迎囉XD

某人今日唔見左野囉...不過你一向都日日唔見野嫁啦....只係睇下你戈日唔見咩囉= =+

 

今日真係好開心XDD

收獲 : 一大紮花 & 畢業版KITTY一隻^^

 

唔講咁多..去相XD  

(仲有更多係相簿~^^)

 

 
 

   發表時間:2008-06-29 06:47 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                      



 

 

尋晚謝師宴之後再去唱k XDD

好好玩~3點前返到屋企=]

謝師宴今餐非常唔好食~冇野食冇野食~

 

唉...豪你令我地太失望了 ...

 

台灣放榜..!

我愈睇就愈唔對路~

做咩要係運輸呀=口=....

好多數要學.....!!

尤其會計...= =!!!!

 

不過諗諗下我都係好想去台灣

所以我會去=]

 

聽曰2點返學彩排.....我真係好驚唔記得左= ="

 

今日去7仔換GA ..做咩唔出HELLO KITYY =3=

 
 

   發表時間:2008-06-24 10:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                      



 

 

. ________ .v

 

培正的椅子好難坐.........xyz.............

 

連續3日食m記 .......

 

天天下雨 = =|||

 
 

   發表時間:2008-06-18 12:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                      



 

 

尋晚6條友仔去左噴水池戈邊...XXX...

同一時間我先知今日要考暨大..=_____="

我一直都以為18號先考..但18號係最後一日..

如果我真係唔知今日要考試..咁我就好似妙妙咁考台灣淨係考一科..然後仲等住間大學實收戈隻........... 囧rz"

 

8點起身

9點考試

>>>M記

 

份卷真係唔知點形容...

D課文我完全冇睇過...

BUT我覺得OK簡單..

不過勁無奈佢要叫我作對聯  -   -""

對聯都算..仲要我幫一樣產品作個廣告詞...

我戈時只諗到..大陸戈D重覆又重覆賣勁多次戈D超勁煩GE廣告...

 

尋日影GE~

 

 

 
 

   發表時間:2008-06-16 12:42 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                      



 

 

今日回去學校....只逗留了半小時就打發我們回家zzz

學校真是有夠無聊的~又說開會議~我們有發言嗎???!?!!?!??

 

謝師宴迎賓  >>  我完全沒有選擇 但我無所謂

 

見番D同學 冇咩點變 個個都仍然係笑口晒晒 ^皿^  ((咁先係高三C嫁咩XD

 

LEGO =]

 
 

   發表時間:2008-06-12 06:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                      



 

 

我好寂寞>口<"

沒錯..最近我開口都是這樣說..

如果一個人不需要等

你說多好

但是為什麼偏偏又願意等

還要相信一定等得到?

等等等

真的會等死人!!!!

ps:

近來我發覺有個人愈來愈喜歡學我

而已非常嚴重

我做什麼你就做什麼

你不會有自己的想法麼?

還是很喜歡做跟尾狗?

你不覺得自己好煩?

我卻不喜歡我身後有個影子

你找回自己好不好?

這樣的你好討厭!!OK?

===========================================

最近非常想要一部新相機>3<!

===========================================

 
 

   發表時間:2008-06-11 02:53 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                      



 

 

今日12:10 ge時候~

老豆叫我起身~佢話"成1點啦!仲想訓到幾時呀!"

我成個人彈起..12點幾遮..嚇死人咩~!

起身見到個天咁靚 所以羅部相機出黎影低佢..

跟住我呀媽又起身..一出黎就話"嘩!呀女~你爬到咁高做咩呀?咁危險ge!"

我回頭笑住口咁答" 影 相 囉 ! 呵 ! "

如果有部靚d ge相機就好啦=3="

因為本身個天仲加靚~"~

 

 
 

   發表時間:2008-06-10 02:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                      



 

 

希望law豪可以順利升班>0<m

由明天開始..我要每天7點起床煮早餐給我弟食..直至他考完試為止~"~

你要好好努力!我們要一起畢業呀>口<"!!!

 
 

   發表時間:2008-06-08 08:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]