~~ⓢⓔⓥⓔⓝ . mAN<.._'' 說 : 發你個夢...HELLO KITTY系唔會黎台灣嫁..距靜系去澳門嫁 <--今日我俾LEE句話HURT到ˊˋ"
終於到星期五啦
幾經辛苦日日返學終於等到LEE日..點知..
下星期要交2樣功課 一樣係運輸 一樣係統計ˊˋ
嗚~都冇得休息下~就黎攰死我啦T^T
今日上歷史堂戈時
教授話我地用"海角7號"黎做考試題目!!
下!?
佢話海角7號內容有台灣歷史WO
叫我地睇完考試戈時就寫心得 又話要寫D有深度GE =___=
咁我係咪即係要去睇呀=0=!???
但我可能睇完都唔知佢講咩~"~
SO...上網睇下有冇D有深度嫁先))))))
今日我室友又煲湯啦^^
我有口福XDDD"
當然係夾錢啦~~~
好掛住我爸爸煲GE湯 =3="
好掛住澳門GE麥當勞T^T
台灣戈D都冇澳門戈D野食GE
得個魚柳包同著條同可樂同戈D 3蚊雪糕係一樣之外...
就...我覺得佢係澳門KFC多D =.=|||
好掛住澳門D CUP NOODLES 台灣係就係搵到不過成十蚊杯仲要係得2種味 = =||
唉~
我想要朱古力 又想要玩具 同次次唔同GE驚喜 !!
近日怒聽周杰倫D歌 嘻嘻嘻
心情好又聽 心情唔好又聽 KAKAKA
最後
希望我宿舍戈2隻倉鼠唔好成日打交 = =