UUUILOVEU
 
Image Hosted by ImageShack.us

 



 
 
 
 
 
 
 
 
UUUILOVEU2
暱稱: IENG
性別: 女
國家: 澳門
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最新文章
2009-09-03
2009-08-18
2009-08-06
2009-07-15
2009-07-08
日誌統計
文章總數: 125
留言總數: 105
今日人氣: 0
累積人氣: 4569
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客



 

 

就黎考試啦 好煩好煩好煩

因為我戈日冇落水 所以偷影 哈

(紹謨紀念游泳館)

我買完電腦戈日留影= ="

冇野寫

訓教

因為我鐘意既人出左去食野XD"

冇人陪我我去覺覺豬=3=

 
 

   發表時間:2008-10-29 02:16 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                      



 

 

而+幾點 早上8點30分

我咁早上黎打blog 唔得咩 -3-

尋日做功課真係做到死死下

下次我都係星期六日做完佢 一次過做咁多做死人 T^T

寫到手殘~~~

星期五仲要交統計學既功課 我都未做過="=

點解其他系D人咁得閒 日日打機出街上網唔洗做功課=0=!?!?!

我日日坐係張台面前做到死

我室友成日都話我掛住打機 你又知唔知道我電腦一直開住晒D資料同功課題目!?包保你睇完都唔識做!

我淨係計下戈5 6份運輸功課我已經寫左成唔知幾多萬隻字

D運動功課可唔可以停停 我好攰 =0="

 

淡水真係風涼水冷 日日起身都超勁凍

又勁大風WO = ="

WHY ME宿舍要係咁高XD!?

D人話住高D有助你既學業事業 真定假....

 

一陣要上連續3堂張SIR堂 YO = ="

你唔好俾功課我做 我會好愛你 orz

 
 

   發表時間:2008-10-28 08:43 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                      



 

 

瑩瑩

瑩瑩瑩

瑩瑩瑩瑩

瑩瑩瑩瑩瑩

瑩瑩瑩瑩瑩瑩

 

最近成日有好多人打錯我個名

好火

 
 

   發表時間:2008-10-26 07:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                      



 

 

前2日當我係度忙緊統計功課既時候

我宿舍戈2隻倉鼠終於打刑出事了= =

雖然佢地成日都打交嫁啦

不過今次佢地用咬

大戈隻咬到細戈隻流晒血

好殘忍

我睇到超想喊

又唔知要點

佢D血又係咁流

好可憐T^T

尋日我室友就特登去買多個籠分開佢地黎養

咁即係唔會再發生LEE件事啦=3=

細戈隻被打死左我真係會喊死 ><

 
 

   發表時間:2008-10-25 12:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                      



 

 

HAPPY BIRTHDAY TO C >3<

HAPPY BIRTHDAY TO C >3<

HAPPY BIRTHDAY TO C >3<

HAPPY BIRTHDAY TO YOU >3<

HAPPY BIRTHDAY TO YOU >3<

HAPPY BIRTHDAY TO YOU >3<

HAPPY BIRTHDAY TO YOU >3<

 

18歲喇 要乖D呀XDD

 
 

   發表時間:2008-10-24 07:59 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                      



 

 

統計作業不懂做不懂做不懂做

昨天做了4 5個小時

才做了2題= =

誰來打救我orz!!! 

 

海鳥跟魚相愛,只是一場意外。

 

 

 
 

   發表時間:2008-10-22 09:34 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                      



 

 

前2日有個人SD左LEE樣野比我睇XD"

 tw.youtube.com/watch

真係勾起好多童年回憶XD"

戈陣時我每一隻都識背

進化左係咩都好清楚XD

佢D咩卡呀 GAME呀 都有玩過>3<

(我究竟係咪女仔@0@!?!?)

 

日日都好晏先訓 我就黎可以變超人="=

我都好想早D訓 但成日都淨係講下

玩玩下 傾下MSN 又3 4點 orz

 

全球科技革命戈個教授 堂堂都講到咁興奮 = =

搞到D人都訓晒覺 真係好無聊 加上對我LEE個讀文科既人更覺得無聊 ..

當我真係頂唔順戈陣 諗住撲低訓下 

就會覺得佢講野真係勁大聲!!!!!

尤其佢講得好興奮戈時

訓到差唔多入睡戈時真係會俾佢嚇醒晒XD

 

體育堂如果成年都係打羽毛球就好啦-V- ((想太多

如果唔洗讀書就好啦 ((被打死

 

真的好討厭那些很沒有風度的男人。

 
 

   發表時間:2008-10-20 10:54 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                      



 

 

~~ⓢⓔⓥⓔⓝ . mAN<.._'' 說 : 發你個夢...HELLO KITTY系唔會黎台灣嫁..距靜系去澳門嫁    <--今日我俾LEE句話HURT到ˊˋ"

 

終於到星期五啦

幾經辛苦日日返學終於等到LEE日..點知..

下星期要交2樣功課 一樣係運輸 一樣係統計ˊˋ

嗚~都冇得休息下~就黎攰死我啦T^T

 

今日上歷史堂戈時

教授話我地用"海角7號"黎做考試題目!!

下!?

佢話海角7號內容有台灣歷史WO

叫我地睇完考試戈時就寫心得 又話要寫D有深度GE =___=

咁我係咪即係要去睇呀=0=!???

但我可能睇完都唔知佢講咩~"~

SO...上網睇下有冇D有深度嫁先))))))

 

今日我室友又煲湯啦^^

我有口福XDDD"

當然係夾錢啦~~~

好掛住我爸爸煲GE湯 =3="

 

好掛住澳門GE麥當勞T^T

台灣戈D都冇澳門戈D野食GE

得個魚柳包同著條同可樂同戈D 3蚊雪糕係一樣之外...

就...我覺得佢係澳門KFC多D =.=|||

好掛住澳門D CUP NOODLES  台灣係就係搵到不過成十蚊杯仲要係得2種味 = =||

唉~

 

我想要朱古力 又想要玩具 同次次唔同GE驚喜 !!

 

近日怒聽周杰倫D歌 嘻嘻嘻

心情好又聽 心情唔好又聽 KAKAKA

 

最後

希望我宿舍戈2隻倉鼠唔好成日打交 = =

 
 

   發表時間:2008-10-17 10:51 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                      



 

 

運輸學跟大眾捷運這2科比資概更討厭 ˋˊˋˊˋˊˋˊˋˊˋˊ

每星期都是在忙他們的功課~累死ˊˋ

運輸呀運輸  ................ orz

 

因為有人投訴話我更blog淨係更篇歌詞

我上面有3句 ok未xD?

 
 

   發表時間:2008-10-15 03:21 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                      



 

 

世界末日

作詞:周杰倫 作曲:周杰倫 編曲:周杰倫



想笑 來偽裝掉下的眼淚 點點頭 承認自己會怕黑

我只求 能借一點的時間來陪 你卻連同情都不給



*想哭 來試探自己麻痺了沒 全世界 好像只有我疲憊

 無所謂 反正難過就敷衍 走一回 但願絕望和無奈遠走高飛



*天灰灰 會不會 讓我忘了你是誰

 夜越黑 夢違背 難追難回味

 我的世界將被摧毀 也許事與願違



 *累不累 睡不睡 單影無人相依偎

 夜越黑 夢違背 有誰肯安慰(難追難回味)
 
 我的世界將被摧毀 也許頹廢也是另一種美



Repeat *

 
 

   發表時間:2008-10-14 01:54 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]