聽日去香港 (開心)
我好似好奈都冇真正一次係去香港玩 次次都係有事先去
______________________________________________________________
年30晚
珠海機場酒店住左晚
年初一至初五
張家界5天豪華團
有雪睇 有山水睇
OK好玩不過冇野好買
時間都用係坐車多
總結係 下次行山唔好搵我
______________________________________________________________
初六
係屋企吽左一日
初七
同七蚊 詩 3條友仔出街 咩都冇做 淨係影左2輯貼紙相@[]@"
呀~仲有樣係食左我最鐘意既雪糕 嘿嘿 (下次記得提我要食麥旋風xD)
之後Join埋安拿 穎琪 呀雯又岩岩係大陸返黎 就飛奔黎真係夠老友=v=
因為我地速度太慢 安拿同穎琪一早就食飽仲走埋
唯有我地4個人自己食 之後6個再一齊約去小泉吹水。。。。
跟住又去開心天地射藍球 失準啦失準啦 淨係去到第2關XDDD
賽車GAME始終都係我至愛>3<
9點幾就返屋企嚕
本身晚飯係有親戚上黎食飯 不過我出左去冇理到佢地
唔食都好都係返下去啦 話晒人家係因為我係台灣返黎見下我 哈哈

夜晚無無聊聊
諗住搵部PS2出黎同細佬玩三國無雙
不過部P2唔知去左邊 搵暈成間屋都冇T^T
最後我玩我既NSD 佢有佢玩PSP
玩到眼訓 一訓就11點幾起身
初八
朝早上飛天又冇野做
屋企又冇野食 (其實只係冇我想食既野
跟住就同細佬玩CS Online
第一次玩 偶是新手 至少冇一出就死@3@V
一玩玩到3點就出去買手信買定船飛
都初九啦仲咁多遊客 逼死我orz
加上我一入鉅記 一堆Sales係咁叫我買lee樣買戈樣
我話:我澳門人黎 買慣嫁啦
嘩 即刻全部走晒!!!!!
之後再去買船飛 事因岩岩坐巴士去碼頭戈時坐到我暈舵舵 買完飛的返屋企
好快又要返台灣啦 嗚 我唔捨得走T^T

(係人地Xanga偷番之前唱k張合照xDD)