UUUILOVEU
 
Image Hosted by ImageShack.us

 



 
 
 
 
 
 
 
 
UUUILOVEU2
暱稱: IENG
性別: 女
國家: 澳門
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最新文章
2009-09-03
2009-08-18
2009-08-06
2009-07-15
2009-07-08
日誌統計
文章總數: 125
留言總數: 105
今日人氣: 1
累積人氣: 4567
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客



 

 

"你咁執著做咩遮 要緊張戈D又唔見你緊張"

"我同你講D野又見你咁在意"

 

哈哈= = 唔知你邊位呢

 

12點起身

食左個炒河就去玩電腦到3點

4點出門晒相

5點返屋企

發牛豆到食飯

食完又望住部電話發牛豆

 

到底我個人生可唔可以有意義少少??

 
 

   發表時間:2009-02-06 09:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                      



 

 

熱烈祝賀 穎琪 19歲 birthday ^^!!!

 

尋晚7點25分有人打電話比我

"我地約左7點半東昇打邊爐"

"下=[]="

"冇人講你知咩!?"

"冇呀"

"咁你搵埋詩媚一齊去"

"哦...."

岩岩沖完涼既我就咁飛奔落街

成間東昇先得一間房 咁都比我地坐到 好豪華xD

食完11點左右啦

有人話好想食雪糕之後就去左龍M

曲奇麥旋風 我至愛 -v-

之前成日話要食但係都成日唔記得又或者去左食另一樣野 

終於比我食到 好開心^^

一直吹水吹到點幾先返屋企

噢 我超眼訓=     =

_________________________________________________________________________

尋日先發現原來細佬買左lee 2本漫畫 @@"

7蚊去香港買比我 =u=

本來諗住寄去台灣比我既野我尋日先囉@0@

 

 
 

   發表時間:2009-02-05 12:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                      



 

 

2月3日

8點起身

9點出門

當我出門戈時細佬突然起身換衫 話佢又要去 唯有帶埋佢去@"@

10點船

11點到

新渡輪D船 加上都OK大浪 坐到我勁暈 落船腳步浮浮~~~~ 

 

其實我想問你地究竟有冇我手提

如果我打唔到咁

你地又未到 咁點算@3@"?

 

第一次比人帶入機鋪同網吧 ( 你地係壞人=3=b

 

我想我想講

月好似我一個親戚 係勁似 orz

 

臭夜不知幹嘛 係咁同我講卡爾 ( 你你你你唔準搶我卡爾><

 

好彩有我親愛既堂家姐

如果唔係我連門口都未必有得入

多謝你>3<

 

多謝你卡爾地帶我去玩 ^口^/

一定會有下一次嫁XD

 

從來想做既事 都只有一個人可以阻止我

 
 

   發表時間:2009-02-04 02:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                      



 

 

 

 

聽日去香港 (開心)

 

我好似好奈都冇真正一次係去香港玩 次次都係有事先去

______________________________________________________________

 

年30晚

珠海機場酒店住左晚

 

年初一至初五

張家界5天豪華團

有雪睇 有山水睇

OK好玩不過冇野好買

時間都用係坐車多

總結係 下次行山唔好搵我

 

______________________________________________________________

初六

係屋企吽左一日

 

初七

同七蚊 詩 3條友仔出街 咩都冇做 淨係影左2輯貼紙相@[]@"

呀~仲有樣係食左我最鐘意既雪糕 嘿嘿 (下次記得提我要食麥旋風xD)

之後Join埋安拿 穎琪 呀雯又岩岩係大陸返黎 就飛奔黎真係夠老友=v=

因為我地速度太慢 安拿同穎琪一早就食飽仲走埋

唯有我地4個人自己食 之後6個再一齊約去小泉吹水。。。。

跟住又去開心天地射藍球 失準啦失準啦 淨係去到第2關XDDD

賽車GAME始終都係我至愛>3<

9點幾就返屋企嚕

本身晚飯係有親戚上黎食飯 不過我出左去冇理到佢地

唔食都好都係返下去啦 話晒人家係因為我係台灣返黎見下我 哈哈

 

 

夜晚無無聊聊

諗住搵部PS2出黎同細佬玩三國無雙

不過部P2唔知去左邊 搵暈成間屋都冇T^T

最後我玩我既NSD 佢有佢玩PSP

玩到眼訓 一訓就11點幾起身

 

初八

朝早上飛天又冇野做

屋企又冇野食 (其實只係冇我想食既野

跟住就同細佬玩CS Online

第一次玩 偶是新手 至少冇一出就死@3@V

一玩玩到3點就出去買手信買定船飛

都初九啦仲咁多遊客 逼死我orz

加上我一入鉅記 一堆Sales係咁叫我買lee樣買戈樣

我話:我澳門人黎 買慣嫁啦 

嘩 即刻全部走晒!!!!!

之後再去買船飛 事因岩岩坐巴士去碼頭戈時坐到我暈舵舵 買完飛的返屋企

 

好快又要返台灣啦 嗚 我唔捨得走T^T

 

(係人地Xanga偷番之前唱k張合照xDD)

 
 

   發表時間:2009-02-02 07:36 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                      



 

 

出外遊埠

30號回

祝大家新年快樂

 
 

   發表時間:2009-01-25 02:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                      



 

 

係澳門

低落中

 
 

   發表時間:2009-01-20 01:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                      



 

 

係香港

心情低落

 

 
 

   發表時間:2009-01-18 05:53 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                      



 

 

今日同詩2個人去行街

好奈冇係澳門行街啦

都一樣冇野行

但係都買左好多好多野

一日花費左千幾蚊 = =

我都未試過咁顛

不過係其中一件衫8百幾蚊 好貴-3-"

(應該唔洗再搵我出去 我冇錢了orz)

 

7蚊你快D出黎搵我 去影貼紙相XD

 

麗麗黎玩幾日 咁我就 消失幾日 =]

 
 

   發表時間:2009-01-14 11:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                      



 

 

 

返黎澳門已經3日喇

好似冇咩點變

只係個個都好忙 都唔得閒理我

 

澳門真係好凍 一返黎我就感冒

babe快d救救我 ><

 

昨晚收到第一個人打電話比我 真係好愛你呀妙妙>3<

首先傾到我手提冇晒錢 再黎屋企電話繼續傾

咁又係既 先去左台灣3個月 真係冇咩特別

 

11點幾同妙妙傾完 即刻電話call詩

大家都有出去讀書點都多野傾D

傾到我完全唔想收線

我地仲有好多好多未傾完嫁><

等住你=]

 

今晚MY BABE麗又黎澳門搵我>3<

我等你等你等你黎!!!

等你同我傾好多好多野XD

等我準備定好多錢錢同你行行行街=3=

不過我身上得台幣= =|||||||||||||

 

已經連續2日自己你屋企看門口

好無聊

尋日幫細佬買完野

今日又要幫細佬整電腦=口="!! (係咪搵錯人?

 

未來幾日大家要搵我就搵我 因為我每日既行程都冇定@"@b

 

小七 你記住要搵我哦xD

 

 

 

 

 
 

   發表時間:2009-01-13 02:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                      



 

 

11號 搭10:30機 返澳門

好鬼早喔 我戈日可能7點就要起身啦 =3=

 

聽日約左人去五分埔行街

LEE日玩完就真係完左半年台灣生活

 

聽日要記得去交錢

星期六日好多郵局都唔開 ˋˊ

 

今日考試 考到好鬼想笑

平時係陌生人 戰場上係朋友=]

唔洗講已經明晒 心靈感應都冇咁強

 

好多野執執到死死下

邊D要帶邊D唔帶!?

 

唔好指意我買好多野番黎比大家 我去讀書唔係去旅行 =P

 

其實我都唔多知要打咩 END吧

 

 

 
 

   發表時間:2009-01-10 03:15 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]