| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 4 月 29 日 星期日! |
2007-04-29 
今日悶左成日牙><"
之後去左百娘到,,,
呵呵,,今日家姐話我瘦左>U<"
好開心!!要計續努力
今日睇到雜誌話:
鄭希怡做"秀才愛上兵"
傾電話多過打
有成8場打既場面
都係替身牙D0N打
咁中2傾電話去做接線生,,牙笨
係到學NIKI
學吾到嫁啦,,NIKI令你好多囉
又剪左個柒頭,,收啦
  
|
2007 年 4 月 28 日 星期六! |
*說錯了 
今日10點補習,,有d眼訓==Zzz
miss個肚係咁打鼓,,-V-
今日吾小心叫左許文軒做老公*
哈哈,,慣左- 1時改吾到@V@
不過佢好似聽吾到!!
呵呵,,終於記得佢個屋企電話啦!!
要記8個月先記得*V*v
今日睇左太陽之歌
個男主角好樣衰>33<"
我諗劇集會好睇D同感動D!!
之後去還碟--
原來早還有印仔@0@
|
2007 年 4 月 27 日 星期五! |
*唱K 
今日學校活動日,,
係禮堂睇表演*好悶><"
上年都吾係咁嫁-上年好正嫁ma=33=
之後出去玩攤位,,
識既就給印仔@v@
用左一粒中,,換粒擦膠=="
之後,同左牙魚果d玩"呯 鵬 哇"
葉敏超好笑^^
之後,出左去唱k-
唱" thanks thanks thanks moncia
誰能代替你地位-"
超攪笑>U<"
6點幾,,返上水
去名都食野*之後又周圍去
10點幾返屋企@V@
|
2007 年 4 月 26 日 星期四! |
2007-04-26 
25 April 2007
===========
而日牙dick生日,,
夜晚出左去pizza hut食*
有12個@v@
成排人等我,,,不好意思-V-
食完,,佢地去左新星打機
我同盈盈好有原則咁冇入*V*
等佢地,,1齊傾下計
之後,,又去左公園傾計
再去許留山食甜品,,
龜靈糕=涼粉@@?? 1樣味嫁!!
之後走人,,,
本黎佢地成班返翠麗,,我1支人返天平
不過佢地話驚我危險*
成班人送我返屋企,,好架勢BOR>U<
=======================
26 April 2007*
今日同左`牙y 返學,,,
今日好眼訓==Zzz
中史,,拎錯左枝枝本書
枝枝又拎錯左牙存本書==
英文,,去左書展*
講野果條友係咁""牙.."
放學,,去左拎禮物*
d公仔冇晒=33=
重諗住拎返隻大根tim @@
之後同冰妹失散左><"
返到屋企,,枝枝打比我*
傾下電話***
之後出左去東寶玩頭d
吾多識=33=
又比人捉,,,東寶*次次都係咁.\ /.
之後又周圍行下咁,,,
之後送左我返屋企---
|
2007 年 4 月 25 日 星期三! |
( =The first day witn0ut y0u 
分手快樂>U<"
the first day with0ut y0u *
呵呵,,1身鬆晒@v@
同之前1樣,,分手後吾會有d特別吾開心
反而開心左!!
而次拍拖,,笑過 喊過 甜過 苦過 酸過 濃過 淡過 *
樣樣齊-V-v
e次係我第1次真正拍拖 ,, `上了1課---
拍左拖8個月15日* 哇,,,=]
有個甜蜜回憶!! thank y0u !!
------------------------------------------
今日冰妹話我個笑容有4萬-
梗係啦!!1身鬆晒ma=]
今日都冇咩野,,就好似之前咁!!
個心又冇事*>U<"
呵呵:::::::::
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 87 | »
|