Cursor by www.Soup-Faerie.Com

Smiling

WINGB9198
暱稱: ♥穎 B ,,*
性別: 女
國家: 香港
what's the tIme n0w?
let's play a game =]
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-10
2008-07-31
2008-07-29
2008-07-27
2008-07-23
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

  2007 年 4 月 29 日  星期日!



2007-04-29

今日悶左成日牙><"
之後去左百娘到,,,
呵呵,,今日家姐話我瘦左>U<"
好開心!!要計續努力

今日睇到雜誌話:
鄭希怡做"秀才愛上兵"
傾電話多過打
有成8場打既場面
都係替身牙D0N打
咁中2傾電話去做接線生,,牙笨
係到學NIKI
學吾到嫁啦,,NIKI令你好多囉
又剪左個柒頭,,收啦


 P0sted by: 2007-04-29 10:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 4 月 28 日  星期六!



*說錯了

今日10點補習,,有d眼訓==Zzz
miss個肚係咁打鼓,,-V-
今日吾小心叫左許文軒做老公*
哈哈,,慣左- 1時改吾到@V@
   不過佢好似聽吾到!!
呵呵,,終於記得佢個屋企電話啦!!
 要記8個月先記得*V*v
今日睇左太陽之歌
個男主角好樣衰>33<"
我諗劇集會好睇D同感動D!!
之後去還碟--
原來早還有印仔@0@


 P0sted by: 2007-04-28 10:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 4 月 27 日  星期五!



*唱K

今日學校活動日,,
 係禮堂睇表演*好悶><"
 上年都吾係咁嫁-上年好正嫁ma=33=
之後出去玩攤位,,
識既就給印仔@v@
用左一粒中,,換粒擦膠=="
之後,同左牙魚果d玩"呯 鵬 哇"
葉敏超好笑^^

之後,出左去唱k-
唱" thanks thanks thanks moncia
     誰能代替你地位-"
超攪笑>U<"
  6點幾,,返上水
去名都食野*之後又周圍去
  10點幾返屋企@V@


 P0sted by: 2007-04-27 11:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 4 月 26 日  星期四!



2007-04-26

25 April 2007
===========
而日牙dick生日,,
&nbsp;&nbsp; 夜晚出左去pizza hut食*
有12個@v@
成排人等我,,,不好意思-V-
食完,,佢地去左新星打機
我同盈盈好有原則咁冇入*V*
等佢地,,1齊傾下計
 之後,,又去左公園傾計
&nbsp;再去許留山食甜品,,
龜靈糕=涼粉@@?? 1樣味嫁!!
之後走人,,,
本黎佢地成班返翠麗,,我1支人返天平
不過佢地話驚我危險*
成班人送我返屋企,,好架勢BOR>U<

=======================
26  April 2007*
今日同左`牙y 返學,,,
今日好眼訓==Zzz
中史,,拎錯左枝枝本書
枝枝又拎錯左牙存本書==
英文,,去左書展*
 講野果條友係咁&quot"牙.."
放學,,去左拎禮物*
d公仔冇晒=33=
重諗住拎返隻大根tim @@
 之後同冰妹失散左&gt;&lt;&quot

返到屋企,,枝枝打比我*
&nbsp;&nbsp;&nbsp; 傾下電話***
之後出左去東寶玩頭d
吾多識=33=
又比人捉,,,東寶*次次都係咁.\ /.
之後又周圍行下咁,,,
之後送左我返屋企---


 P0sted by: 2007-04-26 11:23 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 4 月 25 日  星期三!



( =The first day witn0ut y0u

分手快樂>U<"
    
the first day with0ut y0u * 
     
呵呵,,1身鬆晒@v@
   同之前1樣,,分手後吾會有d特別吾開心
反而開心左!!
     而次拍拖,,笑過 喊過 甜過 苦過 酸過 濃過 淡過 *
樣樣齊-V-v
    e次係我第1次真正拍拖 ,, `上了1課---
拍左拖8個月15日* 哇,,,=]
        有個甜蜜回憶!! thank y0u !!

------------------------------------------
今日冰妹話我個笑容有4萬-
       梗係啦!!1身鬆晒ma=]
  今日都冇咩野,,就好似之前咁!!
個心又冇事*>U<"
    呵呵:::::::::
 


 P0sted by: 2007-04-25 04:44 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]