Cursor by www.Soup-Faerie.Com

Smiling

WINGB9198
暱稱: ♥穎 B ,,*
性別: 女
國家: 香港
what's the tIme n0w?
let's play a game =]
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-10
2008-07-31
2008-07-29
2008-07-27
2008-07-23
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

  2007 年 7 月 10 日  星期二!



i ♥ sunny day驚訝

哇,,今日個天好藍牙!
  是蔚藍色的天空!一塊雲都冇牙!
      i sunny day
琴晚同小軒傾電話呢>U<"
   傾到4:00 ! 好眼訓
係咁我愛你-我吾愛你=U="
   9竟我地係點開始嫁呢??
我地都吾知道=33=
  原來我之前 1腳踏兩船!
真衰女-吾要得牙 \ __ /
 
 {HAPPI BIRTHDAY T0 冰妹 }


 P0sted by: 2007-07-10 03:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 7 月 9 日  星期一!



2007-07-09

我的父母好擔心我,,
  好多方面都係!
成日會覺得我會吾識點做點面對
   但我真係吾知點解佢地要咁擔心!
 我吾係大,,但我其實都吾係細個
     有d野其實我自己識諗
自己識分配-識面對!
   佢地成日都擔心我!
吾比我去呢到果到-要準時返屋企
   出街前,,就算自己去上水行下都好
都要打比佢地報到!
  如果吾係就話我,,發我脾氣!
佢地有冇諗過我既感受,,
   有冇諗過咁對我會更反叛?
對而個家庭會更反感?
   成日都係咁保護我,,我又點獨立?
我吾獨立-佢地又會更擔心
    其實我認為佢地對我既擔心係過份的
雖然父母擔心子女係好正常!
   咁實在過份擔心-
點解佢地吾試下比d信心我
   相信我出夜街吾會出事 
相信我識點分配時間??
 
   係因為我係獨生女??


 P0sted by: 2007-07-09 11:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 7 月 7 日  星期六!



2007-07-07

 6.7.07

今日9:00返去!
  1早收到盈盈個sms,,好開♥
  聽講座-好悶!係咁攪爛手攪爛腳
之後辯論比賽-4A VS 4D
   跟住出去食lUnch
本黎去君旺-但冇坐!
  因為我地好多人呢
s0去左特適食-但都要分3臺-3-
   食完,,同盈盈係到玩鱷魚xd
今日歌慶大發-係咁同牙魚+盈盈係咁唱
  口袋情人,,逼得太緊>U<"
吻過了你那雙手不敢不回味!
  認-------
之後返學校過鳳1睇歌唱比賽
  有棒棒+熒光棒-V-
我前面有班小學生{little scarlet??=0=}
   原黎而家d 1年級好串!
我同牙may係到話咩你講野咁串既!
   佢話 串咩牙串,,我平時都係咁嫁啦
0h,,想當年 我地1年班幾純牙
    鳳1個冷氣開左自己識熄=="
熱屎人!!
  有d幼稚園生都上台表演!好可愛牙@@
第時我d仔女上台表演,,我1定要去睇!
   不過其他就好悶=3=
加上又熱,,所以好眼訓!
   4:30先放-返屋企,,即刻訓教
訓到7:00!約左0livia7:00係留下等
   shit!即刻打比0livia!
之後7:35出門口-向金香出發!
   去到成大班人係到等人
今日係盈盈生日,,所以去金香打邊爐
   等齊人就上去啦!
張臺好細呢>333<"
   有壽星盈盈-枝-meimei-蘭-yy-h0-東
e lun-信-chiling-dick
  呵呵-好開♥  第1次同d fd打邊爐
同枝枝打nds!
  ka-枝枝夾比我食^^
呵!真係覺得枝枝好有風度!
   真係覺得枝枝係1個好男人!
嘩,,佢地係咁拎d啤酒飲
  點解冇人問我地夠吾夠18歲??
牙魚劉蘭飲到塊面紅卜卜
  牙h0牙東係到差妹
輸左成杯酒成杯酒咁黎!!
   食食食-走人
係海希到掟蛋糕-掟到周圍都係
  盈盈成個頭成塊面都係
之後又走左去後巷玩
   見人就掟-好采我冇中招-V-v
之後去石場!用汽水玩數字球
  呵呵-玩到個汽水罐爆開
就玩第2罐!超好玩!
   唉-之後發生了點事
e lun 陪我入左廁所喊!
  不過別提了!

however,,
     happi birthday to 盈盈!

------------------------------

          ♥7.7.07   

  今日又訓到2點幾3點!
屋企咩都冇得食!之後出去,,
  咩都冇食-暈眩眩
食完野,,好累!
  諗住去名都坐下,,點知比人坐晒
所以入左去實惠坐
  發現單身的好!就係,,
吾洗理人感受-自己想做咩就做咩
   又吾洗驚冇時間陪佢會忽略又佢
自由自在! "思穎出遊從容,,是穎之樂也"
   之後又同盈盈傾電話!
佢地琴晚都好勁下!!
  dinner,,出去食!
格黎係個牙媽同牙仔
 媽問: 牙仔,,e個係咩黎?{指住牙仔食果碟野}
   
  仔 :  係1隻動物遺體的一部分 
 
  我 : -0-
 
  媽飲飲下檸水話: 有粒核啃係喉嚨

  仔: 洗吾洗call 10字車 ,,告佢食物吾乾淨
 
 我諗:有咩關係?? -0-  

   
   
   
 

  


 P0sted by: 2007-07-07 11:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 7 月 5 日  星期四!



友誼永固

今日補中史-眼訓屎
   訓左成堂,,冇人理!!
之後補maths-精神10足@v@
   I MATHS
y0-我升到班呢!
  但好朋友升吾到>333<
不過 frIendshIp f0reVer 友誼永固!!
放學,,同左冰妹去行1陣
   返到屋企成1:30
約左人2:00!
   1:55出門口-行行下
發現條褲爛左=333=
  又返屋企換--"
好熱!搭車出去!
  好采搭左車j0r-落大雨!
今日係yy生日,,去唱k慶祝
  有盈-軒-程-彭彭-yy-meimei
魚-劉蘭-0livia
  間房好細呢!!有太鼓玩=]
不過吾多識玩-都係機舖好玩d
  唱唱唱!今次好似唱左好內咁!
yy生日,,有蛋糕食-有香檳飲
  呵呵!好開心!
Happi bIrthday t0 yy =]
   隻咪1隻又1隻冇電,,係咁出去換電
0h,,比劉蘭姦-V-
    結帳!客死-佢地話要千幾蚊
原黎睇錯-33-
   7:05走人,,又落雨!
同彭彭1把姐-遮到呢邊遮吾到呢邊
  濕左-1半=33=
返到上水,,同左牙魚-盈盈去食dInner
  


 P0sted by: 2007-07-05 10:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 7 月 3 日  星期二!



2007-07-03

今日返去補中史!冇上次咁眼訓 l0
   放學-枝枝同傻仔庭上左我屋企
電腦 x 電視 x ndS!
  之後同枝枝出左去簡禮物
又要我等佢=33="
   枝枝話因為件3同對鞋撞左
所以又返返1屋企換!
  唉,,有冇咁知整牙-V-
我今日著左對拖鞋出去
  都吾好著既,,好重>__<
呵-同枝枝行黎行去!happi
  行到累,,去左冒險樂園坐
0h-我隻錶!爛左v__v
    琴日先買嫁!!!
之後去左牙dick屋企
   食左個免費午餐-睇戲
之後去左打波!table tennis!
   打打打-d時間好快過呢
之後又去簡禮物=]

  


 P0sted by: 2007-07-03 08:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]