| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 7 月 10 日 星期二! |
哇,,今日個天好藍牙!
是蔚藍色的天空!一塊雲都冇牙!
i ♥ sunny day
琴晚同小軒傾電話呢>U<"
傾到4:00 ! 好眼訓
係咁我愛你-我吾愛你=U="
9竟我地係點開始嫁呢??
我地都吾知道=33=
原來我之前 1腳踏兩船!
真衰女-吾要得牙 \ __ /
{HAPPI BIRTHDAY T0 冰妹 }

|
2007 年 7 月 9 日 星期一! |
2007-07-09 
我的父母好擔心我,,
好多方面都係!
成日會覺得我會吾識點做點面對
但我真係吾知點解佢地要咁擔心!
我吾係大,,但我其實都吾係細個
有d野其實我自己識諗
自己識分配-識面對!
佢地成日都擔心我!
吾比我去呢到果到-要準時返屋企
出街前,,就算自己去上水行下都好
都要打比佢地報到!
如果吾係就話我,,發我脾氣!
佢地有冇諗過我既感受,,
有冇諗過咁對我會更反叛?
對而個家庭會更反感?
成日都係咁保護我,,我又點獨立?
我吾獨立-佢地又會更擔心
其實我認為佢地對我既擔心係過份的
雖然父母擔心子女係好正常!
咁實在過份擔心-
點解佢地吾試下比d信心我
相信我出夜街吾會出事
相信我識點分配時間??
係因為我係獨生女??
|
2007 年 7 月 7 日 星期六! |
2007-07-07 
6.7.07
今日9:00返去!
1早收到盈盈個sms,,好開♥
聽講座-好悶!係咁攪爛手攪爛腳
之後辯論比賽-4A VS 4D
跟住出去食lUnch
本黎去君旺-但冇坐!
因為我地好多人呢
s0去左特適食-但都要分3臺-3-
食完,,同盈盈係到玩鱷魚xd
今日歌慶大發-係咁同牙魚+盈盈係咁唱
口袋情人,,逼得太緊>U<"
吻過了你那雙手不敢不回味!
認錯-------
之後返學校過鳳1睇歌唱比賽
有棒棒+熒光棒-V-
我前面有班小學生{little scarlet??=0=}
原黎而家d 1年級好串!
我同牙may係到話咩你講野咁串既!
佢話 串咩牙串,,我平時都係咁嫁啦
0h,,想當年 我地1年班幾純牙
鳳1個冷氣開左自己識熄=="
熱屎人!!
有d幼稚園生都上台表演!好可愛牙@@
第時我d仔女上台表演,,我1定要去睇!
不過其他就好悶=3=
加上又熱,,所以好眼訓!
4:30先放-返屋企,,即刻訓教
訓到7:00!約左0livia7:00係留下等
shit!即刻打比0livia!
之後7:35出門口-向金香出發!
去到成大班人係到等人
今日係盈盈生日,,所以去金香打邊爐
等齊人就上去啦!
張臺好細呢>333<"
有壽星盈盈-枝-meimei-蘭-yy-h0-東
e lun-信-chiling-dick
呵呵-好開♥ 第1次同d fd打邊爐
同枝枝打nds!
ka-枝枝夾比我食^^
呵!真係覺得枝枝好有風度!
真係覺得枝枝係1個好男人!
嘩,,佢地係咁拎d啤酒飲
點解冇人問我地夠吾夠18歲??
牙魚劉蘭飲到塊面紅卜卜
牙h0牙東係到差妹
輸左成杯酒成杯酒咁黎!!
食食食-走人
係海希到掟蛋糕-掟到周圍都係
盈盈成個頭成塊面都係
之後又走左去後巷玩
見人就掟-好采我冇中招-V-v
之後去石場!用汽水玩數字球
呵呵-玩到個汽水罐爆開
就玩第2罐!超好玩!
唉-之後發生了點事
e lun 陪我入左廁所喊!
不過別提了!
however,,
happi birthday to 盈盈!
------------------------------
♥7.7.07
今日又訓到2點幾3點!
屋企咩都冇得食!之後出去,,
咩都冇食-暈眩眩
食完野,,好累!
諗住去名都坐下,,點知比人坐晒
所以入左去實惠坐
發現單身的好!就係,,
吾洗理人感受-自己想做咩就做咩
又吾洗驚冇時間陪佢會忽略又佢
自由自在! "思穎出遊從容,,是穎之樂也"
之後又同盈盈傾電話!
佢地琴晚都好勁下!!
dinner,,出去食!
格黎係個牙媽同牙仔
媽問: 牙仔,,e個係咩黎?{指住牙仔食果碟野}
仔 : 係1隻動物遺體的一部分
我 : -0-
媽飲飲下檸水話: 有粒核啃係喉嚨
仔: 洗吾洗call 10字車 ,,告佢食物吾乾淨
我諗:有咩關係?? -0-
|
2007 年 7 月 5 日 星期四! |
友誼永固 
今日補中史-眼訓屎
訓左成堂,,冇人理!!
之後補maths-精神10足@v@
I ♥MATHS
y0-我升到班呢!
但好朋友升吾到>333<
不過 frIendshIp f0reVer 友誼永固!!
放學,,同左冰妹去行1陣
返到屋企成1:30
約左人2:00!
1:55出門口-行行下
發現條褲爛左=333=
又返屋企換--"
好熱!搭車出去!
好采搭左車j0r-落大雨!
今日係yy生日,,去唱k慶祝
有盈-軒-程-彭彭-yy-meimei
魚-劉蘭-0livia
間房好細呢!!有太鼓玩=]
不過吾多識玩-都係機舖好玩d
唱唱唱!今次好似唱左好內咁!
yy生日,,有蛋糕食-有香檳飲
呵呵!好開心!
Happi bIrthday t0 yy =]
隻咪1隻又1隻冇電,,係咁出去換電
0h,,比劉蘭姦-V-
結帳!客死-佢地話要千幾蚊
原黎睇錯-33-
7:05走人,,又落雨!
同彭彭1把姐-遮到呢邊遮吾到呢邊
濕左-1半=33=
返到上水,,同左牙魚-盈盈去食dInner
|
2007 年 7 月 3 日 星期二! |
2007-07-03 
今日返去補中史!冇上次咁眼訓 l0
放學-枝枝同傻仔庭上左我屋企
電腦 x 電視 x ndS!
之後同枝枝出左去簡禮物
又要我等佢=33="
枝枝話因為件3同對鞋撞左
所以又返返1屋企換!
唉,,有冇咁知整牙-V-
我今日著左對拖鞋出去
都吾好著既,,好重>__<
呵-同枝枝行黎行去!happi
行到累,,去左冒險樂園坐
0h-我隻錶!爛左v__v
琴日先買嫁!!!
之後去左牙dick屋企
食左個免費午餐-睇戲
之後去左打波!table tennis!
打打打-d時間好快過呢
之後又去簡禮物=]
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 87 | »
|