Cursor by www.Soup-Faerie.Com

Smiling

WINGB9198
暱稱: ♥穎 B ,,*
性別: 女
國家: 香港
what's the tIme n0w?
let's play a game =]
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-10
2008-07-31
2008-07-29
2008-07-27
2008-07-23
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

  2007 年 7 月 2 日  星期一!



2007-07-02

今日1起身就點幾2點,,
   吾知點解會咁好訓!!
中間重要冇醒過->00<"
   琴晚到我傾到冇電!cut線!
人家聽緊故仔嫁ma=33=
   今日同媽媽去左行雞
吾知係米因為近排成日都1個人
 吾講野-所以而家吾係好中2出聲!
愛上寧靜??
  


 P0sted by: 2007-07-02 11:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 7 月 1 日  星期日!



2007-07-01

唉,,琴晚比許生給線=33=
   之後對吾住!
未起身,,佢就sms黎!客屎人!
   係咁sdsdsd*
終於打字快過佢啦>U<V
  成日話我牙啦!!
之後個天陰陰地-都吾知出吾出去好!
   之後幾左喪柒比隻碟佢
等左成6分鐘牙.\ /.
   之後陪佢去還碟,,之後各散東西
我去週圍行-簡禮物比盈盈!
   呵..今日用左吾超過$20-V-v
之後去左龍琛搵枝枝+喪柒
    坐坐坐,,4:00走人
同佬豆去元朗行街街+食ice-cream
   豆腐ice-cream!好味!

------
  為何那人不是我??

     我發現;;原來我只愛舊懷抱!
------


 P0sted by: 2007-07-01 07:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 6 月 30 日  星期六!



2007-06-30

又落雨啦,,,
  明明之前咁好天-點解總要落雨?
點解吾可以日日都係SUNNY DAY?
   就好似拍拖咁!明明之前好地地,,好開心
點解總係要傷心-流淚-分手收場?
  點解吾可以相戀至死?
總係有一方淡左..
   熱戀->冷淡->分手
點解次次都係咁
   拍拖,,可吾可以CUT左傷心E個部份??
剩下熱戀,,甜蜜!
   相戀時-要珍惜對方給你的愛
這句話,,我開始前已經知道
  但係我又可以點珍惜???

---------------------
愛戀;; 由感覺開始
   由1滴淚結束!
---------------------


 P0sted by: 2007-06-30 03:45 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 6 月 29 日  星期五!



辯論比賽

今日返9:00!
 同左喪柒-0livia-yy-冰妹1齊返
  今日辯論比賽
  *4A VS 4C*
雖然輸左,,但係最緊要個過程!
   吸取經驗!下年5c勝過啦=]

放學,,又落雨-33-
 同左冰妹-0livia-喪柒-牙洪食lUnch
我提議去味千食!
之後A班d人聽到又話去食 --"跟風嗎??
點知去到未開!有d人呃我b0r !^!
之後去左街市食-勁大雨
5條友用1把遮>U<"
去到街市-牙洪好識路B0R  @V@"
 我食錯左喪柒碗麵=="
佢又吾出聲-33-
    


 P0sted by: 2007-06-29 09:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 6 月 28 日  星期四!



2007-06-28

今日8:30返左去補課!
返到去開電話-先收到枝枝同sms
 約我1齊返學=="
同枝枝係咁sd sms!
今日補中史T^T
眼訓死!喪坤落去拎筆記,,
  順便比我地訓!
佢拎左4個字-重要拎錯野=="
  我地全班訓晒!重要熄埋燈!G00D

今餐LUNCH食壽司,,
之後好悶牙!!!
 自己又吾想出去!
吾知點解好有比人拋棄我感覺
所有好吾開心!
打左比袁浩文-今次之後我決定同你絕交!!
非常討厭你 .\ ________ /.


 P0sted by: 2007-06-28 07:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]