| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 7 月 2 日 星期一! |
2007-07-02 
今日1起身就點幾2點,,
吾知點解會咁好訓!!
中間重要冇醒過->00<"
琴晚到我傾到冇電!cut線!
人家聽緊故仔嫁ma=33=
今日同媽媽去左行雞
吾知係米因為近排成日都1個人
吾講野-所以而家吾係好中2出聲!
愛上寧靜??
|
2007 年 7 月 1 日 星期日! |
2007-07-01 
唉,,琴晚又比許生給線=33=
之後又對吾住!
未起身,,佢就sms黎!客屎人!
係咁sdsdsd*
終於打字快過佢啦>U<V
成日話我牙啦!!
之後個天陰陰地-都吾知出吾出去好!
之後幾左喪柒比隻碟佢
等左成6分鐘牙.\ /.
之後陪佢去還碟,,之後各散東西
我去週圍行-簡禮物比盈盈!
呵..今日用左吾超過$20-V-v
之後去左龍琛搵枝枝+喪柒
坐坐坐,,4:00走人
同佬豆去元朗行街街+食ice-cream
豆腐ice-cream!好味!
------
為何那人不是我??
我發現;;原來我只愛舊懷抱!
------
|
2007 年 6 月 30 日 星期六! |
2007-06-30 
又落雨啦,,,
明明之前咁好天-點解總要落雨?
點解吾可以日日都係SUNNY DAY?
就好似拍拖咁!明明之前好地地,,好開心
點解總係要傷心-流淚-分手收場?
點解吾可以相戀至死?
總係有一方淡左..
熱戀->冷淡->分手
點解次次都係咁
拍拖,,可吾可以CUT左傷心E個部份??
剩下熱戀,,甜蜜!
相戀時-要珍惜對方給你的愛
這句話,,我開始前已經知道
但係我又可以點珍惜???
---------------------
愛戀;; 由感覺開始
由1滴淚結束!
---------------------
|
2007 年 6 月 29 日 星期五! |
辯論比賽 
今日返9:00!
同左喪柒-0livia-yy-冰妹1齊返
今日辯論比賽
*4A VS 4C*
雖然輸左,,但係最緊要個過程!
吸取經驗!下年5c勝過啦=]
放學,,又落雨-33-
同左冰妹-0livia-喪柒-牙洪食lUnch
我提議去味千食!
之後A班d人聽到又話去食 --"跟風嗎??
點知去到未開!有d人呃我b0r !^!
之後去左街市食-勁大雨
5條友用1把遮>U<"
去到街市-牙洪好識路B0R @V@"
我食錯左喪柒碗麵=="
佢又吾出聲-33-
|
2007 年 6 月 28 日 星期四! |
2007-06-28 
今日8:30返左去補課!
返到去開電話-先收到枝枝同sms
約我1齊返學=="
同枝枝係咁sd sms!
今日補中史T^T
眼訓死!喪坤落去拎筆記,,
順便比我地訓!
佢拎左4個字-重要拎錯野=="
我地全班訓晒!重要熄埋燈!G00D
今餐LUNCH食壽司,,
之後好悶牙!!!
自己又吾想出去!
吾知點解好有比人拋棄我感覺
所有好吾開心!
打左比袁浩文-今次之後我決定同你絕交!!
非常討厭你 .\ ________ /.
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 87 | »
|