Cursor by www.Soup-Faerie.Com

Smiling

WINGB9198
暱稱: ♥穎 B ,,*
性別: 女
國家: 香港
what's the tIme n0w?
let's play a game =]
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-10
2008-07-31
2008-07-29
2008-07-27
2008-07-23
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

  2007 年 10 月 11 日  星期四!



調位*

今日調左位*同雷敏坐!
    幾好=]
第1小息-同我嫁好朋友suzuki
  追逐xppppppp
{英文} 大家都好吾中2個miss
      今日枝枝發惡!
  都係第1次見*驚左1驚
      個miss比高佬串7左!
lunch*同冰妹去左上水圍食
    有個f0rm4毛啦啦望住我*
咁我米望住佢囉-佢竟然話我惡?-3333-
  之後返學校*見到羅sir-傾左幾句
突然覺得我地5c好似比左更大嫁壓力佢咁!
   好似要佢煩好多野咁!好慘*
之後上返課室-有歌聽?
   吾知邊個開到部電腦!=]
呵呵*今日聽完發現"受夠"好好聽!
   之後吉堂-溫中史*
佢地係到睇通勝-d英文好正!


 P0sted by: 2007-10-11 07:17 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 10 月 10 日  星期三!



upset*-

{MATHS}終於教第2課!
    離開概率的苦況*
今日有4堂中文-3-
  lunch*吾小心倒瀉水
搞到半條裙濕左!
    地理小測-吾識
英文補課-對卷!
  得9分 v_v
好失敗!!!!!!!!
   放學*得返自己係課室作文!
之後走人-同牙姐講 bibi
   牙姐話我勤力==v
之後交完文*走!
   枝枝x7基係留下等我
之後1齊走-同佢地去左火車站
  其實今日吾係咁開心!
因為小測又吾識*英文又低分
   所以去左買朱古力食
哄返自己=]
  買朱古力途中-發現自己個樣好殘
加上自己塊面好白!
     成條喪屍咁-333-


-------------------------------

  附出;;不代表有收獲!


 P0sted by: 2007-10-10 08:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 10 月 8 日  星期一!



愛的紋身!

今日係枝枝牛1 =]
     11點幾先記得-3-
呵呵*happi 牛1 !
 
----------------------
   今天高佬上報紙*v*
  {中史}冇帶書!
       要我罰企-好樣衰
   重要企頭位-3-
     {p.e} 玩壘球!幾好玩
  林sir好似好左*同埋佢笑牙*3*
    今堂自己好英勇咁去汁波
  點知整損左個膝頭哥==v
   {ec0n}0Ey 講左幾個字-講晒
  成2堂'' 就咁hea左堂半-3-
      同suzuki 1齊整左個愛的紋身>333<
   {lunch} 翠麗好墟陷!
        今日同埋孏孏佢地1齊食=]
 之後走人*同麗英傾
     呵-近排好多心事b0r"
之後英文堂-調左位!
        同左mandy坐!


 P0sted by: 2007-10-08 11:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 10 月 7 日  星期日!



今晚10:00

y0*y0*又係睇電影嫁時間啦!
   今晚10:00-"森之愛情"
主角是--->



          1定要睇*請踴躍支持!


 P0sted by: 2007-10-07 07:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 10 月 6 日  星期六!



今晚10:30*

今晚10:30!!!!!!!!
     各位人兄*1定要睇!!!!
因為有--->

  ----------------------

今日要返學校補習*
     好彩琴晚7基提下我!
我完全5記得左'' 
   琴晚又5記得較鐘-3-
又好彩媽咪叫醒我=]
   呵呵*今日好似好好運b0r-V-v
返到學校-撞到7基*中見停果d
  同佢地傾左陣就上去啦!
個miss好細聲-3-
    之後同媽咪去左魚米家食野
又幾好食b0r'' 食到好飽!
   之後去商務買會考答案
商務冇mc-3-
  之後喪7打比我!
原來佢地頭先去左我屋企門口
  重整估枝枝*3*
之後約左佢地係名都等
   之後7基又打黎!
果陣岩岩比完本答案嫁錢
   手上有本答案*銀包*找返黎嫁錢*電話
真係......
     之後去左名都
7基del左個太鼓.\ ___ /.
   枝枝今日冇咩出聲''吾開心?
諗緊咩呢?
   食完野-走人*7基同喪7好似好fd咁=]
之後送枝枝返屋企-再送埋我.....


 P0sted by: 2007-10-06 05:42 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]