| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 10 月 20 日 星期六! |
盆菜* 
今日返學補英文*
見到肥鵬-佢問我返去做咩
我話去補習*之後佢問我補咩?
我話補英文!佢話我"廢話"
-33333-"
之後放學-打比枝枝*1齊食野!
等左佢成粒鐘*都5知點解我會等佢"
之後吾知痴左邊條線-去食m記
轉左隻bear bear!
為7基隻bear bear搵到個女朋友=]
之後同文軒傾電話-有1面之緣!
佢話見到我佬豆*話著黑色3
明明著白色-00-
之後陪老豆去買鞋-買了我最愛的adidas
我又買左對c0ns!
之後去左鳳溪食盆菜*
好開 -同chiling去用d榕樹根整千秋!
係到玩*好似就斷咁=]
之後又去左區場搵喪7*
枝枝好白痴!
之後7:00去囍宴食飯
靜兒打到同佬豆玩打交*
之後大雄幫拖 呵!
----------------------------
愛上他明知出錯*
錯極亦有些花火擦出過!
|
2007 年 10 月 19 日 星期五! |
2007-10-19 
張綺綸*生日快樂!
------------------------
有你安慰;;又是晴天!
|
2007 年 10 月 18 日 星期四! |
討厭雙子塔! 
今日{p.e}去左龍琛打魚毛球*
開極都開5到波-33-
打比賽-輸左要跑步!
跑左2次>3333<
{lunch} 4c Vs 4d
討厭果2座雙子塔
玩晒啦!
呵呵-朱sir落場幫我地*
佢好可愛牙-同埋跑得好快=]
今日肥luk返左黎!
同我地訓話=="
{eng}call左吳sir黎
7基同0+3比人捉左落去*
c 庭恩好白痴!
|
2007 年 10 月 17 日 星期三! |
傻! 
|
2007 年 10 月 16 日 星期二! |
快d好返* 
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 87 | »
|