Cursor by www.Soup-Faerie.Com

Smiling

WINGB9198
暱稱: ♥穎 B ,,*
性別: 女
國家: 香港
what's the tIme n0w?
let's play a game =]
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-10
2008-07-31
2008-07-29
2008-07-27
2008-07-23
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

  2007 年 10 月 20 日  星期六!



盆菜*

今日返學補英文*
   見到肥鵬-佢問我返去做咩
我話去補習*之後佢問我補咩?
  我話補英文!佢話我"廢話"
-33333-"
   之後放學-打比枝枝*1齊食野!
等左佢成粒鐘*都5知點解我會等佢"
     之後吾知痴左邊條線-去食m記
轉左隻bear bear!
  為7基隻bear bear搵到個女朋友=]
之後同文軒傾電話-有1面之緣!
   佢話見到我佬豆*話著黑色3
明明著白色-00-
  之後陪老豆去買鞋-買了我最愛的adidas
我又買左對c0ns!
    之後去左鳳溪食盆菜*
好開-同chiling去用d榕樹根整千秋!
    係到玩*好似就斷咁=]
之後又去左區場搵喪7*
  枝枝好白痴!
之後7:00去囍宴食飯
    靜兒打到同佬豆玩打交*
之後大雄幫拖呵!
----------------------------
    愛上他明知出錯*
 錯極亦有些花火擦出過!


 


 P0sted by: 2007-10-20 11:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 10 月 19 日  星期五!



2007-10-19

張綺綸*生日快樂!
 
------------------------
          有你安慰;;又是晴天!


 P0sted by: 2007-10-19 10:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 10 月 18 日  星期四!



討厭雙子塔!

今日{p.e}去左龍琛打魚毛球*
    開極都開5到波-33-
打比賽-輸左要跑步!
  跑左2次>3333<
{lunch} 4c Vs 4d
   討厭果2座雙子塔
玩晒啦!
    呵呵-朱sir落場幫我地*
 佢好可愛牙-同埋跑得好快=]
  今日肥luk返左黎!
同我地訓話=="
  {eng}call左吳sir黎
     7基同0+3比人捉左落去*
 c 庭恩好白痴!
    
  


 P0sted by: 2007-10-18 08:00 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 10 月 17 日  星期三!



傻!

t0day 係牙魚生日*
   happi birthday =]
-----------------------
  今朝比人捉橡根*
佢琴日話我得-今日吾得?
   有冇搞錯
我話係祖紅*佢話係鮮紅*
  之後佢話: 不如除比我地;;
         我地比miss ling 睇下係米?
   係米痴線嫁?    
又要人用平時扎簿d橡根''好傷頭髮嫁!
      好采牙荷借左條橡根比我*
  {maths}努力做數=]
           小測-好易!
   {吉堂}溫中史-之後訓左
上返去;;;
    牙荷同我講miss麥 叫左佢做"陳思穎"
我的大名*
    呵呵-吾通我地個名真係可以調轉用?
之後要eng補堂*
    用條友上堂玩遮比c庭恩罰!
係我地課堂罰開遮30次 -333-
   笑死!
之後同左冰妹出去行街*
   買禮物比牙魚=]
份禮物買左吾夠2個字-見到牙魚
  新鮮滾熱辣咁比佢!


 P0sted by: 2007-10-17 07:37 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 10 月 16 日  星期二!



快d好返*

琴日6運會*轉身跑步受傷入廠!
  重話要做手術
祝你快d好返!
     羅sir買左張card比全班寫比轉身*
{地理}休息果陣*i 係雷敏到好舒服
    點知個死婆毛啦啦走人-3-
 客死我!xppp
{lunch} 同牙荷玩得好開
    我地係咁"豬豬" "bb"
嘔死
      {ec0n}又同佢地玩得好開心
hEy*今日孖寶兄弟隻怪獸比我打敗了
   我救到公主啦>33333<
打晒啦*終於都
   ---------------------
記得;; 我們風雨同路
   第1次牽住手


 P0sted by: 2007-10-16 11:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]