| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 11 月 1 日 星期四! |
下雨天;;總掛念從前! 
今日係下雨天*
返學果陣;;踏到個水"潭"
d水 1彈-條裙同對襪污糟晒-333-
{中文} 又閱讀理解*不過今日吾多眼訓!
早訓左果然好d=]
{ec0n}0ey走音-V-
{地理}呵呵*補測-最高分!
好開
{補習}我發現我對HK真係吾係好熟識!*3*
-----------------------------------
下雨天;;總掛念從前!
|
2007 年 10 月 31 日 星期三! |
2007-10-31 

may*肥輝-happi birthday!
|
2007 年 10 月 29 日 星期一! |
5年的好朋友=] 
今朝返學-見到果個男仔*=]
好久不見!
今日係day 1 *c 庭恩吾記得-上左黎-3-
去到自修室!好憎某人''好嘈
{1unch} 5a VS 5c "
周劍好勁-跑得超快*又彈得高!
呵呵!又勝左! 今次都係1樣-好投入*
係咁嗌*V*
{ec0n}小測*d時間岩岩好=]
放學-係學校門口發現1個假人頭!
比佢客死
之後同左枝枝"7基"冰妹 去買野!
見到好多人*撞到my dear雷敏幾次啦*
又撞到pinky-0livia 佢地!
之後去左天平m記傾計*
大家都是5年的好朋友
咩都講得!
7基好似經歷左好多野咁*
原黎m記有個好好好好靚仔的人!
我同冰妹.......... 呵呵
初頭我地都好正經咁話做功課
嘻`'不過之後梗係傾計啦!
6:00傾到8:00*之後閃嚕
|
2007 年 10 月 28 日 星期日! |
燒鵝脾! 
病左-去睇醫生*要等1.5hr .\ /.
同媽咪去左大快活食野!
同標誌係到吹下水
之後坐低左-標誌送左隻燒鵝脾我啦
呵呵*真係冇諗過xppppppp
之後去睇下野咁-去上去等過!
次次都要等咁內*side晒d時間
之後食埋藥去圖書館溫書
搵吾到枝枝-自己坐*
溫溫下!見返佢地-去返佢地果到坐
借吾到ec0n書-3333-
食左d藥好眼訓
5:00走*中見停去打針
同左枝枝去行左陣-再去我留下傾計!
--------------------------------
fd?
|
2007 年 10 月 27 日 星期六! |
10nely 
SatUrday - a 10nely day-3-
好想食好苦嫁朱古力!
-----------------------------
我以為開始的;;;
竟變成終結!
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 87 | »
|