Cursor by www.Soup-Faerie.Com

Smiling

WINGB9198
暱稱: ♥穎 B ,,*
性別: 女
國家: 香港
what's the tIme n0w?
let's play a game =]
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-10
2008-07-31
2008-07-29
2008-07-27
2008-07-23
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

  2007 年 9 月 9 日  星期日!



2007-09-09

今日起身!溫書!
  冇咩心機!
所以出左去行街
  chiling call我-同佢還書行街=]
之後信行-佢送我返天平
  之後同4叔食飯!
之後約左suzuki影印
  嘻`'佢比左份禮物我!thx,,啜!
-------------------
  happi birthday t0 chiling=]  


 P0sted by: 2007-09-09 11:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 9 月 8 日  星期六!



幸福的生日愉快

生日啦!16歲啦
----------------
琴晚10點幾-e lun喊住打比我
  所以落去陪佢!
點知-原黎個死婆扮喊出呃我落去!
  呵呵*比禮物我
好開心=]
1到12點-呵呵!夾埋夾埋有10個sms牙
  枝枝最準時!搭正12:00=]
kaka-之後同枝枝*7基傾左1粒中電話
  happy!!!!
11點幾起身=]
收到肥鵬sms!估吾到佢都記得!
之後出左去搵枝枝
死佬-吾知拎我本野做咩
   之後去火車站等齊人
死人熊啤啤等左佢好內!
  哇-好大份禮物=] thx
好重呢!
原黎佢地琴日去左沙田買禮物比我!
 明明約得8個-點知有14個=]
去到mk-等左0+3好內!
 k房b00k左2點-大約3點先唱-3-
呵呵-7基送左好大隻公仔比我=]
攬住隻大公仔行-好幸福!
 呵呵*如果再Q住個男朋友>33333333<
好-唱k!!!!!!
食旦高
年年都有人祝我快高長大?吾夠高咩下
 唱k-吾夠候!
 之後去影貼紙相
之後去機舖打機-好臭!
 所以冇打-去行街
源打比我-佢竟然有買禮物比我
 真係估5到!呵呵
之後去美心食野
同蘭蘭-盈盈1個飯
傾傾傾-好好笑
 11點啦*先係旺角走
好趕!!!!!!!!!!!
 返到去11:50啦
坐陳文進嫁單車返去!
 拎住1大袋禮物+1大隻公仔
再企係嫁單車後面
哇-再係條斜路到沖落黎
-------------------
太幸褔了!


 P0sted by: 2007-09-08 04:46 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 9 月 3 日  星期一!



開學日

 

 

實今日吾多開心!
  
因為…….. v_v
um*
今日係開學日!
 
約左冰妹返-又要佢等!s0r!
*返學都係吾約人好!
 
次次都要人等-3-
呵呵-5吾洗排隊=]
 
SIR做我地班主任XD 
y0*
黎左2個新同學!welc 0me
我變左007 T3T
 
0+3**陳豪 係到玩打手
0+3
蝦我>33< 打我特別大力
 
打到隻手有3條紅印-3-
之後又玩1234  包包剪=]
 
LUK 返左黎探我地!
小息-同文青係到玩
 
士多啤梨話你知*V*
之後入hall-聽廢話!
 
之後上班房-好肚餓
ben &枝枝 T_T
 
之後又班務
之後又落hall-好快講完!
  1:00
放學=]
jacky send!
  sd sd
-j0hns0n kit!
走鬼!
 
之後去食野*等元6
10
個人-要等9張臺!
 
所以去左味千-分開左坐*
等埋信黎先叫!
 
我同chiling果個勁內-3-
佢地食完-走先!
 
食完野-結帳
叫左3-3-

 

 走人-3:20

 

之後去左牙dick屋企-好多人!
之後又去左龍琛坐*快哭出來了>/\<
之後同枝枝*7去左公園玩=]


 P0sted by: 2007-09-09 11:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 9 月 1 日  星期六!



人生1大享受*3*

今日又hea左1日!
   1起身-聽住fi0na食蛋糕
人生1大享受*3*
   之後做功課-傾電話!
5點幾出去*等枝枝放工
  等等等-等到好肚餓-3-
之後同佢去買書!
   好多人牙>333<
之後走人-3-

----------------------

就算只是片刻!
   也想與你1起過


 P0sted by: 2007-09-01 11:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 8 月 31 日  星期五!



最後一天

 暑假最後一天了!
---------------------
今日1囍身-去畫晝!
   今堂係到hea=]
係miss屋企上網!好內冇上過啦!
   係到msn!!
 chiling竟然已經買左禮物比我
重要2份?? 奇蹟xppp
約左chiling5:00出黎
  5點1到-等左陣!
同佢去左圖書館*
   還書+睇書
嘻`見到suzuki=]
  之後去搵枝枝-又食飽-3-
行街行街
   枝枝行左1陣就要走啦 v_v
 之後同chiling無無聊聊
就搵左盈盈!
 陪盈盈去還碟!還完-吾見左chiling?
之後佢又毛啦啦閃返出黎!
   8:00到-chiling去食飯
 我同盈盈去行街!
   去左花果山食野-見到牙榮
原來佢係果到做!
  佬豆上次講錯野-話佢係仙蹤林做-3-
行行行*係到講哈佬喂d野
   笑死我>V<
係大快活門口hi標誌!
  標誌出左黎!呵-讚我>333<
問左我地拎電話=]
  標誌真係好搞野>U<
------------------
 假裝;; 不在乎 


 P0sted by: 2007-08-31 04:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]