Smiling
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
出h0urse xppp {maths} y0*舉手問數!牙sir吾理我 要雷敏出h0urse xppp {ge0g} 范sir返黎啦 =] 要快d好返呢! 用左半講佢撞車d野*搞野! {放學} 去左自修室-溫左好耐 之後枝枝+0livia又黎左=]
2007-11-20 今日*起身睇左"變形金剛" 劇情-都估到! 睇完之後好暈呢 y0-今日本黎約左許文軒去溫書 點知佢又放我飛機 算啦-都慣!次次都係咁 男人;;就係咁嫁啦! 應該過你嫁野-都5 1定會做
陸運會 今日係陸運會*5見左條長褲-33- 著左條短褲-好彩冇比林sir話! 之後去左換班3*點知1出黎比林sir見到 拎住隻咪望住我黎話.\ /. 死人頭林瑞芬-死男人婆!黑人憎到死!!! {lunch}上左盈盈屋企*=] {放學}枝枝-7基陪我去中心借碟! 之後佢地送左我返屋企x3x
血戰mk?xppp 星期日*18 N0vember 今日同左盈盈去mk-血戰mk?xppp 行左成5粒中!呵呵-女人嫁特性* 影左張好閃的貼紙相=]
2007-11-16 ★16 N0VEMBER
T0DAY*羅sir冇返! gap堂-個印sir黎左* 小息同d人係到講-今堂應該教 "phy chem bi0" xppp 條印sir好串*講到好癢佢教咁 唉-佢今堂重埋化學作用tim-333- 我地係上ge0g牙!!!!! {eng} y0*今日又要present! 佢話我a very g00d presentation=] {ec0n}同雷敏-wanice傾msn-happi {after sch00l}同左7基去自修室! 佢走先-之後6點幾自己閃 個樣好殘呢*=[ {at night} 又喊!忍5住* 壓力好大!=[ 好耐冇從心內笑過 就算表面係笑-個心其實都吾係真正點高興 明明以前好易笑*點知而+睇棟篤笑都吾笑 朋友們各有各忙-都吾得閒陪我*好孤獨! 可能就係成日屈埋屈埋搞到自己咁 唉---好想換返之前咁!好易笑好開心個陳思穎! |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||