Cursor by www.Soup-Faerie.Com

Smiling

WINGB9198
暱稱: ♥穎 B ,,*
性別: 女
國家: 香港
what's the tIme n0w?
let's play a game =]
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-10
2008-07-31
2008-07-29
2008-07-27
2008-07-23
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

  2007 年 11 月 15 日  星期四!



2007-11-15

{ge0g}有個叫印sir嫁人黎代課*

          佢講晒d世史-中史!但而家係ge0g牙!

              講到自己懶巴閉咁-333-

{小息} scarlet把佢d肚痛傳左比我 

{p.e}林sir發火-33-!

         跑9mins*15個圈

           我高左4cm?

{lunch} 同左蘭蘭-meimei-冰*食!

                見到alan-曹操+their fds

            l0ng time n0 see =]

       0+3係到播周柏豪*y0-有taste

{eng}present*比條死人c 婷恩罵

           3 個v0cab 要我重覆3次*again-again!

{放學}d0wn晒-unhappy!=[

            唯有高唱1曲!

{dinner} 自己落街買飯盒*點知返到屋企留下!

          有仔貓係咁望我個飯盒!又彈左落黎跟住我

                客死我-搞到我兜路行-333-


 P0sted by: 2007-11-15 09:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 11 月 14 日  星期三!



2007-11-14

{maths}同雷敏-wanice-funx2傾左成堂計!
    
 之後同雷敏去左廁所*佢話我粗魯-33-

 {lunch}重色輕友!

    {吉堂}傾埋晒d核突野-/\-

           明明買左曲奇餅呢堂食!

     點知吾記得帶落去-333-

{eng補課} 取消=]

  之後約左枝枝去左自修室*

     唉-又吾見人!電話又打吾通!

原黎佢電話又冇電又冇門口入*3*

   所以自己溫!遲d枝枝黎左!

6:30同佢去左食dinner

  之後係咁計我地嫁張來

枝枝滿腦子都係發達大計

    1講就開到死=]

8:30枝枝送左我歸家!轉個頭就5見左!

   bibi嚕==v


 P0sted by: 2007-11-14 10:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 11 月 12 日  星期一!



2007-11-12

0h*今日知道范sir撞車入左醫院!
 
  中左內功-早日康復=]

今日隻眼睜極都睜吾大-33-

今日好忙!又未做作文*又未溫dict*又未做news cut!

{中文}朱sir又想食我地d堂*吾太中2=[

{小息}諗住落圖書館影印+還書

        點知影印機壤左-本書過期又吾記得帶散銀

 又要上過黎-33-好黑仔!

   不過又好彩上返黎之後搵到篇newspaper

 又借到1個幾毫還書=]
 
  {ec0n}0ey個頭好左!

{ge0g}吉堂-做晒我d功課*

{小息}又許文軒踏黑左我對襪;;冇d風度!

{eng}好憎!miss係咁吹我地快d搞掂個news cut file
        
            咁釘書機又冇釘*又冇膠水!點做j0r?

         係咁吹.\ ____ /. 

 {lunch}嘻*同左冰妹燦臺腳!

              去左鍋貼大王到食=]

        之後發現我同彭彭對鞋好襯呢!

           小事;;也令我心動

   {maths}同雷敏*wanice*r0cky係到喪笑!

         {中史}quiz*喪坤勁內都吾黎!

         不過此終都要面對.....都係吾識-333-

 放學;;7基比喪坤訓話*係咁等佢

     等等下-拖埋我同冰妹落水!

   之後同冰妹正視我地的問題*4ever fds!    之後等埋7基+枝枝;;閃

   之後去左m記傾計+食野!

我是個情緒化的人!

      7:00佢地送左我返屋企*bibi嚕


 P0sted by: 2007-11-12 11:20 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 11 月 10 日  星期六!



very happi day*

今日要返去中文測驗!
  遲左-3- {好多人見到}
題目係家長過份溺愛子女
  D資料好似講我咁
"父母雙職" "獨生"
之後去左囍壽司*食野
  果到d野黎得勁慢
次次都係黎左個麵先
  搞到好似個個都淨係叫個麵食咁-33-
d提子汁罐罐都1開就瀉晒.\ /.
  y0*i'm niki wing!
  之後2:00返學校補習!
5樓個課室比人霸左-去左3樓
  初頭吾知*逐層搵!
補完-同左suzuki去行街
    好搞笑*特別係樓梯
笑到講5到野 >U<
  嘻*ker0ppi復出-枝枝開死啦!
之後又去左睇周柏豪隻碟
    周柏豪!周柏豪!勁靚仔
之後行多陣-suzuki去左剪髮*bibi嚕
  之後標誌打黎!去左大快活等佢
之後同佢1齊-去左彩園間橙bb嫁大快活等枝枝!
   同標誌*傾下計!係咁捉佢d懶音
笑到我死!再等埋盈盈-走人
  去左許留山飲野!bottle up!
我同標誌講笑-話我想食蛋糕
   佢即刻去左美心買*
講笑j0r-米咁衝動啦!標誌=]
  今日係咁講common sense!
之後又閃人-成為$70*標誌請-thx
   標誌竟用8達通比?想不到!
之後盈盈走左-bibi again*
   之後同佢到去左冒險樂園玩  
玩6波!點知6左去隔黎保齡球果到
   枝枝即刻上左去保齡球果到-勇救個波
笑死我!果然身手敏捷*V*
  
  ----------------------------------


 P0sted by: 2007-11-10 11:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 11 月 9 日  星期五!



unhappi day =[

t0day*係 tracy牛1
   happi b-day=]
-------------------------------
   唉*琴晚5開心-喊!

 自知-沒資格為你而哭

打左比我嫁好朋友*

      朋友嫁關真係好重要

  今日-朝早發覺到原來.........
 
        真係好吾開心

*我的天空-今天有點灰!
心動變成心碎
    
 我是個落葉的季節 
 我不知道如何度過今夜
 

   今日係e-day*d時間過得快d!

{lunch}5c Vs 5e ! 
        5:1 * 嘻-5c sure win!!


      


 P0sted by: 2007-11-09 10:57 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]