Cursor by www.Soup-Faerie.Com

Smiling

WINGB9198
暱稱: ♥穎 B ,,*
性別: 女
國家: 香港
what's the tIme n0w?
let's play a game =]
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-10
2008-07-31
2008-07-29
2008-07-27
2008-07-23
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

  2008 年 2 月 14 日  星期四!



情人節!

情人節快樂*

--------------------------

今日9:00要返去補課!
5知點解個鬧鐘5響呢?
好彩媽咪今日返晏-叫醒我
但我8:55先出門口-333-
1個字點返到去?不過都因為驚比范sir笑..
所以行得好快!途中又係冇1個識嫁人*
係米真係個個都咁準時
差5多到學校見到枝枝=]
呵呵*有個伴-冇咁驚
不過之後入到課室范sir都冇話我地!=]
補完之後,,好多人走左!
整到派5晒d朱古力>3333<
之後中史小測..冇測*
同枝枝*冰妹*may 係到傾計!happy
之後本黎要英文-不過又5返嚕..
同may*存*冰 1齊走!
我去睇e生先-之後去左周劍屋企玩!
我買左個杯麵上去周劍屋企食*
周劍為我提供1條龍服務!
本黎我諗住自己煲水6..
但我1拎個杯麵出黎-佢就話同我搞掂晒
6麵*洗筷子*倒麵....都佢做晒
咩都5洗我做!3!
其實大家1場同學-洗咩咁客氣?自便米得囉!
呵呵*不過佢嫁1條龍服務有d{暇疪}
就係佢冇拎包湯粉出黎..同d麵1齊6-333-
笑死....>U<
哈哈-我食左高佬2鋪!
佢地5打雞湖*令我好苦惱><"
要打{碰碰胡}*{上上胡}kaka
y0*我以對對胡截左佢地嫁清1色!呵呵呵
打緊牌果陣*存+周劍係房打機!
佢地係咁嗌-好搞野=]
打完牌*我地又玩啤牌-之後佢地又入房打拳王
我5識玩-不過睇佢地玩都好搞笑!

------------------------------------------

冇1個情人節係浪漫咁過既...
  我相信*總有機會既
同1班朋友- 1齊開開咁過都5錯牙*


 P0sted by: 2008-02-14 08:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2008 年 2 月 13 日  星期三!



sweet v0ice?

唉..生病了-33- {冷親?}

今日3:30要返去補英文*

行返學校果陣!

除左我之外,,冇1個學生,,冇1個識嫁人!

 返到學校*又係都1個人都冇!

行到5樓先聽到pinky同妍嫁聲*

 客死-以為記錯左時間tim

今日要sba*驚牙...所以比人出左先!

自己係個位到練左好多次先出去=]

我合格呢-成日都話我細聲!

今次{我要擴大我聲音}哈哈哈哈*

佢話我有甜美嫁聲線-V-v

哈哈*0+3係鏡頭面前除3!笑死我地*>U<

之後去左同suzuki send歌!

個個都好明目張膽地拎個電話出黎=]

sba完左*之後休息10分鐘!

5知邊個話要去405室-搞到成班人落晒去..

之後c庭恩係5樓揮手叫我地上返去-3333-

補完課-我要趕去旺角食飯!

呵呵*係咁同表哥表姐玩iq題-好開

sweet v0ice

 


 P0sted by: 2008-02-14 12:45 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2008 年 2 月 12 日  星期二!



期待*驚訝

好期待! 2.18 最美麗的第7天♥

 

 


 P0sted by: 2008-02-12 08:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2008 年 2 月 10 日  星期日!



2008-02-10

今日去左屯門睇{功夫灌籃}!
 
  新戲院..5錯!買左爆谷食..好味

套戲都0k好睇*有d感動位!

   如果係柏豪做既就好啦-佢打籃球1定好型仔

呵呵*灌籃首歌係咁{功夫!豆腐!功夫!豆腐!功夫!豆腐!}xppp

 話時話-d電視劇*電影全部都話d籃球隊隊長好靚仔

   咁我地學校..邊個係籃球隊隊長呢?


 P0sted by: 2008-02-10 06:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2008 年 2 月 8 日  星期五!



煙花!

今日6點幾出左尖沙咀睇煙花=]
   初頭話好多人去嫁-不過出到黎
得我*枝枝*chiling*信*
 出黎同枝枝1齊做電燈膽?-V-
1落火車..好多人呢!
  呵呵*警察叔叔話"想睇煙花..就入隧道"
係隧道點睇?XP
  煙花;;睇到高果D-睇5到矮果d-33-
放煙花果陣-{啪*啪*啪}好似打仗=]
   走果陣*勁勁勁勁勁勁勁多人!
勁迫!好似返大6咁-好彩今日得4個*
   如果5係1定失散!
信係咁叫枝枝好好睇實我*v*
  之後去左旺角-去左打機!
枝枝太固執啦*係咁等佢嫁頭d3
  呵-等極都等5到!
之後叫左枝枝陪我去廁所*
  佢出到黎想買野食-點知咁岩走鬼xd
之後本黎話去影貼紙相*不過山左門-33-
  之後返左上水-佢地係彩園條天橋到買野食!
嘩..好多小販!
  枝枝買左個蠔餅-同佢2份食*
呵呵!食左佢半個餅=]
 食到成手油*同枝枝去左洗手
 途中問左佢好多個"如果"-呵呵xp
信+chiling以為我地走左!
  之後我同枝枝都閃嚕*
之後行行下;;係龍豐又見到有蠔餅賣
  我地又買埋食xpp
哈*我地入左個電話亭到1齊食!
  之後信見到我地..佢又買黎食=]
呵呵-之後枝枝送左我返屋企!end


 P0sted by: 2008-02-09 02:30 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]