Smiling
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
情人節! 情人節快樂* -------------------------- 今日9:00要返去補課! ------------------------------------------
sweet v0ice? 唉..生病了-33- {冷親?} 今日3:30要返去補英文* 行返學校果陣! 返到學校*又係都1個人都冇! 行到5樓先聽到pinky同妍嫁聲* 今日要sba*驚牙...所以比人出左先! 自己係個位到練左好多次先出去=] 我合格呢-成日都話我細聲! 今次{我要擴大我聲音}哈哈哈哈* 佢話我有甜美嫁聲線-V-v 哈哈*0+3係鏡頭面前除3!笑死我地*>U< 之後去左同suzuki send歌! 個個都好明目張膽地拎個電話出黎=] sba完左*之後休息10分鐘! 5知邊個話要去405室-搞到成班人落晒去.. 之後c庭恩係5樓揮手叫我地上返去-3333- 補完課-我要趕去旺角食飯! 呵呵*係咁同表哥表姐玩iq題-好開
sweet v0ice
期待* 好期待!
2008-02-10 今日去左屯門睇{功夫灌籃}! 套戲都0k好睇*有d感動位! 如果係柏豪做既就好啦-佢打籃球1定好型仔 呵呵*灌籃首歌係咁{功夫!豆腐!功夫!豆腐!功夫!豆腐!}xppp 話時話-d電視劇*電影全部都話d籃球隊隊長好靚仔 咁我地學校..邊個係籃球隊隊長呢?
煙花! 今日6點幾出左尖沙咀睇煙花=] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||