Cursor by www.Soup-Faerie.Com

Smiling

WINGB9198
暱稱: ♥穎 B ,,*
性別: 女
國家: 香港
what's the tIme n0w?
let's play a game =]
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-10
2008-07-31
2008-07-29
2008-07-27
2008-07-23
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

  2007 年 12 月 29 日  星期六!



2007-12-29

25DECEMBER 
 
本黎去mk唱k-之後比標誌激死.\ /.
放飛機*次次都係咁!勁過份!!
   之後出左去搵7基-同佢遊mk
食左好多野=]

280ne tw0
  今日出左去mk行街!
好正-愛上左潮流特區*
  i ♥ freedom
{我要擴闊我天空-暢遊星空}
我是大花筒!-33-
  冇咩$都重係要買!好似要用晒d$佢咁
明明話都儲$嫁ma....
    行行下*見到黃廷達!
 估5到佢會認得我
佢次次都係咁望我-重要望好耐!
 都比咩反應佢好?-333-

29拾義!{妹?}xp
 琴晚成4點幾都訓5著!
今早個樣好殘/3\
  hey*琴晚發夢周麗淇撞車死左!
係個夢到我係到喪喊t/\t
    個夢好真-醒左之後我重係到諗有冇呢件事*
之後我諗起許瑋倫!佢d fans 1定好傷心!
    之後今日同媽媽去左飲茶-飽死
  係我格黎有個bb*好得意!肥d0 d0*
我係到同佢玩-佢係咁笑!超得意
   佢係我既就好啦*v*
之後去左剪髮-果到d服務真係幾好!貴d都抵
   呵呵*我d蔭好似小丸子xp
個樣細個左!比佢吹完個頭-d頭髮勁直!
  好似電完負離子咁@@!  


 P0sted by: 2007-12-29 07:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 12 月 23 日  星期日!



5C bbq =]

重記得..去年今日-被情所傷!
   喊左成日*喊完就訓;;訓完又喊
補習又喊-行路又喊咁!停5到 t3t
   y0`'咁快又1年l0=]
--------------------------------
  講返d開心野....
     今日係5c  bbq=]
 去左龍鼓灘b!
     搭bus-同牙榮對戰nds*
i win -V-v
   牙榮打機打上癮!
bbq-我次次b親都燒燶野-33-
  好想食茸蒜包牙*但我重燒到佢著火/3\
果到冇棉花糖食-33-
 之後係咁影相=]
去左沙灘?影-黑色的沙-33-
   同scarlet{y0u jump i jump}xp
之後又係到玩kai野-笑死!
  之後我地租左副麻雀-打牌=]
h0又話scarlet似我-33-
之後8:00!閃
 返到上水-同scarlet+榮去左rainb0w食煻水!
    scarlet同我爭工做-佢都想做z00m up=]
 好工梗有人爭xp 呵呵;;到時我吾洗考文學-快過佢*V*

像嗎?-00-

團結力量!

hello kitty=]

niki黎上水!{在wanice到偷的-請不要介意}


 P0sted by: 2007-12-24 04:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 12 月 22 日  星期六!



2007-12-22

今日11點幾出左去-接媽媽收工

   之後去左別府食野*食左成200幾${好貴}-33-

 之後去左行街-撞到chiling=]

      係新之城見到個勁勁勁勁勁勁靚的銀包!

5知咩牌子*但真係好靚>3333<

   明天我的niki黎上水!但明天又要bbq/3\


 P0sted by: 2007-12-22 09:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 12 月 21 日  星期五!



christmas party!

今日係x'mas party*

  1大袋禮物返學@@!

上到課室-收到好多禮物+朱古力=]

   嘻*有人玩快閃-入左我地班*v*

    歌唱比賽*f0rm 5 好悶

呵呵-比范sir笑到我死>U<

  本黎今日去mk*不過又冇左!

搵左枝枝出黎hea-枝枝的作用-33-?

  去左粉嶺周圍遊...之後搭小巴閃*

6點幾-又自己食dinner

  食完毛啦啦訓左2粒幾中*

媽媽打返黎*完全5知佢UP咩-V-

送比雷敏的禮物*壽司自己整!d桔隻隻畫晒樣嫁!=]

正經?XP

今日收到的禮物=]
suzuki整比我的!雖然5係d咩貴重野*但好中2佢份心意!很愛很愛*3*

朋友的說話!
christmas card*
個聖誕老人趺左頂帽-好得意*V*


 P0sted by: 2007-12-21 10:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 12 月 20 日  星期四!



2007-12-20

今日2點幾出左去購物!

   同許文軒傾傾下電話-撞到佢*

之後1齊行街!我地又互{mi}

  痛到死..-333-

 行到3點幾4點就bibi啦

之後去左買聖誕禮物!

    好多人都係到禮物=]

今日買左好多野啦*v*

   第1次去行市買生果!

d牙姐1睇就知我咩都吾識

  


 P0sted by: 2007-12-20 10:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]