Smiling
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2007-12-19 呵呵*考完試啦*V* 今天搭10就返到學校啦=] 考完*出黎等埋tracy-雷敏
2007-12-17 今日考ec0n*順順利利=] 抵我放左d時間落呢到! 可惜都係吾夠時間-點解次次考ec0n都係咁? 小息!同彭彭談著某某和某某 興高采烈的.... 考試真的很累"是因為全神貫注嗎? 如今只剩下1科*最{愛
2007-12-11 嘻*琴晚收到scarlet個sms! 笑左我超內......>U<" 今日考英文...衰晒-333- 考完第1節-杜志永?話有電話響! 初頭懶惡咁話我地... 其實係出面吞車聲-樣衰到死* 之後又話派左本考生手冊比我地 叫我地[清清楚楚睇清楚本野]xpp 放學-行行下*見到2隻死老鼠!{米奇同米妮殉情?} 嚇死我....即刻蚊住冰妹 之後去左名都食野*同埋pinky*冰*妍=] 傾計*好搞野! ---------------------------------- 我們到底怎麼了?不瞅不睬*不信任*
2007-12-09 今日又去左自修室溫* 星期日次次都係咁多人.\ /. 坐左許文軒格黎! 衰人-成人整我*呵呵-我係咁mi佢!還擊-V- 之後同枝枝調左位!同0livia坐 之後又同0livia去左買野食! 去街市買百力枝食*個老闆竟然5知百力枝係咩-0-? 要我係咁指係咁指-333- 5"00到*閃! 點解圖書館吾開內d? *3* 同蘭蘭-盈盈-魚-0livia走! 係 "臘" 到*比蘭蘭搞-333- 之後盈+蘭*係到扮自由行!笑死....
2007-12-08 今日訓到12點幾-起身! 屋企1隻人都冇*又冇晒野食 嘻`'第時我老公1定要識煮野比我食也! 如果吾係-2公婆係屋企餓死-V- 之後換3出去自修室*冇3著牙.... 考完試要去買3 .\ /. 係自修室-係咁鼻敏感*用左3包紙巾 好彩今日有帶多D紙巾j0r =] 今日溫ge0g*溫完做mc 答對了50題-第1次做*應該都吾錯掛....? 溫到6:30*走人 之後行左陣街-輕鬆下! 遇見高佬+h0 =] 行行下*又見到1個全身橙色的婦人! 令我想起了雷敏xp 佢老左會5會又係咁呢*呵呵*V* --------------------------------- 他他他他他...... iiiluvme* 冇人愛-唯有自愛!
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||