Cursor by www.Soup-Faerie.Com

Smiling

WINGB9198
暱稱: ♥穎 B ,,*
性別: 女
國家: 香港
what's the tIme n0w?
let's play a game =]
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-10
2008-07-31
2008-07-29
2008-07-27
2008-07-23
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

  2007 年 12 月 19 日  星期三!



2007-12-19

呵呵*考完試啦*V*
  今日1起身-能見度極低呢!
個天灰到嘔....

今天搭10就返到學校啦=]
     今日考中史!5識-333-
10點幾考完*同冰妹周圍行
    食kfc-好味*3*
點幾2點-返學校!考discussion
  牙ben講左句[it's good-i agree with you]
 就冇...-333-

考完*出黎等埋tracy-雷敏
   呵-同牙荷係到扮chip n dale*
我是dale 她是chip{cheap}xpp
 雷敏5見左本文學書-重話5溫咁勇@@?
之後佢同冰上左黎我屋企*借本書比佢=]

雷敏與冰妹到此1遊

變臉-V-v

hell0 kitty 出奇蛋-美味=]


 P0sted by: 2007-12-20 12:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 12 月 17 日  星期一!



2007-12-17

今日考ec0n*順順利利=]

      抵我放左d時間落呢到!

可惜都係吾夠時間-點解次次考ec0n都係咁?

   小息!同彭彭談著某某和某某

興高采烈的....

    考試真的很累"是因為全神貫注嗎?

如今只剩下1科*最{愛} 的中史==v


 P0sted by: 2007-12-17 05:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 12 月 11 日  星期二!



2007-12-11

嘻*琴晚收到scarlet個sms!

   笑左我超內......>U<"

今日考英文...衰晒-333-

   考完第1節-杜志永?話有電話響!

初頭懶惡咁話我地...

   其實係出面吞車聲-樣衰到死*

之後又話派左本考生手冊比我地

  叫我地[清清楚楚睇清楚本野]xpp

放學-行行下*見到2隻死老鼠!{米奇同米妮殉情?}

 嚇死我....即刻蚊住冰妹

之後去左名都食野*同埋pinky*冰*妍=]

   傾計*好搞野!

----------------------------------

 我們到底怎麼了?不瞅不睬*不信任*

 


 P0sted by: 2007-12-11 07:02 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 12 月 9 日  星期日!



2007-12-09

今日又去左自修室溫*

  星期日次次都係咁多人.\ /.

坐左許文軒格黎!

   衰人-成人整我*呵呵-我係咁mi佢!還擊-V-

之後同枝枝調左位!同0livia坐

   之後又同0livia去左買野食!

去街市買百力枝食*個老闆竟然5知百力枝係咩-0-?

   要我係咁指係咁指-333-

5"00到*閃! 點解圖書館吾開內d? *3*

   同蘭蘭-盈盈-魚-0livia走!

係 "臘" 到*比蘭蘭搞-333-

  之後盈+蘭*係到扮自由行!笑死....

 今日個l00k*

 美食=] 香菇肥牛*好食!!

齊來發姣xp


 P0sted by: 2007-12-09 11:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 12 月 8 日  星期六!



2007-12-08

今日訓到12點幾-起身!

  屋企1隻人都冇*又冇晒野食

嘻`'第時我老公1定要識煮野比我食也!

   如果吾係-2公婆係屋企餓死-V-

之後換3出去自修室*冇3著牙....

   考完試要去買3 .\ /.

係自修室-係咁鼻敏感*用左3包紙巾

  好彩今日有帶多D紙巾j0r =]

  今日溫ge0g*溫完做mc

答對了50題-第1次做*應該都吾錯掛....?

   溫到6:30*走人

之後行左陣街-輕鬆下!

 遇見高佬+h0 =]

行行下*又見到1個全身橙色的婦人!

  令我想起了雷敏xp

佢老左會5會又係咁呢*呵呵*V*

---------------------------------

他......   

iiiluvme* 冇人愛-唯有自愛! 

 


 P0sted by: 2007-12-08 10:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]