Cursor by www.Soup-Faerie.Com

Smiling

WINGB9198
暱稱: ♥穎 B ,,*
性別: 女
國家: 香港
what's the tIme n0w?
let's play a game =]
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-10
2008-07-31
2008-07-29
2008-07-27
2008-07-23
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

  2008 年 3 月 19 日  星期三!



the last day & 2B聚會 =]

I hate sm0kIng

-------------------------

今日係廖萬石嫁last day*
   讀左5年啦....
講真!我真係幾中2校園生活!
   而且好5捨得1班好朋友"
特別係識左5年又傾得心事果d
  e.g. 麗英-盈盈-0livia-7基-枝枝-雷敏.....
我同佢地有好多段快樂的回憶!
   既使係回憶-但而家諗返起都1樣好開心{是真的}
大家可以1齊玩得好癩-又可以咩都講得*
 5會有咩心事*大家係5知既!
而且就算係咩話題-大家都5會有d咩尷尬*想講咩就講咩!
   呢份真摰的友誼!我真係真係好中2-好想keep住*
所以好希望大家可以真係友誼永固-真係keeping contact!

 好啦*講返今日!
{maths}全班都冇上過堂-全班係到影相
                  哈哈*我影左勁多相-影到個相機冇晒電-333-
               
{第1個小息}過左5e影相-5e d 男仔除3除褲影相*笑死我!
                           呂進健重露股 {好核突!}

{中文}閱讀理解進步左好多
               朱sir話我合格-1定冇問題*yeah>V<v

{geog}有史以黎咁低-而家第1次擔心我的地理

{lunch}因為last day的關係-我同冰妹決定食豪d
                去左築地食*
           我叫左碗魚生飯-好好味
               食清光*呵呵呵!

{中文}派listening+綜合*
             我份綜合-本黎想寫{善款作慈善用途}
          但手快快寫左{善款作慈禧用途}-3333-
             比全班係到笑-好樣衰!哈哈哈"

{放學}本黎要eng補課對卷!
             但miss竟然話改5起
         已經2個星期-有心改點會改5起?

[2B 聚會]*
   我地係返2B班房到舉行-好有意思
       5E要補課*所以都等左幾內下!
    呵呵-今日見返好多舊同學=]
 有{麗英*盈盈*0livia*7基*枝枝*牙h0*
         曾芷倫*李曉彤*貓貓*梁湖禮*標誌*
       成叔*chiling*dick*湯少*淫佬*sandy*
    曾育婷*jacky*輝輝*張綺綸*葉擇隆*朱少  }
呵呵-共23個              
      之後係到食pizza+聽歌!
   成班再1次唱[愛是不保留];;又係1件好有意思的事呢=]
 之後係到周圍同人影相*最搞笑嫁係:
   同枝枝影相-只係影到我!完全影佢5到*好似自拍咁!笑死我
 之後個個人都貼張紙係自己背隻-人地就係你張紙到寫野比你!
     i like this game
之後係學校門口影大合照*好開心!好開心!


 P0sted by: 2008-03-20 12:31 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2008 年 3 月 18 日  星期二!



2008-03-18

今早差d遲到;;距離學校門口重有1段路已經打鐘!

  之後我係咁跑*最終都冇遲到=]

1個係我前面嫁男仔-跑到隻鞋爛左!-V-

  佢個鞋底甩左1半*但係佢又要跑!好搞野*

{吉堂}冇左枝枝同R0CKY*好鬼悶/_\

{ENG}c庭恩毛啦啦扮靚靚-戀愛中...?

{maths}有史以黎咁低..冇話可說-333-
                 之後1定要努力d.\ __ /.

{econ}m.c.有2分加 =]呵呵!

----------------------------------
聽日係2b聚會啦*好期待

  聽日就會見返好多舊同學啦=]


 P0sted by: 2008-03-18 08:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2008 年 3 月 15 日  星期六!



2008-03-16

今日1:00同盈盈去左mk=]
 搭火車*盈盈站5穩-成個中左去我到!{博夢}?xpp
  首先去唱k*happy
唱唱下要換咪!但叫左勁耐都冇人黎-333-
  佢早左3-4分鐘cut左我地*奸!
明明之前去唱k要叫佢埋單先會黎埋
    而家早成幾個字*=33=
之後去左sh0pping!
   之後又去左影貼紙相>U< 等左好耐呢!
我地係1邊排隊-點知有幾個女仔係第2邊入左去影.\ /. {9}
  哈哈-我地影左2幅大頭貼!I lIKE It
y0*盈盈係到嗌-死傻婆
    之後去左食肉燥飯{dinner}!好味道*
初初5識路去..盈盈打比0livia求救*v*
      食完野-去左金魚街*
我地去左睇d貓貓狗狗!好cute牙
  我而家先知道原來d貓狗係咁貴*
我見到1隻-玩具貴富狗{係真狗*5係玩具!}
   佢好cute*我係佢主人就好啦>v<
之後又去左朗豪坊!行左陣-之後j0in埋文青同牙魚1齊走!
   之後11點幾返到屋企*
哈哈-今日玩左10個鐘xDDD-好開心!


 P0sted by: 2008-03-16 06:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2008 年 3 月 14 日  星期五!



2008-03-14

今日係白色情人節!
 只係收到信嫁1粒朱古力*THX=]
今日都係最後1日考m0ck!
 今日考地理-琴晚簡直係冇溫過-33-
自己又5想溫..之後就放棄左啦!
  份卷第1題超難\3/
又要睇地圖-至憎睇地圖!
  第1題重要係必答題...好9*
之後我簡左內形力同氣候!
  估5到我會簡氣候-d人話好難
但我做落又0k啵=]
  5知出黎嫁成績點呢
之後考完l0ng quest-又同麗英傾計
  very g00d!咩都可以同佢講=]
之後考m.c*我好快就做完!
   第1次咁快*v*
考完...同左盈盈+meimei係到等0livia
  y0*等左好耐!等到好肚餓!
之後去左街市食..之後yy又黎左=]
  佢地個個都食魚香茄子飯-得我5同-33-
果到個牙姐*成日毛啦啦拍下我...無奈=="
  之後食完..搭升降機!
有個牙伯係到話meimei細粒.............
   我地個個都忍5住係到笑!哈哈哈*好搞野!
之後去左商務.....行!>U<

 返到黎屋企..係到睇返呢1個星期嫁{最美麗的第7天}
    睇到係咁喊


 P0sted by: 2008-03-14 03:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2008 年 3 月 11 日  星期二!



z00m up*

今日出門口..好趕!
 行樓梯果陣*諗住梳下個頭
點知就跌左把梳落去..5知邊到*
  係到周圍睇*又5見!
又驚毛啦啦有條鹽蛇彈出黎
  加上又就黎遲到就閃嚕*

今日考中史..都0k*
寫到隻手抽筋咁-3333-
呵*琴晚整係溫左1題秦漢!
其他果3題靠吹*xpp
之後冰妹陪左我去名都食麵
之後週圍行下-行到z00m up]
見到z00m up請人*重係係上水!
立即尖叫
但又有咩用??要會考........>/\<
之後返到屋企-訓左4個鐘..正!

夜晚dinner*係到睇最美麗的第7天!  
好感動-好想喊!
 我同老豆-睇到5願去j0in飯..=]


 P0sted by: 2008-03-11 10:41 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]