| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2008 年 3 月 19 日 星期三! |
the last day & 2B聚會 =] 
|
2008 年 3 月 18 日 星期二! |
2008-03-18 
今早差d遲到;;距離學校門口重有1段路已經打鐘!
之後我係咁跑*最終都冇遲到=]
1個係我前面嫁男仔-跑到隻鞋爛左!-V-
佢個鞋底甩左1半*但係佢又要跑!好搞野*
{吉堂}冇左枝枝同R0CKY*好鬼悶/_\
{ENG}c庭恩毛啦啦扮靚靚-戀愛中...?
{maths}有史以黎咁低..冇話可說-333-
之後1定要努力d.\ __ /.
{econ}m.c.有2分加 =]呵呵!
----------------------------------
聽日係2b聚會啦*好期待
聽日就會見返好多舊同學啦=]
|
2008 年 3 月 15 日 星期六! |
2008-03-16 
|
2008 年 3 月 14 日 星期五! |
2008-03-14 
今日係白色情人節!
只係收到信嫁1粒朱古力*THX=]
今日都係最後1日考m0ck!
今日考地理-琴晚簡直係冇溫過-33-
自己又5想溫..之後就放棄左啦!
份卷第1題超難\3/
又要睇地圖-至憎睇地圖!
第1題重要係必答題...好9*
之後我簡左內形力同氣候!
估5到我會簡氣候-d人話好難
但我做落又0k啵=]
5知出黎嫁成績點呢
之後考完l0ng quest-又同麗英傾計
very g00d!咩都可以同佢講=]
之後考m.c*我好快就做完!
第1次咁快*v*
考完...同左盈盈+meimei係到等0livia
y0*等左好耐!等到好肚餓!
之後去左街市食..之後yy又黎左=]
佢地個個都食魚香茄子飯-得我5同-33-
果到個牙姐*成日毛啦啦拍下我...無奈=="
之後食完..搭升降機!
有個牙伯係到話meimei細粒.............
我地個個都忍5住係到笑!哈哈哈*好搞野!
之後去左商務.....行!>U<
返到黎屋企..係到睇返呢1個星期嫁{最美麗的第7天}
睇到係咁喊
|
2008 年 3 月 11 日 星期二! |
z00m up* 
今日出門口..好趕!
行樓梯果陣*諗住梳下個頭
點知就跌左把梳落去..5知邊到*
係到周圍睇*又5見!
又驚毛啦啦有條鹽蛇彈出黎
加上又就黎遲到就閃嚕*
今日考中史..都0k*
寫到隻手抽筋咁-3333-
呵*琴晚整係溫左1題秦漢!
其他果3題靠吹*xpp
之後冰妹陪左我去名都食麵
之後週圍行下-行到z00m up]
見到z00m up請人*重係係上水!
立即尖叫
但又有咩用??要會考........>/\<
之後返到屋企-訓左4個鐘..正!
夜晚dinner*係到睇最美麗的第7天!
好感動-好想喊!
我同老豆-睇到5願去j0in飯..=]
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 87 | »
|