| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2008 年 4 月 3 日 星期四! |
毋忘我 
今日1早起身返學校補數*
琴晚以為係9:00-點知今日睇真d 係9:45!
之後係到打我近期最愛{泡泡龍} -hea下d時間咁..
返到去..叫羅sir教返我概率*
佢重新講多次=]
我初頭都重係唔係太得 -不過之後係咁問係咁問之下
我的概率就得左啦...呵呵*
thank y0u 羅sir!
之後去搵軒食野..等左佢好耐呢!
我地去左名都食野*
食完..係到傾計-結果:比果到d人叫我地走
之後佢去廁所*我幫佢拎住個袋
佢個袋去到我膝頭哥-333-
之後送左佢去火車站就bibi啦*
返到屋企..又同佢係到傾電話
我地係到唱歌{合唱}*
我係咁嗌歌-超high*好開心

就這麼 當天我就這麼
便理會憑甚麼
我只想努力地愛人
誰人望我也會驚訝那份真
有點傻
就算應該那麼
亦沒法變得那麼
沒太多
青春已沒太多
但歲月無限多
我只想努力地求生
無人問我
我也會知道那份真
已失落
現在我想得太多
現在我很怕犯錯
毋忘我 毋忘我
原來一晃眼已大個
為何我
明明卻覺得突然淪落
甚麼都想到最初
最好的一刻都試過
最好的思念都送過懷疑我
最好可以沒期望
毋忘我 毋忘我
從來不相信這是我
為何我
明明卻變得極奇冷漠
甚麼都驚怕痛楚
曾狂傲過的如今不是我
然而在誰的心裡
仍然有我
就算以時間那方也要前來認我
別讓我一天天得過且過就過
我不願誰也太忙
遺忘了我
到鬧市之中找我
再遠亦要找我
毋忘我 毋忘我
原來一晃眼已大個
為何我
明明卻變得未能快樂
甚麼都釘上枷鎖
然後到甚麼都試過
而沒有甚麼可以從頭來過
然後誰會沒期望
毋忘我 毋忘我
毋忘有過一剎盛放
為何我
明明卻變得極奇冷漠
天天都彷似差不多
曾狂傲過的為何離開我
然而在誰的心裡
仍然有我
就算以時間那方叫喚我
|
2008 年 4 月 2 日 星期三! |
2008-04-02 
{賭場風雲}好正!
好鍾意b0sc0演的摺臺*
b0sc0 d 演技好好.....
----------------------------
琴晚..同爸爸玩到癲左..笑到我死!
好開心可以同爸爸的關係那麼好*
i ♥ U 爸爸
|
2008 年 4 月 1 日 星期二! |
我的童年♥ 
|
2008 年 3 月 29 日 星期六! |
2008-03-29 
現在..係1個應該好好認真讀書的時候!
但係我總是..不能集中*
最近..經常自己1個-我感到1種很可怕的孤獨 
我感到我..沒人愛!
好像..很久沒有真正的笑過
悲傷感覺圍在我身邊......
我的壓力很大!很大!很大!很大!
{很想哭;;不過冇淚打轉}v_v
|
2008 年 3 月 20 日 星期四! |
惜別日 
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 87 | »
|