Cursor by www.Soup-Faerie.Com

Smiling

WINGB9198
暱稱: ♥穎 B ,,*
性別: 女
國家: 香港
what's the tIme n0w?
let's play a game =]
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-10
2008-07-31
2008-07-29
2008-07-27
2008-07-23
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

  2008 年 4 月 3 日  星期四!



毋忘我

今日1早起身返學校補數*
琴晚以為係9:00-點知今日睇真d 係9:45!
 之後係到打我近期最愛{泡泡龍}-hea下d時間咁..
 返到去..叫羅sir教返我概率*
  佢重新講多次=]
我初頭都重係唔係太得-不過之後係咁問係咁問之下
 我的概率就得左啦...呵呵*
thank y0u 羅sir!

之後去搵軒食野..等左佢好耐呢!
 我地去左名都食野*
食完..係到傾計-結果:比果到d人叫我地走
  之後佢去廁所*我幫佢拎住個袋
佢個袋去到我膝頭哥-333-
  之後送左佢去火車站就bibi啦*

返到屋企..又同佢係到傾電話
  我地係到唱歌{合唱}*
我係咁嗌歌-超high*好開心


就這麼 當天我就這麼
便理會憑甚麼 
我只想努力地愛人
誰人望我也會驚訝那份真 
有點傻
就算應該那麼 
亦沒法變得那麼

沒太多 
青春已沒太多
但歲月無限多 
我只想努力地求生
無人問我 
我也會知道那份真 
已失落
現在我想得太多 
現在我很怕犯錯

毋忘我 毋忘我
原來一晃眼已大個 
為何我
明明卻覺得突然淪落
甚麼都想到最初 
最好的一刻都試過
最好的思念都送過懷疑我 
最好可以沒期望

毋忘我 毋忘我
從來不相信這是我
為何我 
明明卻變得極奇冷漠
甚麼都驚怕痛楚 
曾狂傲過的如今不是我
然而在誰的心裡 
仍然有我

就算以時間那方也要前來認我

別讓我一天天得過且過就過
我不願誰也太忙 
遺忘了我

到鬧市之中找我 
再遠亦要找我

毋忘我 毋忘我
原來一晃眼已大個 
為何我
明明卻變得未能快樂
甚麼都釘上枷鎖 
然後到甚麼都試過
而沒有甚麼可以從頭來過
然後誰會沒期望

毋忘我 毋忘我
毋忘有過一剎盛放
為何我
明明卻變得極奇冷漠
天天都彷似差不多

曾狂傲過的為何離開我
然而在誰的心裡
仍然有我

就算以時間那方叫喚我


 P0sted by: 2008-04-03 03:59 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2008 年 4 月 2 日  星期三!



2008-04-02

{賭場風雲}好正!

 好鍾意b0sc0演的摺臺*

 b0sc0 d 演技好好.....

----------------------------

琴晚..同爸爸玩到癲左..笑到我死!

  好開心可以同爸爸的關係那麼好*

i ♥ U 爸爸


 P0sted by: 2008-04-02 01:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2008 年 4 月 1 日  星期二!



我的童年♥

             

 

現在的我...........

{女大18變!}


 P0sted by: 2008-04-01 05:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2008 年 3 月 29 日  星期六!



2008-03-29

現在..係1個應該好好認真讀書的時候!

    但係我總是..不能集中*

最近..經常自己1個-我感到1種很可怕的孤獨

  我感到我..沒人愛!

好像..很久沒有真正的笑過

  悲傷感覺圍在我身邊......

我的壓力很大!很大!很大!很大!

 {很想哭;;不過冇淚打轉}v_v


 P0sted by: 2008-03-29 10:53 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2008 年 3 月 20 日  星期四!



惜別日

惜別日..

 1班好朋友最終要別離*
好開心可以識到你地呢班咁好嫁好朋友!
  同你地1齊真係好開心=]
大家互相體諒-1齊癩-傾心事*
   又可以玩得癲又可以咩都講
我諗可以再遇到1班咁樣嫁朋友;;真係5容易!
  所以我會好珍惜同你地1齊嫁時間*
再次希望我地第時可以好似而家咁!
   希望第時我 {拍拖;;你地會祝我幸福}
        {失戀;;你地會比無限的支持和安慰}
    {結婚;;你地會黎飲,,做伴娘}
       {做到份好工;;你地會登我開心}
   希望你地仍然可以陪我走過人生的每個階段

今日我發現我最愛的老師絕對係范sir*
        他..帶給我們無限的歡笑!
 黃駿係台上清唱2首歌-佢唱歌都幾好聽=]
  佢上台講完野之後;;最後講{my best is y0u-i l0ve y0u}
 我頓時覺得佢好型
    完左之後;;比時間我地影相*
我再次影到冇電+冇晒MB-333-
  我地個個都同最愛的朋友係到擁抱=]
我的好朋友-我愛你們
 
  之後5C 打邊爐*有25個=]
分左2圍-呵呵*未試過咁多人打邊爐
   坐係牙妍隔黎-佢真係好照顧我*重有冰妹都係!
成日都夾餸比我食!
   我次次打邊爐都有朋友好照顧我*
我就好似1個細路咁-比大人照顧著=]
之前有枝枝-次次都好照顧我!E+又有牙妍同冰妹
   我真係好幸福
之後係到玩GAME-真係真係好開心!
  我地玩true 0r dare
不斷圍繞著 性幻想 同 係米處 -V-
  知道左D 5知嫁野...
   之後5D又黎埋-廖萬石霸左4圍臺 
之後11點到就閃嚕....再見了我的朋友!



幅相好正*後面勁多人!

 我地係5C YEAH!

 

 

 


 P0sted by: 2008-03-21 12:15 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]