| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2008 年 5 月 3 日 星期六! |
2008-05-03 
|
2008 年 5 月 2 日 星期五! |
奧運聖火;;傳到黎香港! 
今日聖火終於傳到黎香港!
香港的盛事;;真係勁想去睇呢>333<
1定好熱鬧.........!
but 今日要會考-333-可惜*
原來有人為左睇聖火而吾去會考
哇....-0-
去吾到睇聖火..但我都著左紅衫支持奧運!
今日在街上看到有不少人都穿了紅衫=]
香港人咁齊心支持奧運;;真係1件好好嫁事!
|
2008 年 4 月 29 日 星期二! |
2008-04-29 
今日返左學校溫書*
自修室內本黎有牙廷+中英杰
不過之後中英杰走左-得返我同牙廷!
牙廷走果陣同我say byebye*重同我打氣tim
其實我有d突然...因為我同佢都吾識
什至我覺得牙廷應該連我咩名都吾知*
點都好;;大家1齊努力啦=]
第2個小息-去小食部買野見到chiling"
約左1齊食lunch!:)
{lunch}同左信&chiling去翬麗食!
同chiling叫左個麵-2份食*
好耐都冇試過咁啦=]
佢地2公婆*係咁叫我係會考識返個男仔
重諗埋咩方法比我
之後搭9到又返去溫書啦!係學校溫幾好牙*
起碼唔洗我係屋企食完又訓;;訓完又食!
其實我都吾明點解佢地要去出面溫??
又要排咁耐隊*
呵呵,,今日係咁問0ey野!
但有時佢又吾係到喎-今日叫又佢我諗都有5-6次
之後5:00到就閃啦..溫左成日書-好滿足
呵呵-而家係學校覺得做f0rm5好好..
幾時返學校都得....總之;;係學校你話你係f0rm5就冇人理你!
想去邊就去邊..想做咩就做咩..完全吾受上堂嫁時間限制*
|
2008 年 4 月 18 日 星期五! |
2008-04-18 
肆月拾陸!
補完習-返上水
之後撞到標誌=]
佢請我飲凍檸tea...thx :)
之後又撞到盈盈+牙魚...hehe*
見到佢地..我真係真係覺得好開心!
之後夜晚成點鐘-枝枝打黎..
同佢傾到好搞笑*笑死我!
同朋友1齊嫁時候-我真係好開心*
i ♥ my friends >333<
好知己好姊妹-不牽手不親咀
但是亦能陪我下半生*
---------------------------------
♥肆月拾柒
今日2:00要返學校補maths*
個校工吾信我係f0rm 5 要我拎學生證比佢睇=33=
上到去都冇咩點做數!係到同牙明寫紀念冊
之後又同羅sir玩波子棋=]
我覺得羅sir搞笑左!xp
玩得好開心..師生同樂日*
之後又話陳進新係marco....不過真係好鬼似!
呵呵-{無痛分手}xDDDDD
返學..真係好!多姿多采*
|
2008 年 4 月 14 日 星期一! |
2008-04-14 
今日搭火車果陣-見到有個外國青年
佢咩住左1個好大好大裝滿野嫁大背囊*
我真係覺得佢好型.....
吾知呢d做米就係叫做吸引力呢>3<?
之後-返到黎上水*已經係9點到!
1:00出去9點先返-真係好累啦*
重要未食飯!想搵個人陪搵個人 i 下都冇/__\
唉...好恨拖牙>33<
冇拍拖成年啦-成年都冇人要..陰公!
今日返黎果陣..有對情侶係我後面
聽到-男朋友為女朋友安排下次拍拖嫁地方
男朋友冇同女朋友講果撻地方係邊到..
不過如果我係個女朋友-1定好期待下1次拍拖
會不斷係到諗-不斷係到估*9竟男朋友安排左個咩地方?
係米之前應承左同我去嫁地方-而家終於實現?
係米之前我講過我想去嫁地方-而佢重記得?
但又吾希望會估到..如果吾係就冇左個神秘感啦!
之後行行下..又見到對情侶係我前面*
佢地係到嗌緊交-其實大家都各持已見
冇覺得自己有錯!佢地冷靜左半分鐘到..
個男朋友死死氣地哄返個女朋友=]
男朋友話"係我錯係我錯-係我吾岩"咁
個男朋友應該係話有風度先岩^^
哈哈-其實有時嗌交都係1種甜蜜*
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 87 | »
|