Cursor by www.Soup-Faerie.Com

Smiling

WINGB9198
暱稱: ♥穎 B ,,*
性別: 女
國家: 香港
what's the tIme n0w?
let's play a game =]
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-10
2008-07-31
2008-07-29
2008-07-27
2008-07-23
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

  2008 年 5 月 3 日  星期六!



2008-05-03

I MAKE UP MY MIND!

 我要減肥!我要做1個好瘦嫁女仔!
我唔要做肥妹.\ ________ /.
   我要塊面好瘦好瘦
  條腰好幼好幼
     手手腳腳都要好幼好幼\333/


 P0sted by: 2008-05-03 02:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2008 年 5 月 2 日  星期五!



奧運聖火;;傳到黎香港!

今日聖火終於傳到黎香港!

  香港的盛事;;真係勁想去睇呢>333<

1定好熱鬧.........!

  but 今日要會考-333-可惜*

原來有人為左睇聖火而吾去會考

  哇....-0-

去吾到睇聖火..但我都著左紅衫支持奧運!

  今日在街上看到有不少人都穿了紅衫=]

香港人咁齊心支持奧運;;真係1件好好嫁事!


 P0sted by: 2008-05-03 01:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2008 年 4 月 29 日  星期二!



2008-04-29

今日返左學校溫書*
 自修室內本黎有牙廷+中英杰
不過之後中英杰走左-得返我同牙廷!
  牙廷走果陣同我say byebye*重同我打氣tim
其實我有d突然...因為我同佢都吾識
  什至我覺得牙廷應該連我咩名都吾知*
點都好;;大家1齊努力啦=]
  第2個小息-去小食部買野見到chiling"
約左1齊食lunch!:)
  {lunch}同左信&chiling去翬麗食!
 同chiling叫左個麵-2份食*
   好耐都冇試過咁啦=]
佢地2公婆*係咁叫我係會考識返個男仔
   重諗埋咩方法比我
之後搭9到又返去溫書啦!係學校溫幾好牙*
  起碼唔洗我係屋企食完又訓;;訓完又食!
  其實我都吾明點解佢地要去出面溫??
又要排咁耐隊*
   呵呵,,今日係咁問0ey野!
但有時佢又吾係到喎-今日叫又佢我諗都有5-6次
  之後5:00到就閃啦..溫左成日書-好滿足
呵呵-而家係學校覺得做f0rm5好好..
  幾時返學校都得....總之;;係學校你話你係f0rm5就冇人理你!
想去邊就去邊..想做咩就做咩..完全吾受上堂嫁時間限制*


 P0sted by: 2008-04-29 07:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2008 年 4 月 18 日  星期五!



2008-04-18

肆月拾陸!

補完習-返上水
  之後撞到標誌=]
佢請我飲凍檸tea...thx :)
  之後又撞到盈盈+牙魚...hehe*
見到佢地..我真係真係覺得好開心!
  之後夜晚成點鐘-枝枝打黎..
同佢傾到好搞笑*笑死我!
  
  同朋友1齊嫁時候-我真係好開心*
i ♥ my friends >333<

 好知己好姊妹-不牽手不親咀
             但是亦能陪我下半生*

---------------------------------
♥肆月拾柒

今日2:00要返學校補maths*
   個校工吾信我係f0rm 5 要我拎學生證比佢睇=33=
上到去都冇咩點做數!係到同牙明寫紀念冊
  之後又同羅sir玩波子棋=]
我覺得羅sir搞笑左!xp
   玩得好開心..師生同樂日*
之後又話陳進新係marco....不過真係好鬼似!
   呵呵-{無痛分手}xDDDDD

返學..真係好!多姿多采*


 P0sted by: 2008-04-18 02:11 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2008 年 4 月 14 日  星期一!



2008-04-14

今日搭火車果陣-見到有個外國青年
  佢咩住左1個好大好大裝滿野嫁大背囊*
我真係覺得佢好型.....
  吾知呢d做米就係叫做吸引力呢>3<?

之後-返到黎上水*已經係9點到!
  1:00出去9點先返-真係好累啦*
重要未食飯!想搵個人陪搵個人 i 下都冇/__\
  唉...好恨拖牙>33<
冇拍拖成年啦-成年都冇人要..陰公!

 今日返黎果陣..有對情侶係我後面
聽到-男朋友為女朋友安排下次拍拖嫁地方
  男朋友冇同女朋友講果撻地方係邊到..
不過如果我係個女朋友-1定好期待下1次拍拖
  會不斷係到諗-不斷係到估*9竟男朋友安排左個咩地方?
係米之前應承左同我去嫁地方-而家終於實現?
  係米之前我講過我想去嫁地方-而佢重記得?
但又吾希望會估到..如果吾係就冇左個神秘感啦!

  之後行行下..又見到對情侶係我前面*
佢地係到嗌緊交-其實大家都各持已見
  冇覺得自己有錯!佢地冷靜左半分鐘到..
個男朋友死死氣地哄返個女朋友=]
   男朋友話"係我錯係我錯-係我吾岩"咁
個男朋友應該係話有風度先岩^^
  哈哈-其實有時嗌交都係1種甜蜜*


 P0sted by: 2008-04-14 11:51 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]