| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2008 年 3 月 7 日 星期五! |
m0ck* 
♥4 march
今日考listening+閱讀理解!
係閱讀理解-改變左策略*
第1次考完咁有信心>333<
5知出黎成績點呢
6 march♥
readIng+writIng*
writIng本黎諗住叫條友5好食咁多零食!
點知自己串錯字! snack變左snake -33333-
變左叫佢5好食咁多蛇........=="V
改我份卷果條人;;實笑死啦 V3333V
♥7 march
今日考maths!5識*
對maths已經失去興趣!
以前最有信心就係呢科*
而且差5多次次都合格!
以前對中,,英文-最冇信心*
反而今次幾有信心!9竟發生咩事????? V_V"
考考下..有人電話響*3*
我地收到準考證!
我考10日*有8日都同陳+樂1樣-V-
我諗如果佢5係退修左ge0g
我又5係退修左文學的話!
可能10日都1齊*V*
放學...同左雷敏-冰妹
去左元綠食lunch*成臺都係野食咁=]
食到好飽>U<
之後3個好開心咁行返去...
哈哈*今日比雷敏笑死!點會諗到D咁嫁野!
|
2008 年 3 月 3 日 星期一! |
2008-03-03 
今日就係正常時間返學的最後1日*
太快了...........
我愛上了校園生活!
畢業後,,還會1大班人傾計*嘈吵*傾心事*
1起癲嗎??????????
我不想我不想
不想長大-長大後就沒童話! /3\
|
2008 年 3 月 2 日 星期日! |
2008-03-02 
|
2008 年 3 月 1 日 星期六! |
2008-03-01 
please listen t0 the music !
|
2008 年 2 月 28 日 星期四! |
今日係捐血日*
終於夠"情"捐血啦....呵呵!
好緊張>U<
訓係到捐..好鬼舒服!
之後去食野+飲野*
食左幾包餅-呢D餅實左太好食!
我同枝枝側左個身黎坐*係到傾計
點知比個牙叔話左幾次-33333-
{lunch}同biee慶祝生日*
食pizza-然後拍照...
{吉堂}傾計....傾到癲晒!
笑個不停>V<
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 87 | »
|