| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2008 年 2 月 22 日 星期五! |
a happy day=] 
今日又係好趕咁返學!
隻腳跋咁濟-日日都係咁-33-
{中文}今日上堂去youtube睇天真嬌
朱sir禁1段比人特別配音的片..
1段淫賤的說話....笑死我地!
朱sir講得岩"youtube真係好邪惡">U<
{吉堂}佢地把我靚仔的柏豪化妝-陰公-V-
之後枝枝係到玩揸車*
佢轉彎果陣-自己成個趺左落地
笑死我.......哈哈哈!
{放學}要GE0G補課..
之後同左7基+5C40去左圖書館
因為我重有40幾個閱讀報告未做呢-33-
我1定要星期6,日 努力D先得啦
所以搵左2個好朋友陪我..又傾下計咁
好開心
6:30左右就閃嚕....BYEBYE!
   
|
2008 年 2 月 19 日 星期二! |
2008-02-19 
{中史}quiz..冇溫過;;不過都識=]
{中文}做綜合*眼訓到死Zzz
{lunch}去左翠麗..好冇胃口*食左幾啖..-33-
{吉堂}學左好多野-學織頸巾+學接花=]
{放學}補課...6個!
補到6點幾-比人叫走先走
行樓梯果陣;;黑蚊蚊!
愛;;到了盡頭!就是無情..





my bag..
各人在努力中
|
2008 年 2 月 18 日 星期一! |
2008-02-18 
今日係放完假後..第1天返學=]
不過今日返學勁趕-33-
勁快咁行左2個字..之後又要跑返去
重要行多5層樓梯!我隻腳...5洗要囉*
好彩冇遲到*如果5係就真係吾抵啦=]
{早讀} 羅sir叫我地米自拍 -V-
{maths}冇帶書..不過借左牙sir本書
努力做數.\ __ /.
{中文}朱sir著左格仔冷3{武紀勇??>U<}
派卷..listening合格!
但綜合都係差幾分-333-
綜合點可以好d???? /3\
{中史}在桌上畫了很多的公仔>U<
{lunch}大家好開心-以為走火警!
點知5係..-333-
又有人打碎左塊玻璃!
{地理}范SIR搞爛gag...好難頂!!!
今日范sir講得好岩
{咩都輸得;;就係5可以輸左個士氣!
有士氣5一定得*但冇士氣就1定5得}
正所謂"輸人咪輸陣"
就正如會考*輸左個會考-重會有好多出路
所謂..天無絕人之路!船到橋頭自然直*
有個士氣-再比d信心自己!有咩問題都會迎刃而解
-----------------------------
呵呵..唱完k開心左好多>V<
加上*今天是{最美麗的第7天}播放的日子!
心情加倍興奮!!!!
|
2008 年 2 月 17 日 星期日! |
2008-02-17 

對拖鞋-搵左好耐!
好靚*好可愛!`好中2 =]
多謝媽咪
|
2008 年 2 月 16 日 星期六! |
2008-02-16 
今日同左彭彭去唱k*
勁勁勁勁勁勁多歌未唱囉!
得2粒鐘-好搵笨咁...-33-
呵*我個鼻勁室!轉5到個KEY-V-
之後去左行街!
我買左好多野=]
買左{4件衫*2枝筆*1包朱古力*1條鏈*1個頭飾}
 
mickey x minnie 好cute >3333< 好中2!
----------------------------
唉-係e個星期冇食過家庭飯!
星期1至星期6*食左5日大快活飯盒
好想食屋企嫁飯...!
係呢個星期裡面又凍;;之後重病左
但屋企只係得我1個-冇得靠人!
即使你幾凍*幾5想落街*幾病都好
但你都係要換3落去買飯食..
冇人會照顧你-理你*
屋企由你食早餐至晚餐都冇人
我e+先知道有人疼,,有人照顧,,有人煮飯比你食
係1件好幸福嫁事!
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 87 | »
|