Cursor by www.Soup-Faerie.Com

Smiling

WINGB9198
暱稱: ♥穎 B ,,*
性別: 女
國家: 香港
what's the tIme n0w?
let's play a game =]
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-10
2008-07-31
2008-07-29
2008-07-27
2008-07-23
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

  2008 年 2 月 22 日  星期五!



a happy day=]

今日又係好趕咁返學!
   隻腳跋咁濟-日日都係咁-33-

{中文}今日上堂去youtube睇天真嬌
             朱sir禁1段比人特別配音的片..
        1段淫賤的說話....笑死我地!
            朱sir講得岩"youtube真係好邪惡">U<

{吉堂}佢地把我靚仔的柏豪化妝-陰公-V-
             之後枝枝係到玩揸車*
           佢轉彎果陣-自己成個趺左落地
             笑死我.......哈哈哈!

{放學}要GE0G補課..
           之後同左7基+5C40去左圖書館
         因為我重有40幾個閱讀報告未做呢-33-
            我1定要星期6,日 努力D先得啦
         所以搵左2個好朋友陪我..又傾下計咁
            好開心
        6:30左右就閃嚕....BYEBYE!


 P0sted by: 2008-02-22 10:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2008 年 2 月 19 日  星期二!



2008-02-19

{中史}quiz..冇溫過;;不過都識=]
{中文}做綜合*眼訓到死Zzz
{lunch}去左翠麗..好冇胃口*食左幾啖..-33-
{吉堂}學左好多野-學織頸巾+學接花=]
{放學}補課...6個!
            補到6點幾-比人叫走先走
         行樓梯果陣;;黑蚊蚊!

 ;;了盡頭!就是無情..

my bag..

各人在努力中


 P0sted by: 2008-02-19 09:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2008 年 2 月 18 日  星期一!



2008-02-18

今日係放完假後..第1天返學=]
  不過今日返學勁-33-
勁快咁行左2個字..之後又要跑返去
  重要行多5層樓梯!我隻腳...5洗要囉*
好彩冇遲到*如果5係就真係吾抵啦=]

 {早讀} 羅sir叫我地米自拍 -V-

{maths}冇帶書..不過借左牙sir本書
                  努力做數.\ __ /.

{中文}朱sir著左格仔冷3{武紀勇??>U<}
        派卷..listening合格!
            但綜合都係差幾分-333-
         綜合點可以好d???? /3\

{中史}在桌上畫了很多的公仔>U<

{lunch}大家好開心-以為走火警!
               點知5係..-333-
           又有人打碎左塊玻璃!

{地理}范SIR搞爛gag...好難頂!!!
           今日范sir講得好岩
    {咩都輸得;;就係5可以輸左個士氣!
         有士氣5一定得*但冇士氣就1定5得
}
          正所謂"輸人咪輸陣"
      就正如會考*輸左個會考-重會有好多出路
           所謂..天無絕人之路!船到橋頭自然直*
        有個士氣-再比d信心自己!有咩問題都會迎刃而解
        
-----------------------------
呵呵..唱完k開心左好多>V<
   加上*今天是{最美麗的第7天}播放的日子!
心情加倍興奮!!!!


 P0sted by: 2008-02-18 06:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2008 年 2 月 17 日  星期日!



2008-02-17

對拖鞋-搵左好耐!
  好靚*好可愛!`好中2 =]

  多謝媽咪


 P0sted by: 2008-02-17 09:05 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2008 年 2 月 16 日  星期六!



2008-02-16

今日同左彭彭去唱k*
勁勁勁勁勁勁多歌未唱囉!
 得2粒鐘-好搵笨咁...-33-
呵*我個鼻勁室!轉5到個KEY-V-
  之後去左行街!
我買左好多野=]
買左{4件衫*2枝筆*1包朱古力*1條鏈*1個頭飾}

mickey x minnie 好cute >3333< 好中2!
 ----------------------------
唉-係e個星期冇食過家庭飯!
 星期1至星期6*食左5日大快活飯盒
好想食屋企嫁飯...!
  係呢個星期裡面又凍;;之後重病左
但屋企只係得我1個-冇得靠人!
  即使你幾凍*幾5想落街*幾病都好
但你都係要換3落去買飯食..
 冇人會照顧你-理你*
屋企由你食早餐至晚餐都冇人
 
我e+先知道有人疼,,有人照顧,,有人煮飯比你食
 係1件好幸福嫁事!


 P0sted by: 2008-02-16 10:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]