| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2008 年 6 月 13 日 星期五! |
再次推介*

「愛若是一生相隨,但願能作戰到底。」
今日再次看這部戲!
真的真的真的很好看*
推介..唔係因為周麗淇做女主角
而係呢部戲真係好好睇
刺激-緊張-感動;;呢部戲有齊晒
真係一部好好的戲!
|
2008 年 6 月 10 日 星期二! |
|
2008 年 6 月 4 日 星期三! |
|
2008 年 6 月 1 日 星期日! |
2008-06-01 
呢間公司真的能夠令我變成肥婆!
首先;;同事日日都請我食零食+野飲*
1日1筒大的能得利!
次次都差唔多比我食晒-333-
之後1落公司..就有佳記
有好正的臭豆腐-炸大腸!
次次都忍唔到口/333\
唔得..我要減肥
 
第1天 第2天 ...............怎能不變肥婆???/333\
|
2008 年 5 月 26 日 星期一! |
2008-05-26 
連續返左2日工;;已經好唔想返-33-
唔知點解d人可以1星期連續返5日..
2日;;經已好累/3\ {懶!}
今日返左學校練中文0ral*
返學-要紮辮*我都唔識點紮啦/33\
返到去練-可能真係隔左太耐冇接觸過
我真係好差差差差 ..希望聽日唔會咁啦!
練完就同wanice走人-又係到傾工作上嫁野*{搞笑!}
之後返到天平邨*去左買零食!
比牙jen搞到我而家鐘意左食百力枝*
鈎返起我條零食癮-33-..衰婆!
之後係到睇返之前d貼紙相*
同盈盈的..我次次都唔同髮型的
而家電左髮-又要去同盈盈影啦..呵呵呵!
我還是很愛同盈盈的第3代大頭貼*
特別係盈盈係到嗌..kakaka
不過最搞笑的..係同chiling*
雖然次次都失敗;;但而家睇返真係好好笑^^
我地成日都未準備好-但佢又要影啦喎
所以個樣好好笑!
重記得有1幅影到chiling成個紙板公仔咁-係當時都笑死*U*
之後又影到chiling "talk"眼鏡 -我地may 埋左眼
個樣好突然>U<
呵呵-我發現chiling露齒笑的機會極極極極極之少!
 
難得著校服!
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 87 | »
|