Cursor by www.Soup-Faerie.Com

Smiling

WINGB9198
暱稱: ♥穎 B ,,*
性別: 女
國家: 香港
what's the tIme n0w?
let's play a game =]
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-10
2008-07-31
2008-07-29
2008-07-27
2008-07-23
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

  2008 年 6 月 13 日  星期五!



愛. 作戰感動

次推介*

「愛若是一生相隨,但願能作戰到底。」

今日再次看這部戲!

真的真的真的很好看*

 推介..唔係因為周麗淇做女主角

而係呢部戲真係好好睇

刺激-緊張-感動;;呢部戲有齊晒

 真係一部好好的戲!

 


 P0sted by: 2008-06-13 05:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2008 年 6 月 10 日  星期二!



2008-06-10開心

今日藍天白雲-心情靚晒*

今日返去練0ral;;點知漏m-33-
  之後suzuki同我去洗裙!
佢洗得超乾淨的呢*thank y0u*V*
  果然係經驗豐富!XPP 
練完之後同左SUZUKI & PINKY去大家樂食野
 我要減肥呢!SUZUKI話我呢D係BABY FAT!
但BABY到幾時呢-V-???
  睇到PINKY的貼紙相-好搞笑
食完就係到傾返我地細個D野-真係KAI到冇人有*
  笑死
之後PINKY媽媽黎左=]
  之後坐多陣;;我就同SUZUKI就去左行街街!
我當然q住佢隻手>3333<
  好開心-不斷傾計
  行行下-2次重遇PINKY*
之後同SUZUKI一齊食好正的雪條歸家=]


 P0sted by: 2008-06-10 04:25 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2008 年 6 月 4 日  星期三!



唱k愉快

今日1起身開電話-唔洗1分鐘枝枝就打黎啦!
  之後傾傾傾....=]
之後約左淫佬係十字路口等
 收左佢封家長信-睇完封信既時候真係o晒咀-0-
我覺得佢好冇誠意*我係老闆都唔會請佢-33-
之後同左老豆去搞銀行d野*
  之後去買鞋鞋=]
then老豆返左屋企-我就去陪下大舊*
  之後見差唔多4:00我地就1齊行去火車站等盈盈!
大舊請我飲水=]
搭火車-傾計計
 之後係旺角枝枝+dick上埋車*
去左港晶唱k!我重以為果到有間野叫港晶-點知又係neway
  入到去-個姐姐問我地幾多個人
盈盈: 1-2-3-4  5個人 {勁-V-v}xppp
  之後我同大舊輪流去左好多次廁所
因為大家都飲左成枝水 -33-
 但我去完廁所之後-蕩失路!
又唔記得幾多號房*又唔記得帶電話{好蠢}
 發覺余文樂好好好靚仔
雖然冇柏豪的歌點-但我都點左錯愛
見到柏豪個靚仔樣*柏豪真係超級超級超級靚仔!愛死你>33333<
 之後唱完就去左大家樂食野!
我地4個都叫左豬扒火腿飯-但點知枝枝+盈盈塊豬扒變左菠蘿
  但都係1樣價錢-3333- 好唔抵!
食完之後係到傾性經*係咁講d雞雞鴨鴨
 完全唔理其他人係到食緊飯-講埋晒d核突野xppp
之後係火車又傾計..同佢地真係好好傾*又咩都傾得!
 之後返到上水又去左8角亭傾計-傾返2b d野!
今日傾左好耐的t0pic係:如何解決5年的花*
   好似冇咩可行的方法-333-
之後牙魚又黎埋*
  之後11點到-枝枝就送我返屋企啦=]


 


 P0sted by: 2008-06-05 11:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2008 年 6 月 1 日  星期日!



2008-06-01

呢間公司真的能夠令我變成肥婆!

  首先;;同事日日都請我食零食+野飲*

1日1筒大的能得利!

  次次都差唔多比我食晒-333-

之後1落公司..就有佳記

  有好正的臭豆腐-炸大腸!

次次都忍唔到口/333\

  唔得..我要減肥

第1天                                                  第2天 ...............怎能不變肥婆???/333\


 P0sted by: 2008-06-01 11:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2008 年 5 月 26 日  星期一!



2008-05-26

連續返左2日工;;已經好唔想返-33-
   唔知點解d人可以1星期連續返5日..
2日;;經已好累/3\ {懶!}
   今日返左學校練中文0ral*
返學-要紮辮*我都唔識點紮啦/33\
  返到去練-可能真係隔左太耐冇接觸過
我真係好差差差差..希望聽日唔會咁啦!
  練完就同wanice走人-又係到傾工作上嫁野*{搞笑!}
之後返到天平邨*去左買零食!
  比牙jen搞到我而家鐘意左食百力枝*
鈎返起我條零食癮-33-..衰婆!
  之後係到睇返之前d貼紙相*
同盈盈的..我次次都唔同髮型的
  而家電左髮-又要去同盈盈影啦..呵呵呵!
我還是很愛同盈盈的第3代大頭貼*
  特別係盈盈係到嗌..kakaka
不過最搞笑的..係同chiling*
  雖然次次都失敗;;但而家睇返真係好好笑^^
我地成日都未準備好-但佢又要影啦喎
   所以個樣好好笑!
重記得有1幅影到chiling成個紙板公仔咁-係當時都笑死*U*
  之後又影到chiling "talk"眼鏡 -我地may 埋左眼
個樣好突然>U<
  呵呵-我發現chiling露齒笑的機會極極極極極之少!


   難得著校服!

  


 P0sted by: 2008-05-26 01:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]