Cursor by www.Soup-Faerie.Com

Smiling

WINGB9198
暱稱: ♥穎 B ,,*
性別: 女
國家: 香港
what's the tIme n0w?
let's play a game =]
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-10
2008-07-31
2008-07-29
2008-07-27
2008-07-23
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

  2008 年 4 月 13 日  星期日!



2008-04-13

今日去左拜嫲嫲*
搭261果陣睇到愛情萬歲的宣傳片
  就做啦*
  好好好好好好好好好好好好想睇
     柏豪..............>333333<
嫲嫲...你1定要保祐我!
 希望係心裡面同你講嫁野-你真係聽到*
之後去左好景(金泉)食lunch....
 呢間野-又平又好食*真係好中2食呢間野!
如果上水開返間就好啦>33<
 之後去左補習..見到有個男仔好似侯柏軒
咁米望住個男仔睇下係米囉*點知...
  個男仔突然望住我-重對住我笑=0=
講真..真係比佢客死*
  之後補完-好大雨..
好彩返到上水-岩岩好停左=]


 P0sted by: 2008-04-13 02:13 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2008 年 4 月 11 日  星期五!



嘻!

   


 P0sted by: 2008-04-11 04:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2008 年 4 月 10 日  星期四!



2008-04-10

前幾日發夢見到嫲嫲..
  y0*又係時候去拜佢啦!
係夢中見到佢中氣10足*
  希望佢係第2個世界都會開開心心-食得訓得=]
-----------------------------------------

今日又要起身補習..勁唔想起囉/33\
    鬧鐘響左幾廿百次!
而家都吾知做咩野..成日都好想訓教
  但真係到佢訓教嫁時間又訓唔著{吹脹}-33-
好似e+咁係 5:00 a.m 重未訓得著...唉
  之後補習..悶到死 x_x
同隔離個女仔似左陣計=]
  哈哈-其實我覺得佢個樣好似紙巾xp
之後補完*就去左醫肚..買左舊好好味嫁野食*
  1邊行1邊食-之後行行下feel到有d野滴左落隻腳到
完黎係舊野食漏左d朱古力汁出黎*
由於舊野食太好味-我完全陶醉左係果到
  我發覺得太遲-原來d朱古力已經滴晒落我條裙同對鞋到
shit*我今日重著左白色裙/333333\
 
  今日媽媽放4:00-所以1齊去左行街*
我拎左張hell0 kitty card 好靚牙>3333<
   之後行西田-經過賣bra的店舖
見到2位男士好無奈咁等佢地嫁女朋友買bra
  呵呵*其中1位重好靚仔tim xp


 P0sted by: 2008-04-10 05:27 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2008 年 4 月 7 日  星期一!



2008-04-07

唉;;琴晚成晚都訓5著
  5點幾先訓..訓2個中又起身返學*
返到去補maths..問左羅sir勁多題數
    thank y0u*
11:00補課完嚕..
 點知雷敏記錯左時間-11:00先返黎{傻婆}
   雷敏連最5中2嫁maths-都做左成大答past paper
我都要努力d溫我嫁中史啦
  放左補課,,同左suzuki去食kfc
very happy-歡笑聲x100%
個飽太厚了-我咬5晒呢...-3333-
  同suzuki有共同目標:范sir
范sir is a g00d man
  今日同枝枝係咁sd sms..我好5慣呢*
不過好似..以前都係咁!-33-
  之後返屋企換衫-出去補習{好趕呢}
去到入錯課室..../3333333\
  之後去左sh0PpIng*
 買左好多我好中2嫁野
 
 


 P0sted by: 2008-04-07 08:41 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2008 年 4 月 6 日  星期日!



{傻小子} ♥愛情萬歲

男主角..我當然喜歡*
   但其實我也很喜歡那女主角

 


 P0sted by: 2008-04-06 12:39 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]