Smiling
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2008-01-08 今日調左位-同亮坐!其實都冇咩所謂* 不過個位真係太前-望上黑板果陣勁暈 好想調位...不過羅sir 5信我都冇計*唉 呵呵*同0+3玩磨利刀!我勝左好多局呢=] {中文}直望就係朱sir個肚腩-333- 佢個b好cute呢! {eng}miss冇返..同雷敏坐! 成2堂係咁講食-搞到超想食野>333< {lunch}同彭彭傾計;;笑死! {吉堂}r0cky今日好有正義感b0r-V- {女人的直覺係最準的嗎?} 唉*我覺得... /3\ 算!都5由我理!
the last day! 與雷敏最後依靠的1天! 不捨....要掛住我
2008-01-03 第2日返學啦-個被鬥好暖牙!
2008-01-02 今日好凍!條裙洗完縮左水*重凍! 今日派卷-只得maths 合格 其實都知道大概係咁*-33- 今日自己係屋企嫁時候! 係到諗,,有屋企人陪下都幾好牙 5洗咁悶-傾下計-又有人煮下野比我食咁... 但當佢地返到黎!事實又吾係我諗咁/3\ 我覺得同佢地思想好吾同*佢地2個係同1思想! 之後得我1個吾同... 有時佢地話我;;有d野有得同佢理論 不過又吾想咁多正面衝突-頂佢咀咁 所以累埋累埋搵之平心靜氣咁講! 點知咁又比佢話...-333- 應該點樣同佢地溝通??????
2007-12-31 聽日就2008年了.... 之後出左去同佢食野* 係咁吹我-333- 呵*送左d野比佢=] {鍾意?} 之後佢陪我去飲24味-都5係好苦j0r* 之後我又送佢剪髮呢!之後...88! 之後我去左簡3比爸爸* 但點解曼聯同車路士個標誌1樣嫁? 只係左右5同? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||