Smiling
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2007-12-07 今日放1:00 =] 放學同左7基去食野* 為了脆薯王去左m記食 但佢竟然冇-33- 肥都肥得5抵.\ /. 之後返屋企途中;;遇到許文軒! 唉*他...好冇風度! 風度是男孩的必需品* 之後返屋企換3-出去自修室 6點幾-眼訓死*閃 之後去左行街-買左好多野*GDP係咁上升*V* 買文具*禮物-買比人買比自己=]
2007-12-07
我已經分不清你是友情;;
2007-12-06 {eng} miss 又吾知去左邊lu! s0*又吾洗上堂 落左去圖書館=] 初頭懶勤力咁溫中史 之後就同左7基行黎行去! 同雷敏坐*我地[1.2.3 - 1齊新鼻涕]xpp y0-看了pakho之前的mv 長髮的?不如始終都係1個靚仔=] {地理} e+上ge0g冇合眼訓*\/*v {lunch} 知道了些事!點解會咁? why?why?tell me why! 不過呢d野邊有得解! 只怕好友受傷"
2007-12-04 {中史}坤老師冇返-quiz 在今天消失! but 朱sir又食了這堂-33- {maths} 計角度*我的最愛!♥ {lunch} 鼻;;敏感了一晝* lunch終於好轉=] 愛人-雷敏*歸家拎了2包紙巾比我!*V* {吉堂} 1起在講鬼!-33- 我1邊做數1邊聽下傾下咁* 我的marie 釘書機壞了-waste $! {放學}做會考03maths m.c*冇咩人留 上完1天的堂-精神?disappear! 好累*又吾識做-吾開♥ =[ 5點幾-7基+枝枝突然好好咁送我返屋企! 好朋友=]
2007-12-02 今日-借左scarlet本中史書! 好白痴*我又行緊去佢到-佢又行緊去我到=] 之後傾左幾句!bibi嚕* 之後去飲茶-再去自修室! 冇位*坐左0livia個座=] 同左枝枝坐! 溫溫下中史變左ec0n-33- 5:00-閃*之後送左枝歸家! ---------------------------------- 現在多好=] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||