| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 10 月 5 日 星期五! |
被困! 
今日教c發展日*吾洗返學!
訓到12點幾起身
hea左1陣-就諗住落去食早餐
開門*開開開-鎖左???
由於我個鐵雜出面鎖左*
入面就開5到嫁關係
我比人鎖左係入面!
媽咪好手尾到咁 -3-?
之後就係咁打電話*
打打打*打左比枝枝
佢真係..............唉!
之後佢都打返比我
所以我就係到等佢!
等等等-粒幾鐘之後
佢黎啦!
之後去買d野食-上返黎睇
吾可以放落雪櫃嫁戲-3-
"不能說的秘密"
好正!!!!!!!!
睇睇下*重以為係鬼片!
之後出左去還碟
打比軒-傾下 事!
本黎吾係咁開心*但係傾傾下好搞笑
笑死我-但係街又吾可以笑得咁大聲-3-
dinner* 今日又係自己食!
-----------------------------
又愛又恨*
陳思穎-你想點牙? .\ /.
|
2007 年 10 月 4 日 星期四! |
環校跑! 
t0day 第1小息同左suzuki去針水!
係咁作詩!浪漫派詩人-小李杜之後人小陳方-V-v
中文-朱sir好好人!比成個星期我地作文=]
maths*好煩煩煩煩煩-gIve Up
lunch之後-係吉堂!
枝枝真係1個死8婆! 佢今日真係....
好難頂!!!!!
做中史*做做下-訓左
比個牙叔嘈醒左-3-
之後打中*吾捨得走-點解2堂咁快過嫁?
之後就係環校跑啦!
不過成5:00先開始-係課室hea下先啦=]
同雷敏*牙荷係到影相!=]
之後同彭彭1齊*傾 事!
之後落左去放書包-再拎黎yy隻蛙上2樓睇
差d趺左yy隻野落街!
好采冇趺j0r!吾係佢1把介刀飛黎插屎我!
之後中5開始啦*落返去打氣!
5c!5c!曾湧h0!曾湧h0!
suzuki!suzuki!tracy!tracy!
lawlaw!lawlaw!周劍周劍!
yeah!!!!!!!!!第9!
之後照大合照*happi=]
7:00返屋企-1返到去*累死
即刻係梳化到訓左!
訓左粒幾中*
8點幾起身-換3出去!
租碟+行陣街*9點幾等埋媽咪
去元6食宵夜-係到睇歲月風雲!
係元6食宵夜好好牙*有得睇電視!
我地係到睇埋成集歲月風雲先捨得走
之後飛輪海牙!愈來愈好聽咁*
炎亞綸好靚仔牙!!!!!!!!!!!
|
2007 年 10 月 3 日 星期三! |
開♥的1天 
哇*今日好大雨!
同suzuki 1齊返=]
suzuki是獨生女?我也是!
要好好珍惜我!
行行行-隻腳入晒水-3-
{maths}愈來愈煩!
{地理} 呵呵*上次嫁地理小測
我有17/18!分
范sir印左黎派比人!
哈哈哈哈-第1次!好開心>U<
嘻*而家好中2玩YY隻蛙!
lunch同周劍*0+3*高佬*曾湧h0
玩"包剪x" 呵呵-都輸左比我!
|
2007 年 10 月 2 日 星期二! |
犯賤! 
今日著左對新鞋!
發覺好核突-點解我果陣吾簡果對?
而家覺得果對好靚-3-
今日要地理小測!我寫到抽筋!
吾夠時間!!!!!!
英文-枝枝食野比miss捉左!
樣衰;;話有老鼠食左=0=
呵*7基係到唱歌
枝枝話以為係d喃磨佬!
令我諗起"鍾馗" >U<
笑死!!!!!!!!!!!!!
lunch;;去到翠麗坐低左
先話成班去食飽!
好樣衰咁-33333333333-
唉-吾知食咩!吾多餓!
買左5蚊4隻腸仔飽-比左2隻佢地
自己食完2隻-又有d餓*想食野!
真犯賤!
maths-肥luk又返黎*真係咁吾捨得?
係到派手信-有我愛的鉅記杏仁餅=]
maths要補課-借左suzuki個電話改時間補習
但之後吾記得左比返佢 *3*
拎左返屋企!
|
2007 年 9 月 29 日 星期六! |
男人真善變! 
今日10:30返去補英文!
訓得果4個鐘-3-
約左枝枝去盈盈屋企換3
約左10:15係10字路口等
不過我就算夠鐘都慢慢黎!
因為太了解佢xp
出門口打比佢-佢先岩岩出門口
又係咁-3-
佢叫我慢慢黎!
所以同佢傾住電話去天平hea下
之後佢到左-又叫我快d!
男人真係善變!
"紅衣使者藍褲兒?-00-
10:30同佢1齊去翠麗!
打比盈*點知佢返左學-3-
冇得換校服>33333<
之後同佢去左行街!
同佢係到研究gucci
算*人有各志!
之後同佢去左街市食粥=]
之後去左盈屋企拎3
我攤左係盈屋企-吾願走!
之後去左圖書館話溫書
咁累*點溫-00-
所以同軒去左食野
行左陣街-佢真係冇咩風度.\ /.
之後去左m記搵返佢地
之後7基同我返屋企
唉*又比人鬧-吾開心!
不過好采有7基*
同佢傾完之後開心左好多=]
---------------------------
被你的{風度}寵壞了!
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 87 | »
|