Cursor by www.Soup-Faerie.Com

Smiling

WINGB9198
暱稱: ♥穎 B ,,*
性別: 女
國家: 香港
what's the tIme n0w?
let's play a game =]
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-10
2008-07-31
2008-07-29
2008-07-27
2008-07-23
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

  2007 年 10 月 5 日  星期五!



被困!

今日教c發展日*吾洗返學!
    訓到12點幾起身
hea左1陣-就諗住落去食早餐
     開門*開開開-鎖左???
由於我個鐵雜出面鎖左*
    入面就開5到嫁關係
 我比人鎖左係入面! 
    媽咪好手尾到咁 -3-?
之後就係咁打電話*
  打打打*打左比枝枝
佢真係..............唉!
    之後佢都打返比我
  所以我就係到等佢!
    等等等-粒幾鐘之後
佢黎啦!
  之後去買d野食-上返黎睇
吾可以放落雪櫃嫁戲-3-
   "不能說的秘密"
 好正!!!!!!!!
    睇睇下*重以為係鬼片!
之後出左去還碟
   打比軒-傾下 事!
本黎吾係咁開心*但係傾傾下好搞笑
     笑死我-但係街又吾可以笑得咁大聲-3-
     dinner* 今日又係自己食!

-----------------------------

又愛又恨*
     陳思穎-你想點牙? .\ /.


 P0sted by: 2007-10-05 10:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 10 月 4 日  星期四!



環校跑!

t0day 第1小息同左suzuki去針水!
      係咁作詩!浪漫派詩人-小李杜之後人小陳方-V-v
          中文-朱sir好好人!比成個星期我地作文=]
        maths*好煩煩煩煩煩-gIve  Up
             lunch之後-係吉堂!
      枝枝真係1個死8婆! 佢今日真係....
        好難頂!!!!!  
   做中史*做做下-訓左
         比個牙叔嘈醒左-3-
    之後打中*吾捨得走-點解2堂咁快過嫁?
          之後就係環校跑啦!
     不過成5:00先開始-係課室hea下先啦=]
        同雷敏*牙荷係到影相!=]
         之後同彭彭1齊*傾 事!
   之後落左去放書包-再拎黎yy隻蛙上2樓睇
         差d趺左yy隻野落街!
    好采冇趺j0r!吾係佢1把介刀飛黎插屎我!
        之後中5開始啦*落返去打氣!
     5c!5c!曾湧h0!曾湧h0!
         suzuki!suzuki!tracy!tracy!
 lawlaw!lawlaw!周劍周劍!
        yeah!!!!!!!!!第9!
  之後照大合照*happi=]
      7:00返屋企-1返到去*累死
   即刻係梳化到訓左!
       訓左粒幾中*
  8點幾起身-換3出去!
     租碟+行陣街*9點幾等埋媽咪
去元6食宵夜-係到睇歲月風雲!
   係元6食宵夜好好牙*有得睇電視!
 我地係到睇埋成集歲月風雲先捨得走
      之後飛輪海牙!愈來愈好聽咁*
   炎亞綸好靚仔牙!!!!!!!!!!!


 P0sted by: 2007-10-05 01:00 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 10 月 3 日  星期三!



開♥的1天

哇*今日好大雨!
  同suzuki 1齊返=]
suzuki是獨生女?我也是!
   要好好珍惜我!
行行行-隻腳入晒水-3-
   {maths}愈來愈煩!
{地理} 呵呵*上次嫁地理小測
   我有17/18!分
范sir印左黎派比人!
  哈哈哈哈-第1次!好開心>U<
嘻*而家好中2玩YY隻蛙!
  lunch同周劍*0+3*高佬*曾湧h0
玩"包剪x" 呵呵-都輸左比我!
  


 P0sted by: 2007-10-03 04:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 10 月 2 日  星期二!



犯賤!

今日著左對新鞋!
   發覺好核突-點解我果陣吾簡果對?
而家覺得果對好靚-3-
  今日要地理小測!我寫到抽筋!
吾夠時間!!!!!!
   英文-枝枝食野比miss捉左!
樣衰;;話有老鼠食左=0=
    呵*7基係到唱歌
枝枝話以為係d喃磨佬!
   令我諗起"鍾馗" >U<
笑死!!!!!!!!!!!!!
  lunch;;去到翠麗坐低左
先話成班去食飽!
  好樣衰咁-33333333333-
唉-吾知食咩!吾多餓!
   買左5蚊4隻腸仔飽-比左2隻佢地
自己食完2隻-又有d餓*想食野!
   真犯賤!
 maths-肥luk又返黎*真係咁吾捨得?
    係到派手信-有我愛的鉅記杏仁餅=]
maths要補課-借左suzuki個電話改時間補習
   但之後吾記得左比返佢 *3*
拎左返屋企!


 P0sted by: 2007-10-02 05:00 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 9 月 29 日  星期六!



男人真善變!

今日10:30返去補英文!
   訓得果4個鐘-3-
約左枝枝去盈盈屋企換3
  約左10:15係10字路口等
不過我就算夠鐘都慢慢黎!
  因為太了解佢xp 
出門口打比佢-佢先岩岩出門口
   又係咁-3-
  佢叫我慢慢黎!
所以同佢傾住電話去天平hea下
    之後佢到左-又叫我快d!
男人真係善變!
  "紅衣使者藍褲兒?-00-
10:30同佢1齊去翠麗!
  打比盈*點知佢返左學-3-
冇得換校服>33333<
  之後同佢去左行街!
同佢係到研究gucci
  算*人有各志!
之後同佢去左街市食粥=]
    之後去左盈屋企拎3
我攤左係盈屋企-吾願走!
  之後去左圖書館話溫書
咁累*點溫-00-
   所以同軒去左食野
行左陣街-佢真係冇咩風度.\ /.
  之後去左m記搵返佢地
之後7基同我返屋企
  唉*又比人鬧-吾開心!
不過好采有7基*
 同佢傾完之後開心左好多=]
---------------------------
  被你的{風度}寵壞了!


 P0sted by: 2007-09-30 09:38 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]