| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 8 月 20 日 星期一! |
姣 
琴晚同軒傾到3:30
今日起身睇惡作劇
好感動!
之後去畫畫+補習
點解個個都話我讀f0rm 1 ?
我f0rm 5 嫁啦-3-
畫畫-真係好開心
我幅畫有85分-V-v
補習有3條友打黎
枝枝把聲好姣xp
許文軒-我真的憤怒了!
次次都係咁*失望
8點幾出門口
firstly同枝枝去拎c0n
呵呵-枝枝比我驚死左xp
之後去金香打邊爐!
好飽-佢地話我吾食野
竟然話我瘦''黎哄我食野-3-
點解枝枝咁緊張部電話??
11點幾-佢地送我返屋企
灰姑娘=南瓜公主??
-------------------------
原來;;你對我的好
不是必然的
|
2007 年 8 月 19 日 星期日! |
disney the best* 
今日去左迪士尼!好開♥ =]
11點出門口-
揸呠呠車去!半個中就去到*快!
去到-等埋肥家姐*入場
肥家姐係職員!所以吾洗$入場=]
首先去搭火車-睇晒成個DISNEY
佢吾洗人落晒車!可以搭完又搭
如果全火車D人都吾落車
咁D人米有排排?{有問題}
之後去坐飛碟-人地果D可以上下旭
但我同前面果隻都吾識-3-
之後去食野-1個飽1個薯條冇野飲
咁就$35!野飲另外買!
1杯可樂$20 -0-
呵呵!同左巴斯光年影相-勁開♥
去玩巴斯光年!
排隊-D大6人係咁打尖{黑人憎.\/.}
至憎憎憎憎憎憎憎憎!
之後去玩飛越太空山
係我玩過最好玩嫁過山車>V<
黑77-咩都見5到!正!
玩海盜船!好好玩!
隻船行行下*有個海盜走出黎問野
問黑珍珠號係邊個嫁?
D人係咁答"你牙妹你牙爺=]
玩玩玩
買紀念品D店鋪好細!
日本果D大好多好多!
9:00睇煙花-好靚好靚好靚好靚
重靚過日本果D!
是全細界最美的
|
2007 年 8 月 18 日 星期六! |
♥等放工* 
琴晚-同枝枝*柒基 傾電話!
好開♥ =]
7基次次都吾多出聱-3-
send相-枝枝好`低b
嘻嘻!隔牆有耳*
可以傾內d就好啦
呵*到今天
t0day 要返去補maths
咁多次補課!第1次早到=]
有成半班人冇返!
做數!*V*
之後返屋企!聽fi0na{新歡-3-}
之後去畫畫-自畫像!
miss何返左黎-有手信
非常囍歡!謝謝
畫畫-好好笑=]
我好似畫d政治人物咁
我幅畫比風吹走左!
源勁緊張-即刻捉住佢
搞到枝筆趺左落地-3-
之後同爸媽去大快活飲紅豆冰=]
之後出左去行陣街!
原黎今日堂細佬生日
happi birthday=]
比佬豆屈我買禮物
6:00去等枝枝放工
好興奮!等1個吾知等5等到嫁人
係到諗-佢會吾會去左送包之後放左工呢?
會吾會星期6早放呢?
等左10分鐘!枝枝出黎啦>3333333333<
呵呵呵-好開心!冇失望到=]
之後又去左佢屋企樓下等佢拎返隻碟我!
落左黎-傾左1陣*閃
----------------------
你對我-
其實是怎樣?
|
2007 年 8 月 17 日 星期五! |
A trip f0r 3days ! 
C0ME BACK!-*
長隆3天遊
-----------------------
|
2007 年 8 月 13 日 星期一! |
即興mk遊* 
琴晚同軒傾電話!{雞仔聲-3-}
咆哮吧*小軒
傾到3點到咋!
做咩而家咁快眼訓嫁你 .\ /.
本黎約左彭彭出mk
點知佢吾得-算啦-3-
今日去左龍豐拎3!
點知去到人地門口-睇下張拎3紙
e..吾同名嫁?
完黎係天平果間?
山長水遠!大汗搭細汗!
原黎係天平? .\ __ /.
激死人人人人人人人啦!
返左屋企食野
之後出街行下-好內冇行啦
行行下-見到牙fer
話見到yy+0livia
之後計續行-呵!見到佢地啦
同左yy去m記食ice-cream
yy真係食極吾肥!
人家高-你矮!有咩辦法-00-?
同0livia傾傾下-玩即興!
去mk行街
呵-買又好多野!好中2
不過我始終都買吾到索袋-3-
我地行左好多地方!
mk中心-瓊華-信和-新之城-潮流特區
嘻!周圍行=]
9點幾-去食野!簡左好多間呢!
食麵!碟麵好細-3-
1陣就食完!
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 87 | »
|