Cursor by www.Soup-Faerie.Com

Smiling

WINGB9198
暱稱: ♥穎 B ,,*
性別: 女
國家: 香港
what's the tIme n0w?
let's play a game =]
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-10
2008-07-31
2008-07-29
2008-07-27
2008-07-23
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

  2007 年 8 月 20 日  星期一!




琴晚同軒傾到3:30
  今日起身睇惡作劇
好感動!
    之後去畫畫+補習
  點解個個都話我讀f0rm 1 ?
    我f0rm 5 嫁啦-3-
畫畫-真係好開心
   我幅畫有85分-V-v
補習有3條友打黎
  枝枝把聲好姣xp
許文軒-我真的憤怒了!
  次次都係咁*失望
8點幾出門口
   firstly同枝枝去拎c0n
呵呵-枝枝比我驚死左xp
  之後去金香打邊爐!
好飽-佢地話我吾食野
  竟然話我瘦''黎哄我食野-3-
點解枝枝咁緊張部電話??
   11點幾-佢地送我返屋企
灰姑娘=南瓜公主??
-------------------------
原來;;你對我的好
   不是必然的

 


 P0sted by: 2007-08-20 07:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 8 月 19 日  星期日!



disney the best*

今日去左迪士尼!好開♥ =]
   11點出門口-
揸呠呠車去!半個中就去到*快!
    去到-等埋肥家姐*入場
肥家姐係職員!所以吾洗$入場=]
   首先去搭火車-睇晒成個DISNEY
佢吾洗人落晒車!可以搭完又搭
   如果全火車D人都吾落車
咁D人米有排排?{有問題}
   之後去坐飛碟-人地果D可以上下旭
但我同前面果隻都吾識-3-
   之後去食野-1個飽1個薯條冇野飲
咁就$35!野飲另外買!
   1杯可樂$20 -0-
呵呵!同左巴斯光年影相-勁開♥
  去玩巴斯光年!
排隊-D大6人係咁打尖{黑人憎.\/.}
  至憎憎憎憎憎憎憎憎!
之後去玩飛越太空山
   係我玩過最好玩嫁過山車>V<
黑77-咩都見5到!正!
   玩海盜船!好好玩!
隻船行行下*有個海盜走出黎問野
    問黑珍珠號係邊個嫁?
D人係咁答"你牙妹你牙爺=]
     玩玩玩
買紀念品D店鋪好細!
   日本果D大好多好多!
9:00睇煙花-好靚好靚好靚好靚
    重靚過日本果D!
是全細界最美的


 P0sted by: 2007-08-19 11:37 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 8 月 18 日  星期六!



♥等放工*

琴晚-同枝枝*柒基 傾電話!
  好開♥ =]
7基次次都吾多出聱-3-
   send相-枝枝好`低b
嘻嘻!隔牆有耳*
   可以傾內d就好啦
呵*到今天
   t0day 要返去補maths
咁多次補課!第1次早到=]
   有成半班人冇返!
做數!*V*
   之後返屋企!聽fi0na{新歡-3-}
之後去畫畫-自畫像!
   miss何返左黎-有手信
非常囍歡!謝謝
   畫畫-好好笑=]
我好似畫d政治人物咁
   我幅畫比風吹走左!
源勁緊張-即刻捉住佢
  搞到枝筆趺左落地-3-
之後同爸媽去大快活飲紅豆冰=]
    之後出左去行陣街!
原黎今日堂細佬生日
   happi birthday=]
比佬豆屈我買禮物
  6:00去等枝枝放工
好興奮!等1個吾知等5等到嫁人
   係到諗-佢會吾會去左送包之後放左工呢?
會吾會星期6早放呢?
   等左10分鐘!枝枝出黎啦>3333333333< 
呵呵呵-好開心!冇失望到=]
      之後又去左佢屋企樓下等佢拎返隻碟我!
 落左黎-傾左1陣*閃
 
----------------------
 你對我-
    其實是怎樣?


 P0sted by: 2007-08-18 01:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 8 月 17 日  星期五!



A trip f0r 3days !

C0ME BACK!-*
             長隆3天遊
-----------------------


 P0sted by: 2007-08-17 07:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 8 月 13 日  星期一!



即興mk遊*

琴晚同軒傾電話!{雞仔聲-3-}
    咆哮吧*小軒
傾到3點到咋!
  做咩而家咁快眼訓嫁你 .\ /.
 本黎約左彭彭出mk
點知佢吾得-算啦-3-
  今日去左龍豐拎3!
點知去到人地門口-睇下張拎3紙
  e..吾同名嫁?
完黎係天平果間?
  山長水遠!大汗搭細汗!
原黎係天平? .\ __ /.
  激死人人人人人人人啦!
返左屋企食野
    之後出街行下-好內冇行啦
行行下-見到牙fer
    話見到yy+0livia
之後計續行-呵!見到佢地啦
   同左yy去m記食ice-cream
yy真係食極吾肥!
  人家高-你矮!有咩辦法-00-?
同0livia傾傾下-玩即興!
    去mk行街
呵-買又好多野!好中2
  不過我始終都買吾到索袋-3-
我地行左好多地方!
  mk中心-瓊華-信和-新之城-潮流特區
嘻!周圍行=]
  9點幾-去食野!簡左好多間呢!
食麵!碟麵好細-3-
  1陣就食完!



 P0sted by: 2007-08-13 11:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]