Cursor by www.Soup-Faerie.Com

Smiling

WINGB9198
暱稱: ♥穎 B ,,*
性別: 女
國家: 香港
what's the tIme n0w?
let's play a game =]
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-10
2008-07-31
2008-07-29
2008-07-27
2008-07-23
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

  2007 年 8 月 11 日  星期六!



<愛.作戰>鬱悶

MiSsIng y0U*
     
愛上了你-但你不知 V_V'
------------------------------
    睇左<愛.作戰>
 好好好好好好好好好 感動!
     誠意推介

I NIKI


 P0sted by: 2007-08-11 10:37 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 8 月 10 日  星期五!



2514*xp

今日返去補maths!
  又遲左半粒中-3-
返到去-諗住上樓梯之際
  比枝枝叫停左=]
之後1齊上去+peter
   中途又睇到jacky+陳豪
呵呵*好似拉隊遲到咁!
  上到去-重未開始
原黎等埋電腦d人補完先
  好彩!冇miss d咩!
過得好快-想補多d maths>3<
  可吾可以張d英文換晒maths-00-?
原黎今朝要補eng?
  琴日塗左學!所以吾知道-3-
放lunch-全班係到密媒吾補中史
  我地去左囍壽司!
換左人-d野冇之前咁好
  嘻"全間野比廖萬石包晒=]
羅sir都黎左!
    陳豪-你個冷氣機好令咩?
  我拎左牙may部nds玩
玩得興起之際-點知要走人
  牙may要沒收-3-
走人!我地1♥諗住返學校
  呵-就話掛8號風球
hEy!天助我也>333<
  吾通連個天都咁中2我? >U<
XPPPPPPPPPPP
  好;;打比枝枝!
傻仔枝-返左學校
   打左比佢好多次都5通
終於打得通又吾聽電話.\/.
   hEy-佢又咁好彩打到比我!
約左佢係圖書館等
  上到去-勁多人!原來圖書館關左
但又搵吾到佢!枝枝-你係邊牙><
  打比佢又吾通V_V
最終搭返升降機落去!
  原黎佢去左地下等我
0h!枝枝枝枝枝枝xd
   之後同左佢返屋企等佢上去拎碟!
係樓下等左佢好內!
  2514-做咩搞咁內xp
搞到我係到玩埋晒d無聊野-3-
   佢拎左盒野比我飲!甜-v-
想肥死我>33< 盒野好飽牙!
    好多店舖都關左!
之後去租碟*想睇<愛.作戰>
  點知d碟高我成2個頭!又反光-3-
枝枝都要吉高先見到-蝦人租碟店
   之後同枝枝周圍行!行返學校=33=
雨中漫步!浪漫=]
   之後枝枝送我歸家!
呵呵-電腦终於整好啦=]


 P0sted by: 2007-08-10 07:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 8 月 9 日  星期四!



兔仔*V*

琴晚同軒傾電話!
 傾到4點幾都好精神=]
不過佢眼訓L0
  好啦!放過你啦
今日塗學!冇返去補課
   12點幾-彈左起身
為左睇惡作劇
   1邊做功課1路睇!!
2點去畫畫-重未食野!
  餓死-3-去篤魚旦
遲到TIM!!!
   係到睇書-睇下畫咩
點知睇到條蛇!
  即刻彈左起身
比源笑我-3-
   呵呵!今堂第1堂-我畫簡左兔仔!
畫2個中,,但過得超快!
  嘻''我隻兔仔好上鏡*V*
之後補習-長期係佢屋但xp
   補完習!吾知做咩-勁想食波羅飽!
嘻''新鮮出爐>3333333<

-------------------------------
 作品!還未完成呢=]
 今日玩太鼓嫁成績!*V*v


 P0sted by: 2007-08-09 08:40 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 8 月 8 日  星期三!



MK行!

今日要返去補英文!
   比miss luk 點左去坐佢前面-第1個位-3-
補到2點;;魚 .\ __ /.
  放學-枝枝送我返屋企=]
同左佢去租碟!
  呵呵,我叫枝枝買朱古力比我食
食完-我又怪佢買比我食!肥左
   kaa!女人就係咁善變咁無理取鬧嫁啦>U<
之後約左CHILING比行街
   約佢老婆出街-佢老公打黎吹我-3-
Y0!向MK出發
    先去影貼紙相!影左2部!
 終於都見得下人
   唉;;之前同chiling影左n咁多部!
無1張見得T3T
  呵呵-盈盈返左黎啦!
MISS Y0U-嘻''我下個星期又去啦XD
    之後去旺中-買左條裙
呵呵-第1次q著chiling隻手行街=]
   7點幾,,走人
9龍唐站!勁多人擠入黎!
  搞到同chiling失散左呢
返到黎!自己又係上水行-等食飯
  今日9點都未到就食啦-難得難得
買左對鞋+3!
    嘻''今日3裙鞋都買齊呢=]


 P0sted by: 2007-08-08 11:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 8 月 7 日  星期二!



fArewell*

今日9:00叫軒起身!
  10點到-出門口
約左軒係10字路口等
  呵呵!我等佢牙>V<v
人生之中有幾多次??
   返到學校10點幾!
排隊-排隊-排隊
  排排下,去左柒基到傾計
拎完書-條隊超長!
  好采早D姐=]
之後上去補課!要拎住D書上5層>333<
  好采,有周劍助我拎^^
補補補---0LIVIA 同CHILING係咁打比我呢=]
   補完!之後 同MISS LUK FAREWELL
嘻"落左去留下探chiling 同0livia
   重見到牙魚同e lun *v*
傾左1陣-返返上去!
   點知d野比人食晒T3T
冇晒D PIZZA !!!
   我整係食左2條腸+少少飯j0r
 都好!食少d!吾洗咁肥!
   之後係咁同佢地影相-影左26幅牙>U<
同0+3係咁影!!0+3腸我部電話黎睇!
  我吾比-佢腸到我訓係張臺到
好似想姦左我咁-V-
   呵!我地成班都好搞野!
係到影最緊要正宇n進步
   蒙羅麗紗-過山車人浪-扮mad0l
呵呵-笑死!xddddddddddddddd
   玩到3:00-冇去畫畫tim!
同7基-jacky-R0cky走人
  10字路口見到周劍
呵呵,,又幫我拎到返屋企
  Y0*E+ D男仔好左好多=]
------------------------------
到底;;愛是怎麼1會事?
   你是否對所有女孩都這樣好?


 P0sted by: 2007-08-07 11:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]