Cursor by www.Soup-Faerie.Com

Smiling

WINGB9198
暱稱: ♥穎 B ,,*
性別: 女
國家: 香港
what's the tIme n0w?
let's play a game =]
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-10
2008-07-31
2008-07-29
2008-07-27
2008-07-23
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

  2007 年 6 月 10 日  星期日!



2007-06-10

♥{補打!`}- 9.6.2007
 
  今日係屋企溫左陣書
之後去龍琛-冇位=33="
  所以去左盈盈屋企溫
好開心!MEI MEI 好攪笑>U<
  我迷上左盈盈部NDS!!!!!!!
好好玩呢-MARI0除帽,,又識變大!3333!
  dInner 去左m記食!
 之後又去龍琛-玩kISs!
  0h!我個初吻係盈盈-
第2係牙魚-333333-
   牙魚話我好主動
耶!!!!!!!!!!!!!!!!
    


 P0sted by: 2007-06-10 06:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 6 月 6 日  星期三!



2007-06-06

{maths} 今堂終於記得借書啦!
                    d數門左好多-
               不過我認為我對e課好有障礙!
                  天生的=00=??
{eng}肥lUk又吾返-佢係米真係冇咁多假牙??
            都好!等我做晒d數佢=]
{文學}默書簿-個個都有禮物
            thank y0u !不過呢-就寫錯我個名=33="
{iUnch} 訂飯訂到好厭><
                所以同左盈盈去上水圍食
             果到好多蚊牙!!!!!超肚餓
               返到學校*飲完枝可樂重係好口渇
           利用左0livia搭升降機-
                 去小食部買野飲>U<"
{GE0G} 范SIR 好攪野!
                 考試策略=攻劇策略???*v*
 {放學}上左人家部單車!企係後面!
                第1次-好涼爽>333333<
            送埋冰妹歸家-
              唉!又熱又好似想落雨咁!
           好辛苦=[ 
               之後又去左龍琛!
            唉-都5知自己諗咩-
----------------
我對愛情已欠缺信♥
     害怕歷史重演-
我心中已有1人!!!!
   但這個真的是他嗎??
我也不敢肯定
    搖恕我未知自己的心事-
--------------------   
  


 P0sted by: 2007-06-06 11:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 6 月 4 日  星期一!



2007-06-04

放學-同許文軒陪罪
  係學校溫書!happi
之後同關綺慧去左龍琛溫書
   呵-同牙魚-0livia去廁所影相
好攪笑呢>U<"
 同佢地唱歌-換鞋著!
      好開心牙!!!!!影左好多相!


 P0sted by: 2007-06-04 09:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 6 月 3 日  星期日!



2007-06-03

今日約左枝枝11:45係10字路口等
   點知擦完個牙就搭10=33="
之後12:30去到龍琛
      溫溫溫-同左枝枝去翠麗玩千秋
呵呵!笑死>U<"
   返到去龍琛留下-見到肥L0
肥L0返屋企拎野!又吾比我去>333<"
    折散左我同枝枝\3/
呵-牙H0同肥L0係到扮
  玩足球-籃球-乒乓波-壁球-保齡
KAAA!笑死我!
   之後佢地走晒-得返我同枝枝
之後7:30到走人!

                                 許文軒-對不起!


 P0sted by: 2007-06-03 10:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 6 月 2 日  星期六!



2007-06-02

今日點幾同左許文軒篤魚蛋
    係公園食-露天嘆tea
嘆嘆下,,枝枝打黎-話佢果到落雨=00=?
   明明好好天-- 點知1陣吹過黎
就落大雨!果然應現
     幾分中,,又冇雨!!!
但係枝枝返左屋企拎遮>U<"蠢枝枝
  枝枝叫我係10字路口等埋佢
等等等-打比佢又吾通
  計續等!係咁出汗-又有蚊=333=
再打比佢-佢已經上左去
  哼---------.\ ____ /.
    之後去左龍琛溫書-13人!
牙Y同Jennifer好瘦牙
  呵-牙魚溫溫下去左廁所溫>V<
   我地果到好多野食牙,,好似開大食會咁
    溫溫溫-同左枝枝出去買野食
枝枝請!有個好令嫁心心Jelly
     我吾捨得食嫁*3*
不過比牙洪牙h0腸左T3T"
  
  
 


 P0sted by: 2007-06-02 10:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]