Cursor by www.Soup-Faerie.Com

Smiling

WINGB9198
暱稱: ♥穎 B ,,*
性別: 女
國家: 香港
what's the tIme n0w?
let's play a game =]
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-10
2008-07-31
2008-07-29
2008-07-27
2008-07-23
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

  2007 年 9 月 28 日  星期五!



10月全城哈佬喂

今早去左盈盈屋企放低d 3
路上撞到0livia-3個1齊返=]
今日特別時間表!
    要maths quiz
係咁溫-都叫做溫晒14課!
  lunch*食飽-爭取時間
放學又要補課!
  之後同枝枝-7基去盈屋企換3
  之後去0cean park哈佬喂
初頭好驚係咁拉住牙魚走
  d鬼係咁追住我地!
   入鬼屋-係咁喳緊枝枝隻手
 搭覽車*盈佢地係到玩" 呯 嘭 哇 "-3-
之後吾多驚嚕!有隻鬼望住我-我睥鬼住佢
  客我吾到-佢好冇引咁走左=]
果到d野好貴!$28個遊魚-3-
  同枝-基去左買野食!買完同佢地失散左!
 12:00走人*去左mk食野!
    3點幾返到屋企!
4點幾訓-聽日又要9:00起身-3-


 P0sted by: 2007-09-30 07:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 9 月 25 日  星期二!



屎忽日

今日係中秋佳節-屎忽日-3-
   頭2堂吉堂=]發現6a有人同我1樣名!
唉-靚名係多人抄d xppp
    gap堂-個劇好無聊!
ec0n-黃駿個佢自己似marie
   佢地今日諗住10:00去蝴蝶灣bbq
但我12:00要返屋企-3-
  之後7基話佢同枝枝陪我陪到12:00先去!
好感動-7基:我想跟你做一世的好朋友!
   f0rever friends!
之後返屋企-晏d早黎食飯!
  之後枝枝打黎去新都等
去到-等左1陣!打比佢
  重係屋企換緊3-次次都係咁.\ /.
 之後好無聊咁*係咁打比人
齊人之後*周圍去
  {梧桐河->翠麗->天平->b區}
alan瘦左好多!
  去到b區-買左波波玩=]
呵呵*我估到牙bill 叫咩名啦-v-
   呵-同源玩緣份遊戲!
我同佢都好冇緣下
  佢搵左我勁內=]
想玩內d-但要返屋企
  


 P0sted by: 2007-09-30 07:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 9 月 12 日  星期三!



haIr cUt

今日又掙d遲到!
  聽日要早d>333<
琴日毛啦啦拎左suzuki張news cut
  今日比返佢-佢交返比miss
miss吾信我拎左!
  好似搞到我地夾埋呃佢咁.\ /.
中文-朱sir點明左我地!
   決定退修文學
maths-計數真係計high左xpp
  放學*首先去自修室放低個袋
之後去剪頭髮!
  本黎自己去剪;;廢事人等
係到等洗頭果陣-盈盈入左黎陪我!
   之後信*chiling*0livia都黎埋
愈來愈多人!
   個髮型師好搞野-牙魚果然冇介紹錯
之後返返自修室*做左陣數-好餓!
  同左枝枝*7基*牙魚去食野



  


 P0sted by: 2007-09-12 08:58 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 9 月 11 日  星期二!



2007-09-11

今日-掙d遲到-3-
   maths堂*計數計high左!
第1個小息-落左去買野食
  買左碌腸!好大碌
食到1半-打鐘!
  質左大碌腸入口-食吾到*3*
地理堂-眼訓死我!
  好彩有得休息-訓左陣*醒晒=]
之後范sir係咁吹水
  lunch-同0livia*冰*魚*信
去左囍壽司!囍壽司-吾好食>/\<
  飲完果到罐野重肚痛tim!
返到去-好累*重要行5樓-3-
  ec0n-黃駿是忍者龜xppp
放學*牙may同我占卜
  之後等埋許文軒-1齊走人!


 P0sted by: 2007-09-11 08:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 9 月 10 日  星期一!



2007-09-10

 上年嫁今日-10-9-2006
   1段可歌可泣的愛情故事
開始左;;;哈!
  話咁快又1年啦啦啦啦
呵-今日係1週年紀念日>333<

----------------------------------

今日睇左幾次-都睇到有2堂ec0n ;;
  點知得1堂*之後係ge0g
又冇帶書-3-
   范sir係米傻左?
以為個個都係佢個程度!痴線`'
  英文堂;; 同枝枝坐*前面有7基=]
梗係覺得7基成日都係到發夢
  y0''故國神遊-00-??
枝枝-分手!let's break up!
   lunch*同chiling慶祝=]
吾記得帶禮物-3333- 
  食pizza+彈蛋糕!
之後上左去同7基1齊做中文
   suzuki拎住1大快朱古力係到色有我>3<
之後maths!!
  放學-中史小測
之後同佢地去名都食野=]
  傾傾傾-玩玩玩*好開心!!
6點幾-陪左佢地去火車站
 之後歸家!


 P0sted by: 2007-09-10 08:06 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]