| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 8 月 28 日 星期二! |
紅綠燈 
今日本黎約左靚仔-3-柒基11:30係10字路口
點知11:15先囍身!
咁就錯失左個同柒基2人世界
之後呢就自己一個人返學校拎書,,,
之後就搵返靚仔老豆>3<"
佢地埋alan曹操1齊!
哇!好內冇見>3333<
之後去左圖書館等佢地!
魚-波鞋都刮腳!
去左Z00M UP買hell0 kitty膠布!
好靚牙>333<
之後上左牙dick屋企!
約左枝枝6:00呢=]
同佢去左自修室-做文學
做左1陣*去食飯
之後又搵返枝枝=]
死枝枝點我去名都
自己係龍深炭冷氣.\ /.
之後佢黎返名都搵我=]
1齊去PIZZA B0X
哇*有成10個人!
牙囡同牙東好搞笑*笑死>U<
拎完PIZZA-去北區公園食!
點知行行下*落大雨
得2把姐-3-10個人
之後去左個亭到食!
牙熊同牙東比人話食煙
之後個牙姐係咁昅住我地-3-
牙熊超好笑!燒腳毛-V-
之後比牙H0笑到我死!
之後*M0VE
玩狐狸先生幾多點+紅綠燈
笑死人XPPPPPPP
之後11點幾-返屋企=]
|
2007 年 8 月 27 日 星期一! |
強迫! 
今日2:00補習!2:00先囍身-3-
咩都冇食就去左補
4:30走人!
之後返屋企hea陣!
5點10到-出去
比枝枝強迫等放工=]
6點4先放!次次都遲.\ /.
計佢0t啦=333=
之後同枝枝雨中漫步!多浪漫=]
之後去曬相-果到勁慢
之後同枝枝行街街
睇旦高!人參座-3-
之後去左莎莎睇香水
枝枝救左我1 命>333<
d香水成枝消毒藥水咁臭!
我地行曬d商場-V-v
kiyi?睇吾到-睇吾到-睇吾到xp
佢送我歸家!之後我又送返佢返屋企
送佢返屋企發現我把姐!吾見左>333<
枝枝好緊張b0r!身外物*身外物!
----------------------
|
2007 年 8 月 23 日 星期四! |
蚊難王 
嘻`'昨晚又同軒傾電話!
我只想問個明白
不是核突!不要學我XD
同佢傾傾下電話
爆甲-3-好痛!
4點到*訓L0
今日訓到點幾!
1起身-玩nds
只要有恆心;;鐵柱磨成針!
是冇錯的.\ /.
之後刷牙-照下鏡先
牙........................
面上多了*3粒>3333<
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
大家放心-吾係暗倉!
係係係........
"蚊難"
快面又係*隻腳又係
條手又係>333333333<
牙!我吾要做"蚊難王"牙
T3333333333T
自從去完踏單車-就係咁比蚊咬-3-
"無比滴" 係我嫁好幫手!
|
2007 年 8 月 22 日 星期三! |
圖書館的1天 
原黎今早黃色暴雨!
11點35枝枝叫我起身
次次都係e段時間嫁-3-
諗住出門口!
打比枝枝*點知佢重係屋企
呵-咁我都慢慢啦=]
點幾!到左圖書館
call枝枝-又重係屋企-3-
自己上去睇住書先!
之後枝枝同0livia都黎啦
做做下-先知今日補11-1點
傻枝著左校服*諗住2點返去補
好采我1早諗好吾返-V-v
做讀書報告- 2篇
之後走人!去補習
4:00補完
中5 d野好難>333<
之後搵返佢地!
幫牙dick買車仔麵
去惠康行1趟
之後上牙dick到
好似自己屋企咁xp
鋤d!食野!
近排好想食野牙!有左?xp
嘻`'我輕過枝枝-V-v
去左71買思樂冰-同枝枝分一杯匙
之後左去圖書館做功課!
勤力!!!!!
枝枝張本econ書改名-做多篇-3-
之後去左行街!
----------------
我與他純屬友誼
心癢確沒有不是!
|
2007 年 8 月 21 日 星期二! |
單車記! 
今日11:30枝枝叫我起身!
睇惡作劇-係米大結局??
12:30出門口
去火車站等!等左chiling+信勁內.\ /.
點幾先到-3- 出發!
我地1落車就落雨-3-
14個人*5嫁家庭車
1上車d雨就開始大!岩岩好=]
首先-例牌菜*上條霸到
好長呢-3-
牙dick毛啦啦內臟痛?
冇事ma?=]
之後落返去買野食野飲!
之後又週圍兜=]
同chiling係到踏-踏5旭呢-3-
我係嫁單車到趺左落黎牙!
搞到損身爛腳T3T
隻手痛左成日!問盈盈拎膠布!
但我竟然吾就得左枝枝比我快愛 膠布>33<
呵呵-我重KEEP係銀包到嫁=]
去食野!我冇食-係到挑機!
結帳-走人!重同緊枝枝*柒基係到玩
吾願上車XP
之後踏踏踏-搵到條斜路!
上面衝落黎!正!
衝左幾次-喪嗌XD
之後玩"PUNK"水
喪7吾識調頭-3-
都係枝枝手車好!
6:30還車=]
搭VAN仔-嘻"同枝枝坐!
搭接駁巴去吉之島
好餓!買左薯格食!
硬到死-搵笨.\ /.
週圍遊下咁
落雨!
之後搭巴士返上水!
經過返1d之前甜蜜過嫁地方
竟然冇咩感覺!全因我變了心`哈
枝枝以為我地返屋企吾落車
之後知道吾係-又返返黎J0IN我地!
傻佬`'
去左名都小食食野!信又黎左
得返我*枝*0livia*喪7*信
之後去行商場!再去媽8
再0livia去71!扭bb>3333<
牙,,,,扭到粉紅色牙!!
呵呵-我有1大1細啦!!KAKA
-----------------------
你待我好得像男友般!
但為何還未發展?
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 87 | »
|