Cursor by www.Soup-Faerie.Com

Smiling

WINGB9198
暱稱: ♥穎 B ,,*
性別: 女
國家: 香港
what's the tIme n0w?
let's play a game =]
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-10
2008-07-31
2008-07-29
2008-07-27
2008-07-23
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

  2007 年 8 月 28 日  星期二!



紅綠燈

今日本黎約左靚仔-3-柒基11:30係10字路口
   點知11:15先囍身!
咁就錯失左個同柒基2人世界
    之後呢就自己一個人返學校拎書,,,
之後就搵返靚仔老豆>3<"
 佢地埋alan曹操1齊!
哇!好內冇見>3333<
  之後去左圖書館等佢地!
魚-波鞋都刮腳!
  去左Z00M UP買hell0 kitty膠布!
好靚牙>333<
之後上左牙dick屋企!
  約左枝枝6:00呢=]
同佢去左自修室-做文學
  做左1陣*去食飯
之後又搵返枝枝=]
 死枝枝點我去名都
自己係龍深炭冷氣.\ /.
   之後佢黎返名都搵我=]
1齊去PIZZA B0X
   哇*有成10個人!
牙囡同牙東好搞笑*笑死>U<
  拎完PIZZA-去北區公園食!
點知行行下*落大雨
  得2把姐-3-10個人
之後去左個亭到食!
  牙熊同牙東比人話食煙
之後個牙姐係咁昅住我地-3-
   牙熊超好笑!燒腳毛-V-
之後比牙H0笑到我死!
   之後*M0VE
玩狐狸先生幾多點+紅綠燈
   笑死人XPPPPPPP
之後11點幾-返屋企=]


 P0sted by: 2007-08-28 02:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 8 月 27 日  星期一!



強迫!

 今日2:00補習!2:00先囍身-3-
   咩都冇食就去左補
4:30走人!
  之後返屋企hea陣!
5點10到-出去
  比枝枝強迫等放工=]
6點4先放!次次都遲.\ /.
  計佢0t啦=333=
之後同枝枝雨中漫步!多浪漫=]
  之後去曬相-果到勁慢
之後同枝枝行街街
  睇旦高!人參座-3-
之後去左莎莎睇香水
  枝枝救左我1 命>333<
d香水成枝消毒藥水咁臭!
  我地行曬d商場-V-v
kiyi?睇吾到-睇吾到-睇吾到xp
佢送我歸家!之後我又送返佢返屋企
  送佢返屋企發現我把姐!吾見左>333<
枝枝好緊張b0r!身外物*身外物!
   ----------------------


 P0sted by: 2007-08-28 02:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 8 月 23 日  星期四!



蚊難王

嘻`'昨晚又同軒傾電話!
  我只想問個明白
不是核突!不要學我XD
    同佢傾傾下電話
爆甲-3-好痛!
   4點到*訓L0

今日訓到點幾!
   1起身-玩nds
只要有恆心;;鐵柱磨成針!
   是冇錯的.\ /.
之後刷牙-照下鏡先
  牙........................
面上多了*3粒>3333<
  ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

大家放心-吾係暗倉!
    係係係........
"蚊難"

    快面又係*隻腳又係
條手又係>333333333<
  牙!我吾要做"蚊難王"牙
T3333333333T

     自從去完踏單車-就係咁比蚊咬-3-
"無比滴"  係我嫁好幫手!
   


 P0sted by: 2007-08-23 06:50 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 8 月 22 日  星期三!



圖書館的1天

原黎今早黃色暴雨!
 11點35枝枝叫我起身
次次都係e段時間嫁-3-
 諗住出門口!
打比枝枝*點知佢重係屋企
   呵-咁我都慢慢啦=]
點幾!到左圖書館
  call枝枝-又重係屋企-3-
自己上去睇住書先!
   之後枝枝同0livia都黎啦
做做下-先知今日補11-1點
  傻枝著左校服*諗住2點返去補
好采我1早諗好吾返-V-v
   做讀書報告- 2篇
之後走人!去補習
  4:00補完
中5 d野好難>333<
   之後搵返佢地!
幫牙dick買車仔麵
   去惠康行1趟
之後上牙dick到
  好似自己屋企咁xp
鋤d!食野!
   近排好想食野牙!有左?xp
嘻`'我輕過枝枝-V-v
   去左71買思樂冰-同枝枝分一杯匙  
之後左去圖書館做功課!
勤力!!!!!
  枝枝張本econ書改名-做多篇-3- 
 之後去左行街!
----------------
我與他純屬友誼 
    心癢確沒有不是!

  

 


 P0sted by: 2007-08-22 11:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 8 月 21 日  星期二!



單車記!

今日11:30枝枝叫我起身!
    睇惡作劇-係米大結局??
12:30出門口
   去火車站等!等左chiling+信勁內.\ /.
點幾先到-3- 出發!
   我地1落車就落雨-3-
  14個人*5嫁家庭車
1上車d雨就開始大!岩岩好=]
  首先-例牌菜*上條霸到
好長呢-3-
   牙dick毛啦啦內臟痛?
冇事ma?=]
   之後落返去買野食野飲!
之後又週圍兜=]
  同chiling係到踏-踏5旭呢-3-
我係嫁單車到趺左落黎牙!
   搞到損身爛腳T3T
隻手痛左成日!問盈盈拎膠布!
   但我竟然吾就得左枝枝比我快愛膠布>33<
呵呵-我重KEEP係銀包到嫁=]
  去食野!我冇食-係到挑機!
結帳-走人!重同緊枝枝*柒基係到玩
   吾願上車XP
之後踏踏踏-搵到條斜路!
  上面衝落黎!正!
衝左幾次-喪嗌XD
   之後玩"PUNK"水
喪7吾識調頭-3-
   都係枝枝手車好!
6:30還車=]
  搭VAN仔-嘻"同枝枝坐!
搭接駁巴去吉之島
  好餓!買左薯格食!
硬到死-搵笨.\ /.
   週圍遊下咁
 落雨!
之後搭巴士返上水!
  經過返1d之前甜蜜過嫁地方
竟然冇咩感覺!全因我變了心`哈
   枝枝以為我地返屋企吾落車
之後知道吾係-又返返黎J0IN我地!
   傻佬`'
去左名都小食食野!信又黎左
     得返我*枝*0livia*喪7*信
  之後去行商場!再去媽8
再0livia去71!扭bb>3333<
   牙,,,,扭到粉紅色牙!!
呵呵-我有1大1細啦!!KAKA
-----------------------
你待我好得像男友般!
   但為何還未發展?  


 P0sted by: 2007-08-21 11:29 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]